Je komt in de buurt, het is idd met een B, achternaam begint met een 0quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:49 schreef Gooitzen het volgende:
Borat (iets met een B, verder weet ik het niet)
Ik heb er een tijd terug nog een artikel over gelezen, datr het misschien wel tussen hem en Clinton gaat bij de voorverkiezingen van de democraten.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:53 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Je komt in de buurt, het is idd met een B, achternaam begint met een 0
fotofinishquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:03 schreef RoofingBurner het volgende:
Zeg ik de andere staat het de I, Illinois.
ja, klopt en Iowa ookquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:05 schreef Neleos het volgende:
Indiana is ook een staat, toch?
ik zie hier wel vaker vragen dat ik denk: wtf en dat iemand het gelijk weetquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:11 schreef Mark_V het volgende:
maar die gast kwam toch van hawaii? op zich kan je trouwens niet verwachten dat men die gast zijn naam kent, ik heb 1x iets over hem gelezen en dan ben ik nog redelijk goed op de hoogte van actualiteit enzo....
Iedereen nog stemmen welke Icebreaker ze het mooist vinden!
Juist, op 8 december 1982.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:14 schreef Terreros85 het volgende:
decembermoorden in Suriname?
Dat waren er 43, maar wel knap bedacht trouwens.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:15 schreef Neleos het volgende:
Ze zijn allemaal gestorven bij de Blijlmerramp?
Een hoop onbekende negernamen, vandaar.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:17 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Dat waren er 43, maar wel knap bedacht trouwens.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |