Daar hoort dit plaatje nog achteraan, zoals te zien in mijn eerdere post.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:53 schreef Quyxz_ het volgende:
Erg grappig ja!
Alleen deze snap ik niet:
[afbeelding]
Oh, dan snap ik hem en dan is die 2de nog beter.quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:01 schreef miodzio het volgende:
[..]
Daar hoort dit plaatje nog achteraan, zoals te zien in mijn eerdere post.
[afbeelding]
Monty Pythonquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:52 schreef slindenau het volgende:
Ik ken ook een konijn, maar die maakt mensen ipv zichzelf dood.
[afbeelding]offtopic
quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:55 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik had er een, maar die heb ik opgegeten.
Ik ook, beest weigert dood te gaan, is al 9 en zit alleen maar hier binnen in z'n kooi.quote:
Ons eerste konijn had ook de naam Snuf, alleen na 6 weken was 'ie niet meer.quote:
Kuthumor, ik moest nog lachen ook!quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:56 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Grapje! Mijn konijntje werd over reden![]()
Hoezo ook? Die van ons heette snufJEquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ons eerste konijn had ook de naam Snuf, alleen na 6 weken was 'ie niet meer.
Konijn wat we nu hebben daarintegen.![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kuthumor, ik moest nog lachen ook!![]()
Doe eens liefquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ook, beest weigert dood te gaan, is al 9 en zit alleen maar hier binnen in z'n kooi.![]()
Ik geloof er helegaar niets vanquote:Op vrijdag 8 december 2006 20:56 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Grapje! Mijn konijntje werd over reden![]()
Kappen nu!quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:03 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Klopte niet, hij beet in een stroomkabel![]()
quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
't Is een konijnen topic jeuh!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |