Uiteraard, Hij speelde als bejaarde een paar jaar terug nog in een aantal bekende films.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:07 schreef Lienekien het volgende:
Ik zit niet zo best in de Bondfilms. Is deze acteur ook nog ergens anders bekend van?
Bekender.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:12 schreef Lienekien het volgende:
Ik gok Jack Palance.
Is het Gandalf?quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:10 schreef Neleos het volgende:
[..]
Uiteraard, Hij speelde als bejaarde een paar jaar terug nog in een aantal bekende films.
Duckman + 1quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:15 schreef Duckman het volgende:
Christopher Lee
Maar hij zit ook in Star Wars.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:16 schreef Lienekien het volgende:
Ik geef niks om Bond en niks om Lord of the Rings. Dan heb je hier soms echt een probleem.
Nee, het was Sarumanquote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:17 schreef Neleos het volgende:
[..]
En ik wou jullie net gaan uitschelden voor pottenbakkers, want hij speelt ook in Ghosts.
Christopher Lee is het probleem niet, de hints wel.quote:
Homdeck had laatst een vraag over The Righteous Brothers en toen was pottenbakkers een hint.quote:
Daar zit 'ie volgens mij niet in.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:19 schreef Neleos het volgende:
[..]
Homdeck had laatst een vraag over The Righteous Brothers en toen was pottenbakkers een hint.
En toen was jij ook online!
Je hebt gelijk. Ik zat te kijken of imdb, Hij zit in een andere Ghosts.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar zit 'ie volgens mij niet in.
En de pottenbakkersfilm is Ghost enkelvoud.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:21 schreef Neleos het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik zat te kijken of imdb, Hij zit in een andere Ghosts.
http://www.imdb.com/title/tt0438057/
Juust, ik had niet goed gekeken. Gelukkig was ie al geraden, voordat ik die hint gaf.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En de pottenbakkersfilm is Ghost enkelvoud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |