Ik denk dat ze bedoelen dat Sylvia zo een eigen verhaallijn voor haarzelf creeerd. Door deze actie zal de verhouding tussen haar en Natasia alleen maar verslechteren en wordt ze ook meer als de bitch in huis gezien.quote:Op vrijdag 8 december 2006 03:47 schreef n1ek het volgende:
[..]
dat was niet de motivatie. Gewoon niet bang laten maken door Natasia die al vanaf dag 1 tegen Sylvia loopt te schreeuwen om niks. Zij denkt van binnen natuurlijk ook niet 'ga maar lekker naar Wilgo en de kinderen' dat zei ze net ook. Maar ik zie zelf ook niet waarom ze tegen zou stemmen, ze moet maar even duidelijk een afweging maken of het haar meer voordelen dan nadelen brengt.
Haar charmante moedervlekje bedoel jequote:Op vrijdag 8 december 2006 03:55 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Ja, bezijden die uitloper onder haar rechteroog [voor de kijker links].
Nee, ik bedoel die lelijke dikke moedervlek.quote:Op vrijdag 8 december 2006 03:57 schreef erkel het volgende:
[..]
Haar charmante moedervlekje bedoel je
Hij beseft dat hij veel krediet is verloren in het huis. Met name Nena heeft hem de ogen geopend dat hij helemaal niets meer voor elkaar kan krijgen in het huis. Hij baalt ook dat hij wordt gezien als de loopjongen van Nel.quote:Op vrijdag 8 december 2006 03:40 schreef Day het volgende:
Maar wat is Bart's motivatie hierachter? Wil hij dat Sylvia voor hem gaat?
Dan zal hij toch echt Ilona en Nena nog moeten bewerken, want die stemmen echt tegen.
Of gaat hij nu voor ik die 4 uur niet, dan niemand niet.
Drank maakt meer kapot dan je lief is.....of zoiets was het geloof ik...quote:Op vrijdag 8 december 2006 03:57 schreef Day het volgende:
Wat een bullshit komt er uit de vent z'n bek!
Dat Bart en Sylvia daar nog serieus naar zitten te luisteren!![]()
Dan zuipt NL echt heel de dag dan, want hij produceert heel de dag bullshit.quote:Op vrijdag 8 december 2006 04:00 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is.....of zoiets was het geloof ik...![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 04:01 schreef Day het volgende:
[..]
Dan zuipt NL echt heel de dag dan, want hij produceert heel de dag bullshit.
Hij heeft iets teveel managementboeken gelezen.
Ja sorry hoor, maar kom op zeg!quote:
eensquote:Op vrijdag 8 december 2006 04:07 schreef erkel het volgende:
Maar ze kan morgen niet meer tegen stemmen nu, want de anderen komen er wel achter dat Bart en NL op haar in hebben zitten praten. Dan verliest ze haar geloofwaardigheid een beetje en dat lijkt me ook niet goed voor haar.
Maar een ander verhaal is weer dat ze zich zo wat als een sterkere persoonlijkheid opstelt, doordat ze durft tegen anderen in te gaan. Alleen het is nu al te laat daarvoor, omdat ze overgehaald is. Zoiets moet dan uit jezelf komen.
Dilemma, dilemma
Het waren toch ook vriendjes?quote:Op vrijdag 8 december 2006 04:08 schreef Day het volgende:
Jij breekt Natasia niet NL, geloof me!
Dat was toch een strategie! Waarom denk je dat hij gelijk op haar afgestapt is?quote:
@ Day:quote:Op vrijdag 8 december 2006 04:10 schreef Day het volgende:
[..]
Dat was toch een strategie! Waarom denk je dat hij gelijk op haar afgestapt is?
woordenboek erbij... ik verklaar dit nu officieel tot bullshitquote:Op vrijdag 8 december 2006 04:07 schreef Roy_vdm het volgende:
Nu snap ik Satanaël even niet:
"Als jij altijd originated bent, ben je op een gegeven moment toedeledokie"
Huh?
Hij bedoeld waarschijnlijk 'initiator' ofzo. Hij verslikt zich weer eens in zijn 'moeilijke' engelse woorden, denk ikquote:Op vrijdag 8 december 2006 04:07 schreef Roy_vdm het volgende:
Nu snap ik Satanaël even niet:
"Als jij altijd originated bent, ben je op een gegeven moment toedeledokie"
Huh?
Ah, dat maakt sense inderdaad... dat is inderdaad ook met Stephan gebeurd. Thanks!quote:Op vrijdag 8 december 2006 04:13 schreef erkel het volgende:
[..]
Hij bedoeld waarschijnlijk 'initiator' ofzo. Hij verslikt zich weer eens in zijn 'moeilijke' engelse woorden, denk ik
Kijk, dat bedoel ik dus. Hij dacht die Natasia die pak ik wel effe in, ik paai haar effe en dan gebruik ik haar en als ik er genoeg van haar heb, dan krijg ze een schop. En daar maak hij dus een grote fout, Natasia is veel sterker dan hij denkt.quote:Op vrijdag 8 december 2006 04:14 schreef avonne het volgende:
Heeft hij nu echt zo slecht Natasia begrepen al die tijd?
Dan heeft hij toch wel een paar flinke blinde vlekken gehad bij zijn voorbereiding
ik heb ge-edit, ik ben niet overtuigdquote:Op vrijdag 8 december 2006 04:16 schreef Day het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik dus. Hij dacht die Natasia die pak ik wel effe in, ik paai haar effe en dan gebruik ik haar en als ik er genoeg van haar heb, dan krijg ze een schop. En daar maak hij dus een grote fout, Natasia is veel sterker dan hij denkt.
Wat avonne zegtquote:Op vrijdag 8 december 2006 04:16 schreef avonne het volgende:
Ik ga naar bed, blijf posten, mensen. Ik lees "morgen" alles door en wil niks missen
Of hij laat het niet merken.quote:Op vrijdag 8 december 2006 04:27 schreef Day het volgende:
Grappig, Bart herkent het wel als Nena een afstand tussen hem en Brian probeert te krijgen, maar hij ziet het niet bij NL.
Hmmm, ik heb heel lang gedacht dat Bart maar mee zat te lullen, maar ik geloof nu echt dat hij met z'n 1.96 m in the pocket van NL zit. Die is hem vreselijk aan het paaien en hij kruipt elke dag iets dieper in z'n reet.quote:
Ha, wij hebben dezelfde gedachtenkronkels geloof ikquote:Op vrijdag 8 december 2006 04:33 schreef Day het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb heel lang gedacht dat Bart maar mee zat te lullen, maar ik geloof nu echt dat hij met z'n 1.96 m in the pocket van NL zit. Die is hem vreselijk aan het paaien en hij kruipt elke dag iets dieper in z'n reet.
Zag het, ja.quote:Op vrijdag 8 december 2006 04:34 schreef erkel het volgende:
[..]
Ha, wij hebben dezelfde gedachtenkronkels geloof ik![]()
NL heeft wel gelijk nu. Als hij dat zegt voor Sylvia, gaat zij echt niet tegen Natasia in.quote:Op vrijdag 8 december 2006 04:49 schreef Roy_vdm het volgende:
Bart: "Voor mij mag Natasia naar Wilgo toe"
Ge-wel-dig
En toch weer een kleine correctie van leermeester op de leerling en zit Bart net weer wat dieper in dat zakje.quote:Op vrijdag 8 december 2006 04:50 schreef Day het volgende:
[..]
NL heeft wel gelijk nu. Als hij dat zegt voor Sylvia, gaat zij echt niet tegen Natasia in.
Yep, het is wat mij betreft nu definitief; Bartje is een sukkeltje.quote:Op vrijdag 8 december 2006 04:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En toch weer een kleine correctie van leermeester op de leerling en zit Bart net weer wat dieper in dat zakje.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 04:56 schreef Roy_vdm het volgende:
Poppenkast gaat dicht... de ochtendploeg kan het zo van ons overnemen.. welterusten.
Als je het over de duivel hebt!quote:Op vrijdag 8 december 2006 04:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
Satanaël
Ik vond Ethanol al grappig maar Satanaël is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |