respectvol communiceren. wetend dat een ander iets meer tijd neemt na te denken over hetgeen ze wil zeggen, toch niet die tijd geven.quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:16 schreef tipsch het volgende:
Het gebeurt veel te vaak dat wanneer Sylvia een zin inzet/uitspreekt Bart of Nathanael haar "voor" is of overstemt.
ik walg van het duo Nathanael en Bart, wat een drama.quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:21 schreef Roy_vdm het volgende:
Satanaël: "Weet je hoe ik dat noem? Denial. Dan zit je in de denial-fase."
Ze is kuiser dan de paus, ik ben blij met de zekerheid dat we haar wanbeeld nooit in een quasi-erotisch blad te zien zullen krijgen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:16 schreef Gigageil het volgende:
Eveline is te lelijk om 10.000 terug te verdienen met een naaktreportage in de Playboy of zoiets.....
"ze" - volgens mij doelde hij op Eveline. waarom zij zelf -nog niet inziet dat het beter is dat ze opstapt-...quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:21 schreef Roy_vdm het volgende:
Satanaël: "Weet je hoe ik dat noem? Denial. Dan zit je in de denial-fase."
En daar ben ik nog steeds alles en iedereen dankbaar voor.quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:23 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Ze is kuiser dan de paus, ik ben blij met de zekerheid dat we haar wanbeeld nooit in een quasi-erotisch blad te zien zullen krijgen.
Ik niet, ik vind haar wel apetijtelijk.quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:24 schreef scanman01 het volgende:
En daar ben ik nog steeds alles en iedereen dankbaar voor.
Ah ok... ik verstond "je" (zoals Johan Cruijff dat woord gebruikt), maar hij had het volgens mij ook over Evil ja.quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
"ze" - volgens mij doelde hij op Eveline. waarom zij zelf -nog niet inziet dat het beter is dat ze opstapt-...
Dat maakt het format toch mooi?quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:43 schreef Day het volgende:
Ik begin Bart echt walgelijk te vinden als NL in de buurt is.
Alsof hij een wedstrijdje aan het doen is wie het meest het sluwe spelletje speelt.
Nee.quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
Dat maakt het format toch mooi?
Lekker bestuderen waar mensen toe in staat zijn.
Ga jij nu ook al richting saaie mensen moeten overblijven?
Ik vind eigenlijk dat er geen saaie mensen (meer) in DGK zitten. Alleen Angelique vond ik saai. Alle andere karakters hebben hun eigen individuele geweldige eigenschappen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:45 schreef APK het volgende:
Ga jij nu ook al richting saaie mensen moeten overblijven?
ging niet zo zeer om punten maar om het feit dat ze niet zomaar over haar heen hoeft te laten lopen. Ze heeft nu het lot in handen van die 4 uur voor Natasia. Die zal wel boos worden als Sylvia tegen stemt maar als je dat incalculeert zal het meevallenquote:Op vrijdag 8 december 2006 02:46 schreef avonne het volgende:
Nou zegt Bart dus nogal dringend tegen Sylvia dat zij hetzelfde moet doen met de 4-uurs stemming, als wat Ilona heeft gedaan met de Stephan-stemming... een deal (chantage?) doen
Maar ik weet niet wat, want Natasia heeft geen punten om te betalen.
Hoedan ook. Zelf Ilona naaien vanwege een deal maken, en nu Sylvia aanzetten tot hetzelfde.
Is dat dubbelhartig, of gaat hij daarmee Sylvia te grazen nemen?
Maar dat is toch heerlijk om te volgen?quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:46 schreef Day het volgende:
Ik vind NL's manier walgelijk (en hij kan het ook alleen maar omdat hij voorkennis heeft, zo slim is hij nl. niet) en vind het jammer dat Bart zich daarin mee laat slepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |