Nee, dat bepaal ik. Ik had de vraag duidelijker kunnen stellen, maar ik wilde townsend thoresen horen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:02 schreef buzzer het volgende:
voor de duidelijkheid:
buzzer -1
Roofingburner +1
quote:A fanatic is one who can't change his mind and won't change the subject.
Het was een grapje hoor, om Lien op de kast te jagen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:06 schreef Mark_V het volgende:
Die weet ik, de link is romeo y julieta.... maar ik wil met 400 punten eindigen dus ik geef hem niet
Dat gaat veel beter door dingen over periodes van de maand te zeggen..... (first hand experience, ik ben nog aan het bijkomen....)quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:08 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Het was een grapje hoor, om Lien op de kast te jagen.niet verder vertellen. Het punt e.d. interesseert me geen moer. Het eerste wat in me op kwam was P & O en dat heb ik gepost.
![]()
Mark kan alleen maar in herhaling vallen. 't Is net humoristisch menstrueren, telkens dezelfde ellende.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:09 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dat gaat veel beter door dingen over periodes van de maand te zeggen..... (first hand experience, ik ben nog aan het bijkomen....)
Lien +1 en een welgemeend hugje.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:07 schreef Lienekien het volgende:
Winston Churchill.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mark kan alleen maar in herhaling vallen.
Scroll, scroll.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:11 schreef Mark_V het volgende:
Nu wel? Want ik moet er eigenlijk vandoor
Prettig weekend enzo.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:12 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Nou doei Lien, tot later dan!
En de rest natuurlijk ook![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had geëdit, groot licht.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:12 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Nou doei Lien, tot later dan!
En de rest natuurlijk ook![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |