abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44247867
en als je maar even zoek kom je ervanzelf 1 tegen vanaf eindhoven naar londen voor 165 euro
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_44247893
Hoe is het nu in Maastricht eigenlijk met dat wintergebeuren? Sjeen?
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_44247966
Maastricht is ook leuk. Er is toch ook een kerstmarkt in 1 van de grotten?
pi_44247995
dat is in valkenburg en die vond ik iets tegenvallen persoonlijk...
pi_44248036
wat... met de thalys zo goedkoop naar Parijs...
Hmmm, dan moet ik toch maar meer nadenken over Parijs dan over London...
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 8 december 2006 @ 13:04:38 #6
95752 crew  Chell
Kluns
pi_44248082
Die 29 euro is pas vanaf 4 januari (tot ergens in februari) én is enkele reis (en de normale prijs is 65 euro voor een retourtje, dus het scheelt maar 7 euro uiteindelijk)
pi_44248085
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:01 schreef Bar_en_Mar het volgende:
dat is in valkenburg en die vond ik iets tegenvallen persoonlijk...
ik had Maastricht in mijn hoofd.

Duitsland is erg kerstig met de kertmarkten enzo en Parijs zo goedkoop met de trein?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 december 2006 @ 13:05:09 #8
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_44248097
Wij gaan morgen grotfietsen ergens daar in de buurt, en ook nog op een quad door die grotten
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 8 december 2006 @ 13:05:16 #9
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44248102
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:58 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Hoe is het nu in Maastricht eigenlijk met dat wintergebeuren? Sjeen?
Heel gezellig, al werkt het weer niet echt mee. Vorige week te warm, met 18 graden op de ijsbaan en nu regen...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_44248159
Hier is er van het weekend kerstmarkt in hulst... ben ook bang dat dat letterlijk in het water loopt, wel heel jammer opzich.

Maastricht daar komt mijn halve koeien verzameling vandaan, voor de rest nog niet eerder geweest, alleen mijn ouders
Heb er wel her en der fam in de buurt wonen
  Licht Ontvlambaar vrijdag 8 december 2006 @ 13:08:07 #11
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44248188
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:07 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Hier is er van het weekend kerstmarkt in hulst... ben ook bang dat dat letterlijk in het water loopt, wel heel jammer opzich.

Maastricht daar komt mijn halve koeien verzameling vandaan, voor de rest nog niet eerder geweest, alleen mijn ouders
Heb er wel her en der fam in de buurt wonen
Psst, ik weet een winkeltje waar die koeien nu in de aanbieding zijn
pi_44248252
Geef jij me dan een rondleiding Sjeen? en gaan we dan schaatsen met Isa (heb overgens op schaatsen gezeten)
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:11:29 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44248307
Hier maakt de stad zich op voor Kaarsjesavond dinsdagavond. Maar ondertussen zijn er toch al heel wat kerstdingen gaande ook. Speciale verlichting van de glazen van de St. Janskerk etc. etc.
Leuk hoor!

Ferry is nog nooit naar kaarsjesavond geweest dus als het niet al te hard regent gaan wij ook dinsdag. Liedjes zingen op de markt!
pi_44248381
hier in dit durp doet met er niets aan, ja het ontsteken van de kerstverlichting de 19de.

Duitsekerstmarkt was paar jaar terug niet zo een s6 dus doe ik niet meer,
eigenlijk wel al elk jaar hier in Hulst wezen kijken
paar weken terug in Brugge geweest, al moeten we eigenlijk nog keer terug want ik wil de ijssculpturen graag eens zien.

Wat houd kaarsjes avond in BE?
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 8 december 2006 @ 13:16:58 #15
95752 crew  Chell
Kluns
pi_44248494
Oh, kaarsjesavond! Daar wil ik ook nog steeds een keertje heen
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:16:59 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44248495
Alle winkels rondom de markt doen hun kunstverlichting uit en alle huizen erboven hebben kaarsjes voor de ramen. Alle ramen van het stadhuis zijn verlicht door kaarsen en dan wordt de grote kerstboom ontstoken. Er staat een carillon en er worden dus allemaal kerstliedjes gezongen.

http://www.gouda-online.nl/informatieid-7.html

Cam om de markt te kunnen zien zoals hij nu is met de boom: http://www.gouda-online.nl/viewlink-350.html
Die boom krijgen we elk jaar van de stad Kongsberg in Noorwegen.

Echt heel leuk om mee te maken. Ik weet nog wel van vroeger, en dan bij mijn vader op zijn schouders.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 8 december 2006 @ 13:18:19 #17
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44248542
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:09 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Geef jij me dan een rondleiding Sjeen? en gaan we dan schaatsen met Isa (heb overgens op schaatsen gezeten)
Tuurlijk, met alle plezier! Isa zal overigens ook niet weg te slaan zijn bij de oude carrousel denk ik en bij de hoge glijbaan en het reuzenrad
pi_44248547
klinkt erg gezellig BE
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:19:29 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44248590
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:16 schreef Yoni het volgende:
Oh, kaarsjesavond! Daar wil ik ook nog steeds een keertje heen
Ga je mee dan? Je bent welkom hoor!
pi_44248604
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:18 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Tuurlijk, met alle plezier! Isa zal overigens ook niet weg te slaan zijn bij de oude carrousel denk ik en bij de hoge glijbaan en het reuzenrad
Geef haar es ongelijk, ik zou dat ook hebben hoor overgens
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:20:32 #21
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_44248627
Antwerpen dan? Sowieso leuk en ook veel van die feestdagen dingen.
Ik heb besloten dat ik morgen maar weer eens een dagje ga.

Livelink, ik vond New Castle echt vreselijk. Brrrrrrrr ik had het gevoel alsof ik op zo'n Tros tv boot terecht was gekomen, huilen met de pet op.

Ik vind dat versieren voor kerst nu al heel stom. Iedereen loopt te mieren als er in september pepernoten verkocht worden. Com-mer-cieeeeeeel bluuuuuh. En die Sint is nog niet eens uitgevaren en men gaat de boom al van zolder halen. Bah, schreeuwerig en nep vind ik dat.
pi_44248676
antwerpen kom ik '" regelmatig omdat het nog net niet om de hoek ligt, maar is idd ook een leuke stad, maar ik ga liever naar Gent of Brugge
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:24:22 #23
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_44248771
Maar Luchtbel, tussen September en Sint zit een heel seizoen, en tussen nu een kerst maar een paar weken toch?
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:24:45 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44248788
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:20 schreef Luchtbel het volgende:
Antwerpen dan? Sowieso leuk en ook veel van die feestdagen dingen.
Ik heb besloten dat ik morgen maar weer eens een dagje ga.

Livelink, ik vond New Castle echt vreselijk. Brrrrrrrr ik had het gevoel alsof ik op zo'n Tros tv boot terecht was gekomen, huilen met de pet op.

Ik vind dat versieren voor kerst nu al heel stom. Iedereen loopt te mieren als er in september pepernoten verkocht worden. Com-mer-cieeeeeeel bluuuuuh. En die Sint is nog niet eens uitgevaren en men gaat de boom al van zolder halen. Bah, schreeuwerig en nep vind ik dat.
Ik heb het ook wel een klein beetje hoor. Ik vind het hardstikke gezellig, maar de Sint heeft idd zijn hielen nog niet gelicht of je wordt al weer doodgegooid met kerst takken enzo.
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 8 december 2006 @ 13:25:15 #25
95752 crew  Chell
Kluns
pi_44248804
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:19 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ga je mee dan? Je bent welkom hoor!
Ja! Leuk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: