Makro duitsland misschien niet, Makro Best waar ik altijd kom is al die electronica zooi binnen 5 minuten weg als ze het hebben, was met de 360 en de DS precies zo.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:00 schreef xman het volgende:
[..]
Bron: http://gathering.tweakers(...)ge/27084797#27084797
Probeer het eens zou ik zeggen.
Misschien in zo'n gat waar ze alleen SGP stemmen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:01 schreef Janteh het volgende:
ik heb zojuist bedacht dat ik er ook wel 1 wil, zeker nergens een te vinden morgen??
Volgende week heb je meer kans. 2e levering en de meeste winkels krijgen ook meer exeplaren dan bij de launch.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:01 schreef Janteh het volgende:
ik heb zojuist bedacht dat ik er ook wel 1 wil, zeker nergens een te vinden morgen??
in het SGP gat Barneveld en omgeving is ie er in ieder geval niet meerquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:07 schreef Floeperdepoepp het volgende:
[..]
Misschien in zo'n gat waar ze alleen SGP stemmen.
Of ze daar uberhaupt ingekocht worden of dat daar uberhaupt elektronicawinkels zitten: geen idee
Zie je de pastoor Red Steel spelenquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:38 schreef donderopman het volgende:
[..]
in het SGP gat Barneveld en omgeving is ie er in ieder geval niet meer![]()
gewoon een winkel opbellen heb je m vaak eerder, je kunt je reservering altijd nog altijd annuleren.quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:21 schreef Mordreth het volgende:
Wel godver.. bij bol.com besteld (begin november) en vandaag niet binnen gekregen (had het niet echt verwacht, maarja je kent het.. hoop doet de zotten leven). Ik dus toch voor de zekerheid met de helpdesk gebeld: "eind december verwachten wij het product aan u te kunnen leveren".. kutzooi.
Eind december? Je hebt volgende week al meer kansquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:21 schreef Mordreth het volgende:
Wel godver.. bij bol.com besteld (begin november) en vandaag niet binnen gekregen (had het niet echt verwacht, maarja je kent het.. hoop doet de zotten leven). Ik dus toch voor de zekerheid met de helpdesk gebeld: "eind december verwachten wij het product aan u te kunnen leveren".. kutzooi.
bohh.. ziekquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:27 schreef Khadgar het volgende:
Mediamarkt Rijswijk. 12 consoles van de beloofde 20 (de rest zal het personeel wel hebben ingepikt). Geen PreOrders, geen lijsten, geen rijen. Gewoon iedereen voor de deur laten staan. 50 tot 70 man. Het gevolg zie je op dit filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=WLMY-OlVvnE
Overigens kwam ik om 09.15 daar aangelopen, ik zag de meute en ben weer lachend weggelopen.
Ongelofelijk wat een zieke geesten zegquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:27 schreef Khadgar het volgende:
Mediamarkt Rijswijk. 12 consoles van de beloofde 20 (de rest zal het personeel wel hebben ingepikt). Geen PreOrders, geen lijsten, geen rijen. Gewoon iedereen voor de deur laten staan. 50 tot 70 man. Het gevolg zie je op dit filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=WLMY-OlVvnE
Overigens kwam ik om 09.15 daar aangelopen, ik zag de meute en ben weer lachend weggelopen.
maar als een vriend van iemand iets zegt vind ik dat al minder betrouwbaar klinken. Ookal heet je Max Westermanquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:41 schreef Max-Westerman het volgende:
Een vriend van me zegt dat ze hier bij de Intertoys in Kerkrade er nog een hadden
quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:49 schreef toma het volgende:
[..]
maar als een vriend van iemand iets zegt vind ik dat al minder betrouwbaar klinken. Ookal heet je Max Westerman
Ik heb nog maar een mailtje gestuurd voor de duidelijkheid, want ik weet verdomme zeker dat ik één van de eerste was die daar heeft gepre-orderd.quote:Sessie 1 staat gepland op 8 december.
Sessie 2 staat gepland voor de 2e helft van volgende week en niet 11 december zoals wij eerst vermeld hadden. Dit naar aanleiding van nieuwe informatie vanuit Nintendo.
Ik geloof hem welquote:Op vrijdag 8 december 2006 18:49 schreef toma het volgende:
[..]
maar als een vriend van iemand iets zegt vind ik dat al minder betrouwbaar klinken. Ookal heet je Max Westerman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |