Gokje: Marokko?quote:Dan vraag ik me af: waar komen al die ratten ineens vandaan rond die tijd?
Ik had het zelfde. Maar dat is natuurlijk toeval hequote:Op vrijdag 8 december 2006 11:45 schreef vosss het volgende:
Fuck, ik klik nu pas op die link en tot mijn verbazing blijken het buitenlanders te zijn!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pistols at Dawn!
Al hadden ze camera's hangen met HD kwaliteit, die buitenlanders zien er toch allemaal hetzelfde uitquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:57 schreef johno het volgende:
Blijf het mooi vinden dat ze heel Nederland vol hebben hangen met camera's, maar dat die van zo'n aldi kwaliteit zijn dat je nog niemand kan herkennen.. Zo hoort dat![]()
Negerts dan.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, Blind was al betrokken bij een aanrijding!
verbazing ??quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:45 schreef vosss het volgende:
Fuck, ik klik nu pas op die link en tot mijn verbazing blijken het buitenlanders te zijn!![]()
![]()
Als ze zulke kwaliteit hadden...zouden hun ze niet laten hangenquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Al hadden ze camera's hangen met HD kwaliteit, die buitenlanders zien er toch allemaal hetzelfde uit
ah gossie, A_L_N_F is er weer als de kippen bij om te huilen over hoe slecht allochtonen wel niet zijn.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:03 schreef A_L_N_F het volgende:
ah gossie, mutant is er weer als de kippen bij om maar weer eens op te komen voor zijn achterban.
ja we weten het, wij nederlanders discrimineren
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 8 december 2006 12:04 schreef Matness het volgende:
ik heb het gezien op opsporing verzocht, ik vond het ongelofelijk dat zo'm grote groep mensen zich kan keren tegen 1 of 2.
om te kotsen, stelletje schijterds.
waar is die tijd dat je gewoon 1 tegen 1 elkaar een tand uitsloeg en het dan goed was?
typische groeps samenstelling ook...
Ben je nu niet blij dat er foto's staan, zodat iedereen kan zien dat het geen Marokkanen zijn?quote:
Ik ben altijd voor foto's geweest, en voor een duidelijke aanduiding van de afkomst van de dader. De afgelopen weken is toch wel weer duidelijk geweest dat Marokkanen vaak de schuld kregen van incidenten waarbij ze helemaal niets mee te maken hadden. De moord op Jesse, het neerschoppen van die gehandicapte vrouw en nu dit. Marokkanen kregen vanaf het begin de volle laag, terwijl ze bij geen van allen betrokken waren.quote:Op vrijdag 8 december 2006 12:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Ben je nu niet blij dat er foto's staan, zodat iedereen kan zien dat het geen Marokkanen zijn?
Want je ziet in dit topic ook, dat dát het eerste is wat men denkt.
M.a.w. de afkomst is toch belangrijk, zodat in elk geval de juiste groepering de schuld krijgt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |