Is Nataasia daar "nieuws" dan?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:51 schreef Day het volgende:
[..]
Geloof me, daar is ze ook niet meer welkom.
De Surinaamse community is maar heel klein, hè.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Is Nataasia daar "nieuws" dan?
Maar ze gaat heus die 12 uur niet boycotten, ze wil alleen even genieten van haar gevoel van macht en revange nu. En dat doet ze schaamteloos.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:09 schreef Day het volgende:
[..]
De Surinaamse community is maar heel klein, hè.
Ik denk dat er geen Surinamer is die niet via via van Natasia gehoord heeft.
Die God-opmerking deed de das om. Ik begreep overigens wel wat ze ermee bedoelde. Maar dit valt in de categorie: je kan het wel denken, maar het hardop zeggen is echt not done.
hahahha neequote:Op vrijdag 8 december 2006 17:14 schreef Roy_vdm het volgende:
Asociasia kan niet touwtje springen
Edit: en geeft het dus ook maar weer op
Ik vind zelfs het alleen maar denken al zeer ziek.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:09 schreef Day het volgende:
Die God-opmerking deed de das om. Ik begreep overigens wel wat ze ermee bedoelde. Maar dit valt in de categorie: je kan het wel denken, maar het hardop zeggen is echt not done.
Als je ouder dan 13 jaar bent wel ja.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind zelfs het alleen maar denken al zeer ziek.
Dat die gedachte éven de kop opsteekt, kan ik me voorstellen; dan walg je even van jezelf, en dan is het weg!quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind zelfs het alleen maar denken al zeer ziek.
Mee eens. Iedereen heeft weleens hele foute gedachten. Het gaat erom hoe serieus je ze neemt, en wat je er mee doet. Nataasia kreeg deze gedachte, en verwierp hem niet. Nee, ze schaamde zich niet eens om 'm hardop uit te spreken tegen iemand.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:18 schreef demins het volgende:
[..]
Dat die gedachte éven de kop opsteekt, kan ik me voorstellen; dan walg je even van jezelf, en dan is het weg!
Tolstoy had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:18 schreef demins het volgende:
[..]
Dat die gedachte éven de kop opsteekt, kan ik me voorstellen; dan walg je even van jezelf, en dan is het weg!
Het siert je dat je het zo beschaafd zegt!quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:09 schreef Day het volgende:
[..]
Naar wie ?quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:24 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik zit echt te wachten op de confrontatie.
Want Bart vliegt er echt hard in verwacht ik.![]()
Natasia natuurlijk. Met haar Quasi-reprimerende opmerkingen die wel te verwachten zijn.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Naar wie ?Hij zal toch niet moeilijk gaan doen over de 12 uur ?
Naar Natasia natuurlijk....quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Naar Natasia natuurlijk! Los van andere acties zullen zeker Nath en Bart haar willen aanspreken op die uitspraak!quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik kan me ook wel voorstellen die foute gedachte "god straft meteen" te krijgen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens. Iedereen heeft weleens hele foute gedachten. Het gaat erom hoe serieus je ze neemt, en wat je er mee doet. Nataasia kreeg deze gedachte, en verwierp hem niet. Nee, ze schaamde zich niet eens om 'm hardop uit te spreken tegen iemand.
Ik weet haar antwoord al: "Jullie gaan een heeeel zwaaaaar jaaaaaar krijgen mannetjes!!"quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:29 schreef demins het volgende:
[..]
Naar Natasia natuurlijk! Los van andere acties zullen zeker Nath en Bart haar willen aanspreken op die uitspraak!![]()
Wel interessant, wat Nel betreft.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:29 schreef demins het volgende:
[..]
Naar Natasia natuurlijk! Los van andere acties zullen zeker Nath en Bart haar willen aanspreken op die uitspraak!![]()
Okidokiquote:
Dat is wel te verwachten ja. Of iets als "jouw óópáá, he, jou óópáá, die is nou dóód, maar als je denkt dat je het nú zwaar hebt dan kén je mij nog niet. Ik ga het jou héél lástig maken tánte"quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet haar antwoord al: "Jullie gaan een heeeel zwaaaaar jaaaaaar krijgen mannetjes!!"![]()
Die gaat er als volgende uit. Het niet-condoleren komt daar nog eens keihard bovenop ! Tegen Haat kan geen tactisch spel op....quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:29 schreef demins het volgende:
[..]
Ik dacht dus precies hetzelfde!quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Wel interessant, wat Nel betreft.
Als er iemand is die weet wat het betekent om God naar je zelf toe te eigenen is dat toch een afvallige Jehova getuige?
Ik ben niet zo thuis in de materie, dus hou me te goede, maar ik kan me voorstellen dat ze er mee een heel gevoelige snaar heeft geraakt.
Als je naar de statistiek kijkt., is het een mooie leeftijd.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan er niet zo goed tegen dat iedereen 84 een mooie leeftijd enzo noemt. Wat mij betreft is het véél te jong.
Verrek, ik zit precies halverwege jaquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je naar de statistiek kijkt., is het een mooie leeftijd.
En als je 84 bent, dan kijk je er ook weer anders tegenaan dan als je op de helft daarvan zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |