w'rom dat nou weer! je weet toch dat je meedoet met een KANSspel?quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:16 schreef sambuca_18 het volgende:
Pure oplichterij !
Het was serieus een verkapte tvpquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
w'rom dat nou weer! je weet toch dat je meedoet met een KANSspel?
quote:Op zondag 9 december 2007 01:03 schreef Ou-Tannu het volgende:
hmm.... ik heb er nog geen.. heb mn LOT Van vorigjaar ook niet ingeleverd... EEP!
kan dat nog? B)
quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:07 schreef Maarten02 het volgende:
[..]
lol jij bent echt een mongool. je wint alleen als je 10 sterren hebt. heb je minder dan 10 sterren, dan win je niks.![]()
![]()
Psychologisch mindfucken in al z'n glorie.quote:Op zondag 9 december 2007 11:55 schreef PiRANiA het volgende:
ik heb nu 3 wanten in 8 dagen... als het zo doorgaat moet de 8 wel te halen zijn
quote:Op zondag 9 december 2007 13:12 schreef Nosh het volgende:
[..]
Psychologisch mindfucken in al z'n glorie.
ALS je al die 100.000 wint dan moet je het opsturen naar het kraslot bedrijf en gaan ze het controleren, mongool...quote:Op zondag 9 december 2007 18:05 schreef roburt het volgende:
ik heb er 2 gekocht en ik ga de sterren van de 2e kaart op de 1ste plakken!!!!!!!!!11111111:D:D:D::D:D:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dacht je dat het serieus was?quote:Op zondag 9 december 2007 18:22 schreef Maarten02 het volgende:
[..]
ALS je al die 100.000 wint dan moet je het opsturen naar het kraslot bedrijf en gaan ze het controleren, mongool...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 9 december 2007 21:38 schreef RickoKun het volgende:
Wat maakt het nog uit, volgens het TRU forum gaan we komende maand allemaal dood ipv in 2012
Ja, er bestaat geloof ik maar één ( 1 ) lot met tien ( 10 ) sterren.quote:Op zondag 9 december 2007 18:18 schreef countergirl het volgende:
De prijzen die je op de decemberkalender wint zijn meestal van die kleine prijsjes ( 3, 5 of 7 euro) Ik kom maar af en toe een leuk prijsje tegen ( 20 euro of hoger).
Het is een leuk idee maar om een vette prijs te winnen moet je echt wel geluk hebben! Net als bij de staatsloterij trouwens!!
zoek prijzenschema decemberkalender maar eens op....
Nee. Op pakjesavond krijgen we aan het eind van de avond, als alle cadeautjes zijn uitgepakt en alle spelletjes gespeeld, ieder zo'n lot en dan krassen we gezellig met z'n allen alle loten open. Wat is daar mis mee? Lekkerrr boeiend of je 'm nou meteen openkrast of dat je er 31 dagen over doet.quote:Op zondag 9 december 2007 11:47 schreef Trigalti het volgende:
Omfg dat al die mensen al beginnen te krassen
Alles al open dus.. Kunnen niet eens even wachten op 31 december
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |