Iets zegt me dat mijn OV niet toereikend isquote:
Mja, je kunt het proberen natuurlijkquote:Op zondag 10 december 2006 22:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Iets zegt me dat mijn OV niet toereikend is
quote:
Spreek je om half 10 af, is er niemand... Nu nog steeds niet trouwensquote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 10:48 schreef BosFrollie het volgende:
[..]
Spreek je om half 10 af, is er niemand... Nu nog steeds niet trouwens![]()
Daarvoor ga je dan optijd je bed uit he, ik doe het niet meer. Ze zoeken het maar uit![]()
Soms hoevaak heb je dat wel niet gehad !quote:
handigquote:Op woensdag 13 december 2006 01:52 schreef Cynic het volgende:
wow, ik pik hier zowaar een draadloos netwerk op!
Internetquote:Op woensdag 13 december 2006 13:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
Gratis internet, altijd mooi.
Geen idee zaterdag laminaat leggen en dan denk ik die week daarna ofzo verhuizen. Zeg maar dat we er in januari naar alle waarschijnlijkheid wel zittenquote:Op woensdag 13 december 2006 14:17 schreef Nouk het volgende:
Wanneer gaan jullie officieel verhuizen?
Ik ben ja ook al in rhenen geweest en in amerika dus daar kunnen ze wel tegen hoorquote:Op woensdag 13 december 2006 15:28 schreef Nouk het volgende:
Ah oke, ben wel benieuwd zeg! Vinden je moeder en je broer t niet erg dat je weggaat?
quote:Op woensdag 13 december 2006 15:37 schreef SuperWeber het volgende:
* SuperWeber had een 7.5 op zijn scriptie...
Doen we niet lullig over enzo...
Ach ja, een 7.5 is volgens mij niet eens slechtquote:Op woensdag 13 december 2006 15:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]haha het maakt me eigenlijk ook niet uit wat ik er voor cijfer op krijg zolang het een normaal cijfer is ben ik afgestudeerd
nee dat is gewoon goedquote:Op woensdag 13 december 2006 16:06 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ach ja, een 7.5 is volgens mij niet eens slecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |