abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46460617
Co het elftal al naar zijn hand kunnen zetten (transfers)?
pi_46460715
Ко Адриансе
pi_46466516
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 03:59 schreef sjimz het volgende:

[..]
Dat had je niet eerder kunnen bedenken Sergio?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  zondag 4 maart 2007 @ 18:27:47 #54
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_46913106
Stal Alchevsk heeft vanmiddag een eenvoudige zege weten te boeken. De formatie van trainer Ton Caanen was in eigen huis met liefst 3-0 te sterk voor Metalurg Donetsk, waar Co Adriaanse zijn eerste wedstrijd coachte.
Josemar was voor Stal Alchevsk de grote man. De Braziliaanse spits tekende voor drie treffers aan. De zege is opmerkelijk, omdat Caanen's ploeg moet vechten voor degradatie en die van Adriaanse ondanks een tiende positie hoopt op Europees voetbal. Bovendien is Stal een satellietclub van Metalurg.

pi_46913149
quote:
Op zondag 4 maart 2007 18:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Bovendien is Stal een satellietclub van Metalurg.

Net zoiets als Excelsior van Feyenoord weet te winnen
pi_46913299
Oeps.
pi_46913878
Witte zakdoekjes in Donetsk?
  Trouwste user 2022 zondag 4 maart 2007 @ 19:17:30 #58
7889 tong80
Spleenheup
pi_46914843
Gaat niet goed met Co.
Moeten ze nu eieren zoeken in Siberië ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_46916439
quote:
Op zondag 4 maart 2007 19:17 schreef tong80 het volgende:
Gaat niet goed met Co.
Moeten ze nu eieren zoeken in Siberië ?

pi_47168777
Alweer verloren vandaag.

Metallurg Donetsk FC Kharkiv 1-2
Illichivets Mariupol Stal Alchevsk 0-0
Vorskla Poltava Dnjepr Dnjepropetrovsk 0-1
Zarja Loegansk Karpaty Lviv 1-0
Arsenal Kiev Tavria Simferopol 0-1
Metalurg Zaporizhzhya Chornomorets Odessa 1-0
Kryvbas Kryvy Riga Dinamo Kiev 1-1
pi_47169096
quote:
Op zondag 11 maart 2007 21:17 schreef Beschouw het volgende:
Alweer verloren vandaag.

Metallurg Donetsk FC Kharkiv 1-2
Illichivets Mariupol Stal Alchevsk 0-0
Vorskla Poltava Dnjepr Dnjepropetrovsk 0-1
Zarja Loegansk Karpaty Lviv 1-0
Arsenal Kiev Tavria Simferopol 0-1
Metalurg Zaporizhzhya Chornomorets Odessa 1-0
Kryvbas Kryvy Riga Dinamo Kiev 1-1
Witte bivamutsen op de tribune dus voor Co!

Co Adriaanse beleeft tot dusverre een zeer matige start bij zijn nieuwe club Metallurg Donetsk. De oefenmeester verloor vanmiddag ook zijn tweede duel door op eigen veld met 1-2 onderuit te gaan tegen FC Kharkiv.

Een benutte strafschop van Andres Mendoza kon de nederlaag tegen FC Kharkiv niet voorkomen. Vorige weer verloor Metallurg ook zijn eerste duel onder de leiding van Adriaanse. Toen was Stal Alchevsk met 3-0 te sterk. Door de nederlaag tegen Kharkiv blijft Metallurg aan de onderkant van de middenmoot hangen.

In tegenstelling tot Metallurg beleefde stadsgenoot Shakhtar Donetsk wel een goed weekeinde. De ploeg van trainer Mircea Lucescu won met 0-1 van Metalist Kharkiv (doelpunt van Ciprian Marica) en verkleinde het gat met koploper Dynamo Kiev daardoor tot twee punten, omdat Kiev zelf met 1-1 gelijk speelde tegen Kryvbas Krivyi Rig.

[ Bericht 39% gewijzigd door Longmen op 11-03-2007 21:32:25 ]
  Trouwste user 2022 zondag 11 maart 2007 @ 22:20:10 #62
7889 tong80
Spleenheup
pi_47172038
Die is zo weer thuis

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 11 maart 2007 @ 22:42:32 #63
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_47173168
Ik denk dat Co zich verkijkt op het leven in Oekraine, de mentaliteit en het feit dat niet alles met geld te koop is.

Daarnaast is het no way-hozee dat Metallurg ooit beter wordt dan Shakhtar. No way. Noppes. Niente. Daar steekt Akhmetov wel een stokje voor.

Stad van tegenstellingen, Donetsk, vond ik het.
Confidence through competence
pi_47183370
Volgens mij zit Co er alleen voor de zak met geld.
pi_47198448
En voor t verblijf in t 7-sterrenhotel op het trainingscomplex

En voor de dames misschien.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_47198611
quote:
Op maandag 12 maart 2007 18:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
En voor t verblijf in t 7-sterrenhotel op het trainingscomplex

En voor de dames misschien.
Co voor de dames

Waar geen trainer bij Feyenoord
pi_47198658
Je weet t niet hè
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_47461089
Adriaanse stelt teleur met Metalurg Donetsk

Na de 2-1 nederlaag in de derby bij Shakhtar Donetsk, staat Co Adriaanse met Metalurg Donetsk op een teleurstellende elfde plaats in de Oekraïense competitie.
Adriaanse begon in december vorig jaar bij Metalurg, waar ook Jordi Cruijff onder contract staat. De vroegere trainer van onder meer Ajax, AZ en FC Porto, is er schijnbaar nog niet in geslaagd de ploeg naar zijn hand te zetten.

De eerste drie wedstrijden van na de winterstop gingen alle drie verloren. Metalurg behaalde uit de laatste zes competitieduels slechts één punt. De ploeg van Adriaanse bezet daardoor inmiddels de elfde plaats.
pi_47461216
Als hij de tijd maar krijgt. Het lijkt me ook bijzonder lastig om die starre manier van denken te doorbreken.
That's all folks!
pi_47465639
Van Shaktar verliezen met dit spelersmateriaal is ook geen schande.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_47469388
Van Shakhtar verliezen niet, maar de andere resultaten zijn natuurlijk wel teleurstellend, lijkt me
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_47470145
Wat Vaduz zegt: de Co stijl introduceren in zo'n land vergt nogal wat tijd lijkt me....
  dinsdag 20 maart 2007 @ 13:53:16 #73
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_47470638
Hij heeft ooit ook wel eens opgemerkt dat hij geen goede ééndimensionaal-trainer is
pi_48191422
Onderstaande artikel ->
Maar ondertussen gaat het nog steeds niet goed met Metalurg... Alhoewel de topper tegen Dinamo eindigde in de brilstand.

Co Adriaanse gaat samenwerken met Eto'o

6/4/2007 16:06

Co Adriaanse kan bij Metalurg Donetsk tot het einde van het seizoen beschikken over een bijzondere speler. David Eto'o, het negentienjarige broertje van Barcelona-sterspeler Samuel, tekende een contract tot het einde van het seizoen bij de Oekraïense club.
'Nadat ik het aanbod van Metalurg had ontvangen, heb ik overleg gepleegd met mijn broer en hij adviseerde me te tekenen', aldus David Eto'o. 'Toen ik hier kwam, was ik verrast. Ik heb nooit eerder zulke fantastische trainingsfaciliteiten gezien. Ik heb een contract tot het einde van het seizoen en daarna zal ik met het bestuur over mijn toekomst spreken.'

'David heeft alles om een grote speler te worden', vindt Dmitro Seliuk, vice-voorzitter van Metalurg. 'In zijn grote broer heeft hij een goed voorbeeld. We hebben hier in het verleden ook het jongere broertje van Arsenals Kolo Touré, Yaya, gehad. Hij ontwikkelde zich snel en speelt nu bij AS Monaco.'

De jonge Eto'o versleet al heel wat clubs in Europa. In 2003 streek bij neer bij het B-filiaal van Real Mallorca, voor welke club zijn broer toen in het A-elftal speelde. Na een huurperiode bij Murcia zocht hij zijn geluk in Zwitserland en Frankrijk.
pi_48191562
Ik zou lekker in Spanje blijven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')