ja met zo'n instelling moet je ze ook niet kopen he.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:13 schreef mafkees01 het volgende:
Tering, dat jullie erin geloven.
Dat doen ze allemaal. Wat denk je hier: 7 sterren, dan valt er op 25 en 26 december een ster.
Totaal 9, dan heb je nog 27, 28, 29. 30 en 31. Reken er maar niet op. Geen ster dus
Ze naaien je waar je bij staat. Kan julie vast verlossen. JE HEBT NIETS.!
hallo chantiquote:Op donderdag 13 december 2007 12:19 schreef chanti21 het volgende:
hallo mensen,
waar kan je dar kraslot kopen dan?
mvg chanti![]()
![]()
postkantoor, bruna, tabakszaak, etc....quote:Op donderdag 13 december 2007 12:19 schreef chanti21 het volgende:
hallo mensen,
waar kan je dar kraslot kopen dan?
mvg chanti![]()
![]()
heb je het volgehouden tot nu toe?quote:Op donderdag 13 december 2007 12:53 schreef Biancavia het volgende:
Dit jaar gaan we hem met de Kerst in één keer openkrassen.
Ja, want hij zit in zo'n mooie dichtgeplakte envelop en die ligt onder de kerstboom.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:39 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
heb je het volgehouden tot nu toe?
We hebben hem opengekrast.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:27 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, want hij zit in zo'n mooie dichtgeplakte envelop en die ligt onder de kerstboom.
ik 5 verliesquote:Op maandag 17 december 2007 01:50 schreef Biancavia het volgende:
[..]
We hebben hem opengekrast.![]()
Drie euro gewonnen. Da's dus twee euro verlies.
Ga der maar eens een halen dan..quote:Op maandag 17 december 2007 14:10 schreef ijsmeis het volgende:
Ik krijg door dit topic de neiging om ook een kraslot te gaan halen. Verdomme.
Ik heb er een, en heb de boel netjes open gemaakt tot en met de 18equote:Op maandag 17 december 2007 15:28 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ga der maar eens een halen dan..
Nee je hebt geen geld gewonnen, dat nummer 1044 typen ze in op de computerquote:Op maandag 10 december 2007 14:03 schreef Annemiekversl het volgende:
Ik had ook 9 sterren, maar wel 4 kaarsen, dus 5 euro
Maar, er stond ook een vakje, (bij mij onder de 16, met een getal omcirkeld, namelijk: 1044.
Onder de 25 stond dit getal ook omcirkeld, met daarnaast 20 euro..
betekent dit dat ik 20 euro heb gewonnen? Ik hoop dat iemand mij begrijpt, want mijn broertje had helemaal niet zo'n getal...
pic or it didn't happenquote:
quote:Engel - Één
Kaars - Nul
Kerstboom - Drie
Sok - Twee
Slee - Twee
Want - Vier
Sneeuwpop - Één
Ster - Vijf
Wie kan zich nu inhouden dan?quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:40 schreef Matness het volgende:
je hebt alvast alle vakjes opengekrast?
quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:18 schreef Fliepke het volgende:
Ik blijf gewoon wachten, zit geloof ik op 3 sterren
Ik!quote:Op dinsdag 18 december 2007 23:11 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wie kan zich nu inhouden dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |