Ik vind het beter als ze voortaan FC Metaalwerker gaan hetenquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:01 schreef egoTRON het volgende:
Waarom Metalloerg i.p.v. Metalurh?
Zo spel je het volgens Wikiquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:01 schreef egoTRON het volgende:
Waarom Metalloerg i.p.v. Metalurh?
Wordt in het Russisch ook gewoon met 2 L's geschreven:quote:http://www.metallurg.donetsk.ua/
Op Wikipedia kiezen ze voor:quote:Приветствуем вас на сайте ФК «Металлург» (Донецк)
Nouja. Ook goed.quote:FC Metalurh Donetsk
succes met de taal Coquote:6 декабря 2006
Ко Адриансе — главный тренер донецкого «Металлурга»
Как сообщил в интервью пресс-службе донецкого «Металлурга» первый вице-президент клуба Дмитрий Селюк, новым наставником команды будет 59-летний голландский специалист Ко Адриансе, который имеет заслуженный авторитет в Европе и входит в число лучших европейских наставников.
Familie van?quote:Haruna Babangida
Oud 010 erquote:Georgi Demetradze
quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja..het jongere broertje van... Heeft nog in de jeugd van Ajax en Barcelona gespeeld![]()
Sneeuwbal-gevechten houden met Haruna natuurlijk!quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:59 schreef Longmen het volgende:
[..]
Leuk.
Wat doet Jordy daar, buiten het geld....![]()
Ja, dat was nog eens een verhaal.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:47 schreef sjimz het volgende:
Yaya Toure heeft er gespeeld maar is na een avontuur in Griekenland inmiddels bij Monaco beland![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:13 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ja, dat was nog eens een verhaal.
Yaya Toure speelde eerst bij Beveren, maar toen kwam Oekraïne dus. De kranten spraken weken van een transfer naar Shakhtar Donetsk, ook Beveren en Yaya Toure waren ervan overtuigd dat het over Shakhtar ging. Uiteindelijk tekende Toure er, nog steeds ervan overtuigd dan het bij topclub en Champions League - deelnemer Shakhtar was.
Uiteindelijk bleek het Metalurg te zijn.
Wat denk je van al die afrikanen die de kou moeten trotseren?quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:15 schreef methodmich het volgende:
Wellicht een oude foto. Die linkerkeeper is wel stoer, korte mouwen!
Dat zou zomaar heel erg waar kunnen zijnquote:Op zaterdag 9 december 2006 11:13 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Yaya Toure speelde eerst bij Beveren, maar toen kwam Oekraïne dus. De kranten spraken weken van een transfer naar Shakhtar Donetsk, ook Beveren en Yaya Toure waren ervan overtuigd dat het om Shakhtar ging. Uiteindelijk tekende Toure er, nog steeds ervan overtuigd dan het bij topclub en Champions League - deelnemer Shakhtar was.
Bleek het toch wel Metalurg te zijn.![]()
Daar was eens bij Roda precies hetzelfde sprake van bij een transfer.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:13 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Yaya Toure speelde eerst bij Beveren, maar toen kwam Oekraïne dus. De kranten spraken weken van een transfer naar Shakhtar Donetsk, ook Beveren en Yaya Toure waren ervan overtuigd dat het om Shakhtar ging. Uiteindelijk tekende Toure er, nog steeds ervan overtuigd dan het bij topclub en Champions League - deelnemer Shakhtar was.
Bleek het toch wel Metalurg te zijn.![]()
Met Sergio?quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Daar was eens bij Roda precies hetzelfde sprake van bij een transfer.
Nope volgens mij Tchoutangquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Met Sergio?
Ik dacht me trouwens te herinneren dat deze club in het lichtblauw speelde. Maar dat zal dan wel het uit-shirt zijn.
Ton Caanen is ook nog werkzaam voor Roda JC geweest.quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:33 schreef DarkShine het volgende:
Wim Vrosch, Bernard Tchoutang & Sergio alle drie voormalig Roda JC...
Klopt ja.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:07 schreef Robjuhhh het volgende:
[..]
Ton Caanen is ook nog werkzaam voor Roda JC geweest.
Co zal wel op plek 3 mikken dan. Dan kan hij wel Europa in.quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:03 schreef Beschouw het volgende:
Ukrainian Premier League 2006/07
Table:
1.Dynamo Kyiv 16 13 3 0 38-12 42
2.Shakhtar Donets'k 16 12 2 2 36- 6 38
3.Metalist Kharkiv 16 8 5 3 18-13 29
4.Arsenal Kyiv 16 6 7 3 18-17 25
5.Dnipro Dnipropetrovs'k 16 5 9 2 14- 9 24
6.Karpaty L'viv 16 6 5 5 13-16 23 [+]
7.Tavrija Simferopol' 16 6 3 7 14-15 21
8.Metalurh Donets'k 16 5 6 5 14-16 21
9.Chornomorets' Odesa 16 5 5 6 20-23 20
10.Kryvbas Kryvyj Rih 16 4 8 4 17-19 20
11.Vorskla Poltava 16 4 4 8 12-17 16
12.Metalurh-Zaporizhzhja Zaporizhzhja 16 3 7 6 9-18 16
13.Illichivets' Mariupol' 16 4 3 9 13-20 15
14.FC Kharkiv 16 3 4 9 14-27 13
--------------------------------------------------------------
15.Zorja Luhans'k 16 2 6 8 13-24 12 [+]
16.Stal' Alchevs'k 16 2 3 11 10-21 9
Hij gaat pas per 1 Januari toch?quote:Op zondag 10 december 2006 12:08 schreef Longmen het volgende:
Speelt Co vandaag zn eerste wedstrijd?
quote:Adriaanse per 1 januari naar Metallurg
Geschreven door Pieter Hanson op zaterdag, 9 december om 14:46
Co Adriaanse gaat op 1 januari 2007 aan de slag bij Metallurg Donetsk. Afgelopen week werd al bekend dat de Amsterdammer naar de Oekrainse club verkast, maar vandaag is de transfer definitief afgerond.
Momenteel ligt de competitie stil in Oekraine. Op 8 januari staat de volgende competitieronde op het programma. Adriaanse heeft dus een week de tijd om zijn ploeg hiervoor te prepareren.
Adriaanse tekent een contract voor onbepaalde tijd, waarin afsproken is dat beide partijen op elk moment uit elkaar kunnen gaan. Hij neemt Chris Kronshorst en Jan Olde Riekerink mee als assistenten naar Metallurg. Het trio werkte eerder samen bij FC Porto, de vorige club van Adriaanse.
quote:Cruijff lovend over Adriaanse, Oekraïne
Geschreven door Pieter Ooms op donderdag, 15 februari om 08:39
Gisterenavond won het Oekraïense Metallurg Donetsk in een oefenduel van RKC Waalwijk (2-3). Het was voor de toegestroomde supporters en journalisten de mogelijkheid om Co Adriaanse en Jordi Cruijff enkele vragen te stellen.
Maar de Nederlandse pers kwam bedrogen uit, want de trainer wilde alleen Oekraïense verslaggevers te woord staan. “Nee, ik geef geen interviews. Ik heb geen belang bij het praten met de Nederlandse pers. Met de Oekraïnse wel, daarom praat ik nu alleen met die mensen. Goedenavond.”
Gelukkig was die andere Nederlander, Jordi Cruijff, wel bereid te spreken over zijn ervaringen met Adriaanse. “Je merkt het aan alles dat hij een grote trainer is. Ik kan wel begrijpen dat hij naar Metallurg is gekomen. Hier zijn dingen mogelijk die in Nederland niet kunnen. Als je het trainingscomplex ziet, dat is ongelofelijk.”
“Een kunstgrasveld hebben we niet, maar voor de rest zijn de faciliteiten geweldig. Zo hebben we zelfs een overdekt oefenveld. (…) Qua voetbal is hier nog wel wat werk te doen. In Oekraïne wordt vooral verdedigend gespeeld, maar de trainer wil met ons aanvallender gaan spelen. Een beetje de Nederlandse manier van voetballen. Persoonlijk maakt het mij weinig uit of we mooi voetbal spelen. Ik vind het veel belangrijker dat we winnen.”
Antwoord op je 2e vraag:quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:39 schreef Longmen het volgende:
Zo heeft Co nog wat leuke aankopen gedaan en wanneer begint de competitie?
quote:Sergio wil vertrekken bij Metalurg
Geschreven door Pieter Hanson op vrijdag, 16 februari om 16:13
Sergio wil zo spoedig mogelijk vertrekken bij Metalurg Donetsk. De Braziliaanse spelmaker is niet langer gelukkig in de Oekrainse competitie, zo vertelt hij tegenover Het Limburgs Dagblad.
"Als een andere club komt, ben ik hier weg", zo spreekt de 25-jarige Sergio duidelijke taal. De middenvelder staat sinds afgelopen zomer onder contract bij Metalurg, waarvoor ook Jordi Cruijff en trainer Co Adriaanse actief zijn.
"Na vier jaar Roda JC was ik toe aan een nieuwe uitdaging, maar ik heb spijt van mijn keuze. Vooralsnog is alles hier tegengevallen. Als een andere club komt, ben ik hier weg. Dat is duidelijk," aldus de middenvelder die in het verleden in Nederland actief was voor NAC Breda en Roda JC
Dat had je niet eerder kunnen bedenken Sergio?quote:
Net zoiets als Excelsior van Feyenoord weet te winnenquote:Op zondag 4 maart 2007 18:27 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Bovendien is Stal een satellietclub van Metalurg.
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:17 schreef tong80 het volgende:
Gaat niet goed met Co.
Moeten ze nu eieren zoeken in Siberië ?
Witte bivamutsen op de tribune dus voor Co!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:17 schreef Beschouw het volgende:
Alweer verloren vandaag.![]()
Metallurg Donetsk FC Kharkiv 1-2
Illichivets Mariupol Stal Alchevsk 0-0
Vorskla Poltava Dnjepr Dnjepropetrovsk 0-1
Zarja Loegansk Karpaty Lviv 1-0
Arsenal Kiev Tavria Simferopol 0-1
Metalurg Zaporizhzhya Chornomorets Odessa 1-0
Kryvbas Kryvy Riga Dinamo Kiev 1-1
Co voor de damesquote:Op maandag 12 maart 2007 18:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
En voor t verblijf in t 7-sterrenhotel op het trainingscomplex![]()
En voor de dames misschien.
quote:Ook Zarya te sterk voor Metallurg
Hij werd naar Oekraïne gehaald om Metallurg Donetsk vooruit te helpen, maar nu moet hij steeds meer gaan vrezen voor ontslag. Co Adriaanse heeft nog geen potten kunnen breken in Donetsk. Ook Zarya bleek vanmiddag te sterk: 1-0.
Voor Zarya waren de drie punten zeer welkom. De ploeg staat voorlaatste in de Oekraïense Premier League en is nog lang niet zeker van lijfsbehoud. Metallurg Donetsk is dat wel, ondanks de tegenvallende resultaten van de laatste weken. Adriaanse won tot dusver slechts twee duels.
Vanmiddag heette de beul voor Metallurg Miroslav Rikanovic. Zijn vroege doelpunt ('4) bleek het enige doelpunt van de wedstrijd te zijn.
quote:Jordi Cruijff op dood spoor
DONETSK - De clubleiding van Metallurg Donetsk (Oekraïne) heeft de halve selectie vervroegd op vakantie gestuurd. Op de aanwezigheid van de buitenlandse spelers, onder wie Jordi Cruijff, wordt voorlopig geen prijs meer gesteld.
Voor de kwartfinale van het bekertoernooi, die gisteravond op het programma stond, werden alleen spelers uit Oekraïne gebruikt. Metallurg won zonder de buitenlanders met 1-0 en plaatste zich voor de halve finale.
Eerder deze week was de Belgische trainer Jos Daerden al opgestapt. Aanleiding vormen de slechte resultaten van de club, die eerder dit jaar nog werd geleid door Co Adriaanse. De laatste kreeg in december vorig jaar, samen met zijn assistenten Jan Olde Riekerink en Chris Kronshorst, een miljoenencontract. In mei 2007 stapte het trio op.
Metallurg Donetsk wil aanhaken bij de internationale top. Net als Shakthar, dinsdag door Benfica uitgeschakeld, wil de club een rol spelen in de Champions League. Sportief klautert de club, die in 1996 werd opgericht, maar niet uit het dal. Supporters en bestuur vinden dat de vele buitenlanders geen verschil maken.
Maar ik denk dat hij nogal wat salaris vraagt.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:17 schreef RayMania het volgende:
Dat was eigenlijk ook wel te verwachten nadat Adriaanse daar opstapte.
Ik snap ook niet waarom hij altijd in het buitenland wil spelen, kan toch ook bij een subtopper als Heerenveen, Twente oid? Zo goed is-ie namelijk niet.
Teren op zn achternaam?quote:Op donderdag 6 december 2007 18:17 schreef RayMania het volgende:
Dat was eigenlijk ook wel te verwachten nadat Adriaanse daar opstapte.
Ik snap ook niet waarom hij altijd in het buitenland wil spelen, kan toch ook bij een subtopper als Heerenveen, Twente oid? Zo goed is-ie namelijk niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |