Ook fraai, word dus niks dit jaar als ik pech heb.....quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:15 schreef donderopman het volgende:
de intertoys in Barneveld heeft zelfs al de reserveringslijst van de volgende bestelling stop gezet
Je hebt ook gelijk, maar juist omdat het zo gristelijk dorp is dacht ik dat al die andere barnevelders geen tv hadden en hoopte ik dat ik de enige wasquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:16 schreef linebear het volgende:
noem je ook een dorp(kan het weten, heb er 21 jaar gewoond)
heb hem ook bij Wehkamp besteld (afgelopen woensdag) en net met de helpdesk gebeld. Ze zeiden dat ik hem binnen een week kan verwachten. Dus ben benieuwd...quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:27 schreef Haay1971 het volgende:
Ik had op 19 november bij de Wehkamp een Wii besteld (tijdens de 10% korting op alles actie). Kreeg ik op 1 december een email dat vanwege de grote vraag mijn bestelling zomaar gecancelled was! WTF ???Dus via Wehkamp chat aan klantenservice hierover gevraagd, heeft ze de Wii weer aan m'n bestellingoverzicht toegevoegd. Dus ik zeg: maar ik heb wel recht op 10% korting ! Heeft ze maar als aantekening erbij gezet, zei ze... Maar ja, sta dus wel weer ergens onderop de lijst ofzo. Mag hopen hem nog vóór 1-1-2007 te krijgen...
![]()
stiekem hebben ze dus wel een tvquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:28 schreef donderopman het volgende:
[..]
Je hebt ook gelijk, maar juist omdat het zo gristelijk dorp is dacht ik dat al die andere barnevelders geen tv hadden en hoopte ik dat ik de enige was
quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:33 schreef BMH het volgende:
Ik werd net aan de telefoon uitgelachen door een winkelmedewerker... Dat is toch wel een teken dat ik moet stoppen met zoeken
Maandag word het dus.
Treur hier!quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:34 schreef Tomasso het volgende:
IK HEB HEM WOWOWOWOWOWOWOWOWOW:D:D:D
MEDIAMARKT FTW
Dat scheelt 1 of 2 tientjes man. Das de winst niet.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:35 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]Aardig zijn die winkelkinderen hae?
Die heaumeaus hebben natuurlijk al zo'n ding in huis voor inkoopprijs.
![]()
Gaat om het principe! Daarbij hebben ze em eerder!quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:36 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Dat scheelt 1 of 2 tientjes man. Das de winst niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |