Neleos +1quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:55 schreef Neleos het volgende:
Co Adriaanse
Jan Wouters
Morten Olsen
Henk ten Cate
Ronald Koeman
Gooitzen + 1quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:01 schreef Gooitzen het volgende:
Martin
Volgens mij is hij nog trainer van Groningen geweest, of alleen in de jeugd?quote:
Hé, wéér een verse.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:03 schreef Sheepcidus het volgende:
David
Diverse functies in de technische staf, zegt wiki. Dus dan denk ik geen hoofdtrainer.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:05 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Volgens mij is hij nog trainer van Groningen geweest, of alleen in de jeugd?
Ja hoor. Vreselijk om te vertalen, wel spannend.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:06 schreef SaskiaR het volgende:
Caesar de bello gallico
Hij is in ieder geval een tijdje speler-coach geweest. Meer kan ik zo snel ook niet vinden.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:07 schreef Neleos het volgende:
[..]
Diverse functies in de technische staf, zegt wiki. Dus dan denk ik geen hoofdtrainer.
Precies... probeer Horatius maar eensquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:12 schreef Mark_V het volgende:
Caesar kan ik nog vertalen.... en dat zegt een hoop....
Ceasar, bij de Rubicon, voor hij Rome innam. Maar het moet Alea iacta sit zijn, want hij gebruikte een conjunctief!quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:17 schreef Mark_V het volgende:
Alea iacta est...... wie en bij welke gelegenheid?
Rubicon zocht ik....quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:18 schreef SaskiaR het volgende:
Caesar bij het oversteken van de Rubicon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |