Leuk hè, ADSLquote:Op vrijdag 8 december 2006 08:57 schreef SHERMAN het volgende:
Verdomme, ik had een time-out.
[Slowchat deel 163] Tempo graag
Mja ik heb het ook school ook, glasvezel.quote:
Deze was eerder..quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:59 schreef mschol het volgende:
nieuw topic?
Schoolnetwerken zijn nooit kwaliteit hoogstaand natuurlijk; je kan dan veel beter vertrouwen op de ADSL2-verbinding..quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:13 schreef BlueCurl het volgende:
ik heb geen last van time outsopen er ook altijd een boel tegelijk
hihi renesites met zijn posts toen. dat was grappig. helemaal als ie tegen zich zelf terug begon te slowchatten
timeout zijn aan de orde van de dag op fok bij mij thuisquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:01 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Mja ik heb het ook school ook, glasvezel.![]()
Als ik een paar topics tegelijk open krijg ik op allemaal een time-out.
op me stage/school is dat wel andersquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Schoolnetwerken zijn nooit kwaliteit hoogstaand natuurlijk; je kan dan veel beter vertrouwen op de ADSL2-verbinding..
gister had ik daar ook enorm last van. vandaag nog niks gemerkt!quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:38 schreef mschol het volgende:
[..]
timeout zijn aan de orde van de dag op fok bij mij thuis(ale andere sites doen het prima)
Goed punt, misschien hebben jullie het wel mee gekregen over de klachten van de leerlingen van een ICT Lyceum in Utrecht, heeft de media gehaald, dat is dus mijn school.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Schoolnetwerken zijn nooit kwaliteit hoogstaand natuurlijk; je kan dan veel beter vertrouwen op de ADSL2-verbinding..
Ach, je hebt het internet toch niet nodig voor school?quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:36 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Goed punt, misschien hebben jullie het wel mee gekregen over de klachten van de leerlingen van een ICT Lyceum in Utrecht, heeft de media gehaald, dat is dus mijn school.
opzich wel...quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:32 schreef Jo0Lz het volgende:hoi piepeloi.
December
Wat een heerlijke maand!
Meer de rekening die ze achter laten...quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:02 schreef mschol het volgende:
[..]
opzich wel...
totdat je sinterklaas en kerstman tegenkomt... :|
ook goedquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Meer de rekening die ze achter laten...
Altijd vreemd dat 't geld veel sneller op is in Decemberquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:32 schreef Jo0Lz het volgende:hoi piepeloi.
December
Wat een heerlijke maand!
"doe de cdrom in de pc"quote:Op maandag 11 december 2006 13:42 schreef SHERMAN het volgende:
Leuk, ik mag van de docent een handleiding schrijven over het installeren van drivers voor een cd-rom drive, daar begint het al, maar het admin wachtwoord mag ik dan weer niet.
Nee, dan kan ik ook echt drivers installeren.
"De computer uit elkaar halen? Ben je nou helemaal gek geworden?!"quote:Op maandag 11 december 2006 13:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
"doe de cdrom in de pc"
"start windows op"
"cdromspeler is geinstalleerd"
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |