Gooitzen + 1quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:01 schreef Gooitzen het volgende:
Martin
Volgens mij is hij nog trainer van Groningen geweest, of alleen in de jeugd?quote:
Hé, wéér een verse.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:03 schreef Sheepcidus het volgende:
David
Diverse functies in de technische staf, zegt wiki. Dus dan denk ik geen hoofdtrainer.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:05 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Volgens mij is hij nog trainer van Groningen geweest, of alleen in de jeugd?
Ja hoor. Vreselijk om te vertalen, wel spannend.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:06 schreef SaskiaR het volgende:
Caesar de bello gallico
Hij is in ieder geval een tijdje speler-coach geweest. Meer kan ik zo snel ook niet vinden.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:07 schreef Neleos het volgende:
[..]
Diverse functies in de technische staf, zegt wiki. Dus dan denk ik geen hoofdtrainer.
Precies... probeer Horatius maar eensquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:12 schreef Mark_V het volgende:
Caesar kan ik nog vertalen.... en dat zegt een hoop....
Ceasar, bij de Rubicon, voor hij Rome innam. Maar het moet Alea iacta sit zijn, want hij gebruikte een conjunctief!quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:17 schreef Mark_V het volgende:
Alea iacta est...... wie en bij welke gelegenheid?
Rubicon zocht ik....quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:18 schreef SaskiaR het volgende:
Caesar bij het oversteken van de Rubicon
Nee, dat was volgens mij tegen Brutus, dat hij Kai su, teknon zei.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:21 schreef SaskiaR het volgende:
Hij zei het toch in het Grieks...
Zijn woorden bij de Rubicon zijn ook in het Grieks overgeleverd, maar dat kan op zich ook vertaald zijn uit het Latijn door een Griekse schrijver.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:22 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Nee, dat was volgens mij tegen Brutus, dat hij Kai su, teknon zei.
Awattus?quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:23 schreef Neleos het volgende:
Waarom nemen jullie eigenlijk geen avatar?
Die vraag had Yuri laatst ook al gesteld.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:23 schreef SaskiaR het volgende:
Wanneer en naar aanleiding waarvan sprak Caesar zijn andere beroemde woorden 'veni, vidi, vici' uit?
Euhh... nooit aan toegekomen om een leuk plaatjes / sig te gaan zoeken....quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:23 schreef Neleos het volgende:
Waarom nemen jullie eigenlijk geen avatar?
Klopt, hij had ergens in Turkije weer iets veroverd.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:24 schreef Neleos het volgende:
[..]
Die vraag had Yuri laatst ook al gesteld.
En weet je het antwoord nog?quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:24 schreef Neleos het volgende:
[..]
Die vraag had Yuri laatst ook al gesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |