De grap was een filosoof noemen uit de tijd dat er nog geen fotografie bestond.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hmm, ik lees terug maar zie niet waar ik een grap gemaakt zou kunnen hebben, nadat ik al had gezegd dat het een seriueze gok was.
Maakt verder ook niks uit. Sorry dat ik zo tegen je uitviel, Lienekien![]()
Ik bedoelde dus White Palace. En ik kon toch verdorie niet eens op nog een film met Sarandon komen.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:48 schreef Jojoortje het volgende:
Oke ik ga slapen... Duurt me een beetje lang dit. Lienekien ik geef jouw gewoon het punt. Je hebt er toch 2 goed
Lienekien + 1
Ik neem aan dat hij de regels kent, hij staat al in de ranglijst.quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:06 schreef Nembrionic het volgende:
Duckman is geen Google-aar toch?
Nee hoor, deze wist ik meteen...quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:06 schreef Nembrionic het volgende:
Duckman is geen Google-aar toch?
Lienekien +1quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij de regels kent, hij staat al in de ranglijst.
Nembrionic + 1quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:13 schreef Nembrionic het volgende:
The Fly?
Ik sta ook nog in de oude ranglijstquote:Op vrijdag 8 december 2006 00:15 schreef Yurithemaster het volgende:
Duckman is inderdaad al eens vaker langsgekomen
Oeh, een vrouwenvraag.quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:19 schreef Nembrionic het volgende:
Welke bekende zangeres speelde er vaak mee in Ally McBeal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |