even scenario schetsen, wat gebeurt er als Sylvia morgen als enige Natasia die 4 uur niet gunt?quote:Op vrijdag 8 december 2006 03:07 schreef avonne het volgende:
Bart en Nel praten weer op Sylvia in dat ze Natasia morgen moet aanpakken
Nel "even voor de zekerheid... Ik heb jullie niet in de zak, he"
Bart "Nee!"
Sylvia zwijgt liever
Nel "ik zeg dit, omdat ik niet wil dat iedereen denkt dat Bart (mijn) kop van Jut is"quote:Op vrijdag 8 december 2006 03:07 schreef avonne het volgende:
Bart en Nel praten weer op Sylvia in dat ze Natasia morgen moet aanpakken
Nel "even voor de zekerheid... Ik heb jullie niet in de zak, he"
Bart "Nee!"
Sylvia zwijgt liever
volume op 20 zoals ze zeggenquote:Op vrijdag 8 december 2006 03:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
even scenario schetsen, wat gebeurt er als Sylvia morgen als enige Natasia die 4 uur niet gunt?
Natasia boos, en Bart en Nel zeggen "Nou, je wou toch je nagels in haar zetten? Nu moet je waarmaken wat je zegt, natasia"quote:Op vrijdag 8 december 2006 03:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
even scenario schetsen, wat gebeurt er als Sylvia morgen als enige Natasia die 4 uur niet gunt?
+ Sylvia zal flink crediet verliezen bij de dames en Brian met denk ik een onnodig nare situatie voor Sylvia. Als het hun uitkomt zullen Nathanael en Brian haar even gemakkelijk wegstemmen. weg=wegquote:Op vrijdag 8 december 2006 03:11 schreef avonne het volgende:
[..]
Natasia boos, en Bart en Nel zeggen "Nou, je wou toch je nagels in haar zetten? Nu moet je waarmaken wat je zegt, natasia"
ze zijn nu dus al 40 minuten op haar aan het inpraten.quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:41 schreef avonne het volgende:
Bart daagt Sylvia uit Natasia te confronteren "jij hebt de 4 uur in handen, doe er wat mee" in combinatie met -jij moet van achter iets laten zien-
O, dat wist ik niet. Dat verklaart wel dat hij vrij veel van de bijbel weet. Hij loopt niet met zijn overtuiging te koop moet ik zeggen!quote:Op vrijdag 8 december 2006 03:24 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik weet dat Nel Jehova getuige is, (...)
is dat expres, of ben je ook besmet, dat je een engelse term gebruikt?quote:Op vrijdag 8 december 2006 03:25 schreef Gigageil het volgende:
Hij heeft de voet weer aardig tussen de deur geplant ja....
nouja, een beetje afzwakken... hij is zo opgevoed, en zei dat hij met 15 jaar uit huis is gegaan of zo.quote:Op vrijdag 8 december 2006 03:26 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
O, dat wist ik niet. Dat verklaart wel dat hij vrij veel van de bijbel weet. Hij loopt niet met zijn overtuiging te koop moet ik zeggen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |