Nee, jij niet..quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:29 schreef Svyatagor het volgende:
Mirror mirror on the wall...
Jawel, maar we moeten hem telkens weer er uit gooien wanneer die weer een ban heeft van een paar maandenquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:34 schreef mirelia het volgende:
Lol ...ben jij geen vaste klant Dribbel?
quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:36 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Jawel, maar we moeten hem telkens weer er uit gooien wanneer die weer een ban heeft van een paar maanden
Het sleutelwoord is 'hier'quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:44 schreef Maaark het volgende:
Dribbel_ een ban? Hijsch altijd zo braaf hier
Mirror Mirror on the wallquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:29 schreef Svyatagor het volgende:
Mirror mirror on the wall...
...voor te kort haar... kut hé...quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:46 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Tvp, en dan naar de kapper enzo. Oh, de angst
Tofquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:58 schreef Gitarist het volgende:
tvp
Eerste gig van een bandje waar ik in speel staat gepland op 10 februari in de Mix, Uithoorn!
Uithoorn, is dat niet in Noord Holland? Dan kom ik wel ffquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:58 schreef Gitarist het volgende:
tvp
Eerste gig van een bandje waar ik in speel staat gepland op 10 februari in de Mix, Uithoorn!
Uithoornquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:58 schreef Gitarist het volgende:
tvp
Das best langquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:00 schreef NASDAQbastardo het volgende:
En ja hoor. Puntjes eraf. 10 centimeter! Wat is een gitarist die distortion gebruikt nou zonder lang haar? Een kansloze alto!
Hoe ziet je haar er nu uit ?quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:32 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Poll: Haar zwart verven om te compenseren voor Linkinpark-gehalte?Ja Nee Zwarter dan het zwartste zwart
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Nou... hoe leg ik het uit? Kenkergayquote:
whehequote:Op vrijdag 8 december 2006 18:55 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Nou... hoe leg ik het uit? Kenkergay.
heb je ook EMG's in die winkel?quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:31 schreef guitarist.nl het volgende:
Live vanuit de gitaarwinkel
(even 2 uurtjes werken)
En ja, 't is rustig
hierdoor:quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:56 schreef imported_sphinx het volgende:
Hoi, ik heersch. dat jullie het ook ff weten.
Ja, ik zou alleen niet weten wat voor..quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:33 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
heb je ook EMG's in die winkel?
ik luister het nu (wat is dat trouwens voor geode met die download, 10 keer next klikken voordat het begint, whehe).quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:35 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
hierdoor:
melodisch soort van metal + viking iets.
kwaliteit is kut omdat mn pedaal dus kapot is en dit door mn 10W Park amp naar mn pc is.![]()
en waarom ik daardoor dus heersch is omdat ik het in een paar uur heb bedacht enzo inc. tekst, en het klinkt wel tof. en het gaat gebruikt worden voor de band als het goed is. en en en er zitten wat foutjes enzo in, maar dat boeit niet.
míjn band natuurlijk. we heten Heaven Denies, hebben nog steeds niet officieel een drummer, en spelen die shit uit die sample. klinkt uiteraard nog kut als je er gewoon naar luisterd, maar het gaat er nu om wat het kán worden.quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:14 schreef Cynic het volgende:
[..]
ik luister het nu (wat is dat trouwens voor geode met die download, 10 keer next klikken voordat het begint, whehe).
Zitten wel leuke stukjes in. Welke band eigenlijk? Heb dat een beetje gemist geloof ik.
1. het is een nummer van Demons & Wizardsquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:53 schreef Cynic het volgende:
waarom komt die naam me zo bekend voor?
Waar komen jullie vandaan?
En hebben jullie onlangs toevallig een nieuwe bassist gekregen?
quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:58 schreef Jorikjet het volgende:
dag vriendjes en vriendinnetjes
haha, okay thanks. Dan ken ik het niet. Mijn neefje is laatst namelijk bij een metalband gaan spelen die ook Denies in de naam had. Maar hij woont in amersfoort geloof ik.quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:56 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
1. het is een nummer van Demons & Wizards
2. ik heb de naam hier eerder genoemd en andere gitarist heeft die als username hier
3. is ook een andere band die zo heet, uit engeland geloof ik
4. nee we hebben geen nieuwe bassist, maar de bassist is wel gevraagd voor een andere band geloof ik.
5. we komen uit Utrecht, Nijmegen en Wierden![]()
hmja ja gepiel op de milimeter (wel knap hoor daar niet van) maar deze is zegmaar echt een miljoen keer gedaan en allemaal zetten ze hem op youtube hahahaquote:Op zaterdag 9 december 2006 13:56 schreef Goover het volgende:
Weet niet of dit al voorbijgekomen is:
http://www.youtube.com/watch?v=olEz4LUgJDA
De eerste die hem goed kan spelen krijgt een koekje
Ik heb met open mond gekeken...![]()
sorry..quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:03 schreef Cynic het volgende:
aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh daar is die stomme Jerry C weer.........
quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:03 schreef Cynic het volgende:
aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh daar is die stomme Jerry C weer.........
donnie darko is geen goeie film.quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:42 schreef Maaark het volgende:
[[url=http://aycu40.webshots.com/image/7519/2002149872901353955_rs.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Mwah, met de film had ik niet zoveel problemen. Met het geneuzel van Gary Jules wat ik daarna overal en nergens tegenkwam daarentegen...quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:07 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
donnie darko is geen goeie film.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:07 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
donnie darko is een goeie film.
Ik vind het heel vetquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:43 schreef Zyggie het volgende:
[..]
![]()
Ff doorgeklikt:
http://www.youtube.com/watch?v=0AVWHGV_PnM&mode=related&search=
Dit vind ik zo zinloos.![]()
ik denk dat ie dood isquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:07 schreef Maaark het volgende:
over dean gesproken... waar is desensitizeddies er laat bij deze keer!
niet nice, veel te grote hoorn aan de bovenkant, echt net of er een banaan op is geplakt. Vind prs dan beter in verhoudingquote:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:54 schreef Neidropje het volgende:
[..]
niet nice, veel te grote hoorn aan de bovenkant, echt net of er een banaan op is geplakt. Vind prs dan beter in verhouding
Fatsoenlijk klinkergebruik, mijn jong!quote:
Op het moment dat je die taalverkrachting al laat beginnen met een 'p' zijn klinkers niet het eerste waar ik me zorgen over zou makenquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Fatsoenlijk klinkergebruik, mijn jong!![]()
Ík hoef me dan ook geen zorgen te maken...quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op het moment dat je die taalverkrachting al laat beginnen met een 'p' zijn klinkers niet het eerste waar ik me zorgen over zou maken.
j mt gwn j bk hdn mn!quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op het moment dat je die taalverkrachting al laat beginnen met een 'p' zijn klinkers niet het eerste waar ik me zorgen over zou maken.
Nog steeds zijn het hier niet de klinkers het eerste waar ik me zorgen over zou makenquote:
Creatief met plectra...quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:55 schreef imported_sphinx het volgende:
ik heb een straplock gemaakt van een plectrum, creatief he
hij heeft wel een vette savatage-esque toon!quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:03 schreef Neidropje het volgende:
[..]
hmja ja gepiel op de milimeter (wel knap hoor daar niet van) maar deze is zegmaar echt een miljoen keer gedaan en allemaal zetten ze hem op youtube hahaha
Als je je plectrum op die manier aan je gitaar bevestigt raak je hem vast minder snel kwijtquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:55 schreef imported_sphinx het volgende:
ik heb een straplock gemaakt van een plectrum, creatief he
dat in ieder geval!quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je je plectrum op die manier aan je gitaar bevestigt raak je hem vast minder snel kwijt.
Dat is wel een ideequote:Op zaterdag 9 december 2006 17:51 schreef Maaark het volgende:
je moet je nick veranderen naar Deansensitized
Hartstikke goedquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:51 schreef inkie1010 het volgende:
Ik weet niet of jullie Tommy Emmanuel kennen? Ik ben een groot fan! En heb vandaag een video opgenomen waarop ik een van zijn nummers speel (Angelina)
http://www.youtube.com/watch?v=e7GSosLATHg
ja voorbewerkte multiplex ofzoiets geen idee wat precies, maar er zit al een glimmende witte laag op in ieder geval.quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:04 schreef mirelia het volgende:
Is dat plateu gewoon van hout Dribbel??
Ziet er strak uit
Heeeequote:Op zaterdag 9 december 2006 20:28 schreef Shedfire het volgende:
[..]
Hartstikke goedMaar volgens mij had ik dat al gezegd.
Daarnaast: hoe komt het dat het geluid wat ik hier hoor slechter is dan bij de opname die jij mij (vrijdag?) gestuurd had? Is dit niet met je minidisc opgenomen?
Voor mij deze maand nog geen nieuw effect: heb net weer 120 euro uitgegeven aan muziek in de vorm van cd's lp's en dvd's.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:36 schreef Deansensitized het volgende:
Kleine naamswijziging![]()
En solo hulp nodig:
We hebben een lekker nummer [drop C, 4/4e] en daar moet eigenlijk even een solootje in.
Nu ben ik wel zo ongeveer de dikste solo-n00b, maar wou wel gaarne één spelen.
Iemand misschien tips/voorbeelden voor mij. Moet namelijk niet te snel of ingewikkeld, word mijn eerste echte solo maar wel beetje agressief en rauw...
Heb net twee uur aan het kutten geweest, maar niks...
En hoe voer ik hier een tab in, want dan post ik de achterliggende powerchords even.
Of snappen jullie het zo ook wel: 0 3 7 0 [acht van elk en dan herhalen].
Wat?quote:
is het metal? en welke stijl? kan je wat laten horen? iig een paar pinched harmonics omhoog getrokken met je tremmelo:Pquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:36 schreef Deansensitized het volgende:
Kleine naamswijziging![]()
En solo hulp nodig:
We hebben een lekker nummer [drop C, 4/4e] en daar moet eigenlijk even een solootje in.
Nu ben ik wel zo ongeveer de dikste solo-n00b, maar wou wel gaarne één spelen.
Iemand misschien tips/voorbeelden voor mij. Moet namelijk niet te snel of ingewikkeld, word mijn eerste echte solo maar wel beetje agressief en rauw...
Heb net twee uur aan het kutten geweest, maar niks...
En hoe voer ik hier een tab in, want dan post ik de achterliggende powerchords even.
Of snappen jullie het zo ook wel: 0 3 7 0 [acht van elk en dan herhalen].
niks tremolo, gewoon benden.quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:50 schreef Neidropje het volgende:
[..]
is het metal? en welke stijl? kan je wat laten horen? iig een paar pinched harmonics omhoog getrokken met je tremmelo:P
Ik zou voor een eerste solo de pinch harmonics ook nog maar even achterwegen latenquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:56 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
niks tremolo, gewoon benden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |