Nee, jij niet..quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:29 schreef Svyatagor het volgende:
Mirror mirror on the wall...
Jawel, maar we moeten hem telkens weer er uit gooien wanneer die weer een ban heeft van een paar maandenquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:34 schreef mirelia het volgende:
Lol ...ben jij geen vaste klant Dribbel?
quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:36 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Jawel, maar we moeten hem telkens weer er uit gooien wanneer die weer een ban heeft van een paar maanden
Het sleutelwoord is 'hier'quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:44 schreef Maaark het volgende:
Dribbel_ een ban? Hijsch altijd zo braaf hier
Mirror Mirror on the wallquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:29 schreef Svyatagor het volgende:
Mirror mirror on the wall...
...voor te kort haar... kut hé...quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:46 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Tvp, en dan naar de kapper enzo. Oh, de angst
Tofquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:58 schreef Gitarist het volgende:
tvp
Eerste gig van een bandje waar ik in speel staat gepland op 10 februari in de Mix, Uithoorn!
Uithoorn, is dat niet in Noord Holland? Dan kom ik wel ffquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:58 schreef Gitarist het volgende:
tvp
Eerste gig van een bandje waar ik in speel staat gepland op 10 februari in de Mix, Uithoorn!
Uithoornquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:58 schreef Gitarist het volgende:
tvp
Das best langquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:00 schreef NASDAQbastardo het volgende:
En ja hoor. Puntjes eraf. 10 centimeter! Wat is een gitarist die distortion gebruikt nou zonder lang haar? Een kansloze alto!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |