Ik ookquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:57 schreef _Arual_ het volgende:
[plaagmodus]
Ik heb hem hier gewoon staan, en ik zit nu gewoon een artikel zit te schrijven / zit te FOK!ken, terwijl ik zou kunnen spelen.
[/plaagmodus]
Ik zit gewoon te fokken, terwijl ik zit te werkenquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:24 schreef linebear het volgende:
ik zit gewoon te fokken, terwijl ik zou kunnen werken
Gozer.. wat is het probleem nou? Wacht tot maandag. Als ze de 11e worden geleverd, dan kan je er vast eentje krijgen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:29 schreef linebear het volgende:
heb er 600 euro voor over. Wie o wie
quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:37 schreef xman het volgende:
Gozer.. wat is het probleem nou? Wacht tot maandag. Als ze de 11e worden geleverd, dan kan je er vast eentje krijgen.
Dat is waar, maar ook ik vind het toch irritant. De cube had ik een dag voor de release bij free record met Sonic Adventure 2 Battlequote:Op vrijdag 8 december 2006 13:37 schreef xman het volgende:
[..]
Gozer.. wat is het probleem nou? Wacht tot maandag. Als ze de 11e worden geleverd, dan kan je er vast eentje krijgen.
Waarom quote je jezelf? Vind 't wel een strakke actie van de FRS aldaar.quote:
Foutjequote:Op vrijdag 8 december 2006 14:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Waarom quote je jezelf? Vind 't wel een strakke actie van de FRS aldaar.
Tot de prijs zakt is overdreven, maar inderdaad ik heb 'm gewoon ergens besteld gisteren en ik zie wel wanneer 'ie komt. Weekje of twee weken ofzo.quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen 'm nu al wil hebben, wacht gewoon nog ff tot ie in prijs zakt en koop 'm dan
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |