Spellen dien je ook niet op een computer te spelen, daarvoor heeft men consoles uitgevonden.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:32 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe nog helemaal geen spelletjes op mijn computer. Als bescherming tegen mezelf
Mooi op tijd voor een Wii dus.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:41 schreef Cynic het volgende:
ik heb nog nooit een console gehad
Bier. zoals nu, maar dan meer.quote:Op vrijdag 8 december 2006 22:37 schreef Nouk het volgende:
Wat gaan jullie met oud & nieuw doen dan?
Ja.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:26 schreef Nouk het volgende:
Thuis of uit?
beide, waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:29 schreef Nouk het volgende:
Nee. Duidelijkheid PP.
Heb ik net al bekeken dat topic!quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
Heren, show hier je penis. Wie durft?
Echt een topic voor jou en Shirley, Nouk. En als je geen toegang hebt, log dan maar ff in onder Zwansen's account.
Zelfs geen bier/andere alcohol houdende drank?quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:08 schreef Cynic het volgende:
ik ga helemaal niks doen met oud en nieuw
Ow, ik dacht dat die periode alweer voorbij was, net als de jaarlijkse "Ik laat m'n baard maar weer eens staan" tijd.quote:
Ja zou leuk zijn als we iedereen een keer bij elkaar kregen .. wie heeft het telefoon nummer van tiercequote:Op vrijdag 8 december 2006 22:36 schreef Nouk het volgende:
Verheug me op de nieuwjaarssmeet trouwens.
Iets zegt me dat mijn OV niet toereikend isquote:
Mja, je kunt het proberen natuurlijkquote:Op zondag 10 december 2006 22:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Iets zegt me dat mijn OV niet toereikend is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |