quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:01 schreef Bar_en_Mar het volgende:
dat is in valkenburg en die vond ik iets tegenvallen persoonlijk...
Heel gezellig, al werkt het weer niet echt mee. Vorige week te warm, met 18 graden op de ijsbaan en nu regen...quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:58 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Hoe is het nu in Maastricht eigenlijk met dat wintergebeuren? Sjeen?
Psst, ik weet een winkeltje waar die koeien nu in de aanbieding zijnquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:07 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Hier is er van het weekend kerstmarkt in hulst... ben ook bang dat dat letterlijk in het water loopt, wel heel jammer opzich.
Maastricht daar komt mijn halve koeien verzameling vandaan, voor de rest nog niet eerder geweest, alleen mijn ouders
Heb er wel her en der fam in de buurt wonen
Tuurlijk, met alle plezier! Isa zal overigens ook niet weg te slaan zijn bij de oude carrousel denk ik en bij de hoge glijbaan en het reuzenradquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:09 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Geef jij me dan een rondleiding Sjeen? en gaan we dan schaatsen met Isa(heb overgens op schaatsen gezeten)
Ga je mee dan? Je bent welkom hoor!quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:16 schreef Yoni het volgende:
Oh, kaarsjesavond! Daar wil ik ook nog steeds een keertje heen
Geef haar es ongelijk, ik zou dat ook hebben hoor overgensquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Tuurlijk, met alle plezier! Isa zal overigens ook niet weg te slaan zijn bij de oude carrousel denk ik en bij de hoge glijbaan en het reuzenrad![]()
Ik heb het ook wel een klein beetje hoor. Ik vind het hardstikke gezellig, maar de Sint heeft idd zijn hielen nog niet gelicht of je wordt al weer doodgegooid met kerst takken enzo.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:20 schreef Luchtbel het volgende:
Antwerpen dan? Sowieso leuk en ook veel van die feestdagen dingen.
Ik heb besloten dat ik morgen maar weer eens een dagje ga.
Livelink, ik vond New Castle echt vreselijk. Brrrrrrrr ik had het gevoel alsof ik op zo'n Tros tv boot terecht was gekomen, huilen met de pet op.
Ik vind dat versieren voor kerst nu al heel stom. Iedereen loopt te mieren als er in september pepernoten verkocht worden. Com-mer-cieeeeeeel bluuuuuh. En die Sint is nog niet eens uitgevaren en men gaat de boom al van zolder halen. Bah, schreeuwerig en nep vind ik dat.
Ja! Leuk!quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ga je mee dan? Je bent welkom hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |