Dat valt op zich mee (quote:Op donderdag 7 december 2006 20:43 schreef OnlineGokker het volgende:
Hij heeft volgens mij al rond de 40 miljard weggegeven aan allerlei goede doelen, waar hij niet mee te koop staat...
Ik kan wel leukere dingen verzinnen!quote:Op donderdag 7 december 2006 20:35 schreef frederik het volgende:
Hij is dan overleden, en kan toch niets meer met dat geld doen.
Hij heeft drie keuzes:
- nalaten aan familie
- nalaten aan een stichting die zijn naam draagt.
- nalaten aan een ander goed doel, waar zijn naam er niet meer toe doet
Ik zou liever een oliesheik als vader willen hebben.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:30 schreef cultheld het volgende:
Dan kun je beter Abramovich als vader hebben.
Omg...quote:Op donderdag 7 december 2006 20:35 schreef frederik het volgende:
Waarom is Bill Gates gul als die dit beslist?
Hij heeft drie keuzes:
- nalaten aan familie
Puur een stukje zelf verheelijking dus, nu weet die zeker dat er de 50 jaar na zijn dood nog over hem gesproken wordt.
Als hij echt gul is verdeelt hij de poet in zoveel stukken als dat die waarschijnlijk nog te leven heeft, en schenkt dat elk jaar aan een annoniem goed doel.
Om mij mag die dan nog wel een miljoentje of 7 overhouden als die 75 is (hij zou eens ouder worden dan zijn geschatte levensverwachting)
Al met al, is dit hele plan nu gul? echt niet.
Het is belastingvrij en 100% eigendom van de oprichters. Nee, geen aandeelhouders dus, alle aandelen zijn in handen van de stichting.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:54 schreef RemcoDelft het volgende:
Heeft IKEA dan geen aandeelhouders o.i.d. die geld willen verdienen? Want oppotten in een foundation waar je niets uit kan halen lijkt me geen zinnige investering...
quote:Op donderdag 7 december 2006 18:38 schreef Ericr het volgende:
Nobelprijs voor de vrede voor Gates, zou niet meer dan terecht zijn. De man geeft aan sommige landen meer hulp dan eender welke regering doet ter wereld.
En fuck degenen die hem afvallen op het MS-beleid. Gates doet tenminste iets voor deze wereld, ga maar eerst bij jezelf ten rade wat jij voor deze wereld doet voordat je commentaar hebt.
Wat een gezeik...quote:Op donderdag 7 december 2006 20:35 schreef frederik het volgende:
Hij heeft drie keuzes:
- nalaten aan familie
Puur een stukje zelf verheelijking dus, nu weet die zeker dat er de 50 jaar na zijn dood nog over hem gesproken wordt.
Als hij echt gul is verdeelt hij de poet in zoveel stukken als dat die waarschijnlijk nog te leven heeft, en schenkt dat elk jaar aan een annoniem goed doel.
Om mij mag die dan nog wel een miljoentje of 7 overhouden als die 75 is (hij zou eens ouder worden dan zijn geschatte levensverwachting)
Ik heb inderdaad niet betaald voor Windows Vista.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:35 schreef duckes het volgende:
[..]
En jij steelt ook windows van deze man?![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 18:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tsja, hij zal wel zoiets hebben van "als je rijk wil worden, ga het dan zelf maar stelen".Tis toch een stukje opvoeding wat ie de kids meegeeft.
Fout, op dit moment werk ik met XP Home Edition, en die werd gewoon geleverd bij mijn PC, zo heb ik alle Windows versies zo'n beetje gehad vanaf Win 95. De enige die ik heb gedownload is Vista, maar die gebruik ik voorlopig niet, en misschien wel helemaal nooit ook, omdat als ik over een poosje weer een nieuw PC aanschaf, er waarschijnlijk weer een nieuwere versie bijgeleverd word.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:36 schreef Megumi het volgende:
[..]
Zegt iemand die waarschijnlijk met een illegale Windows werkt.![]()
Ben het helemaal met u eens mijn beste.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:38 schreef Ericr het volgende:
Nobelprijs voor de vrede voor Gates, zou niet meer dan terecht zijn. De man geeft aan sommige landen meer hulp dan eender welke regering doet ter wereld.
En fuck degenen die hem afvallen op het MS-beleid. Gates doet tenminste iets voor deze wereld, ga maar eerst bij jezelf ten rade wat jij voor deze wereld doet voordat je commentaar hebt.
Hij geeft 50 miljard weg, hoe kun je dat NIET gul noemen? Dan ben je wel vreselijk dom zeg.quote:Op donderdag 7 december 2006 20:35 schreef frederik het volgende:
Hij heeft drie keuzes:
- nalaten aan familie
iemand wel je wel eens verteld dat je een azijnpisser bent?quote:Op donderdag 7 december 2006 20:35 schreef frederik het volgende:
knip
Nee, slechts tweemaal eerder :-)quote:Op donderdag 7 december 2006 19:16 schreef LS-Drop het volgende:
op de 1 of andere manier heb ik het gevoel dat deze opmerking al 100 x eerder is gemaakt![]()
Je kan Nederlanders dan wel zeikerds vinden, maar geen enkel ander land op deze hele aardbol geeft per hoofd van de bevolking zoveel weg aan goede doelen. Ik heb meer respect voor donaties van iemand die zelf moeite heeft om rond te komen, dan 50 miljard van een of andere multinational als ie overleden is.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:36 schreef StefanP het volgende:
[..]
Hij geeft 50 miljard weg, hoe kun je dat NIET gul noemen? Dan ben je wel vreselijk dom zeg.
Alle rijke egoistische stinkerds kunnen er een voorbeeld aan nemen. Ik zie de miljonairsfamilies in Nederland dat nog niet doen!
Enneh, hoeveel heb jij aan liefdadigheid gegeven dit jaar? Of geef je liever alles aan jezelf uit? Zeg eens eerlijk? Dacht ik al... maar wel klagen dat anderen die 50 miljard weggeven niet gul zijn. Nederlanders... wat een klagers.
En jahoor, ook hierbij kan je weer een Nederland-bash post maken. Tis een verplichting zeker?quote:Op donderdag 7 december 2006 23:36 schreef StefanP het volgende:
[..]
Hij geeft 50 miljard weg, hoe kun je dat NIET gul noemen? Dan ben je wel vreselijk dom zeg.
Alle rijke egoistische stinkerds kunnen er een voorbeeld aan nemen. Ik zie de miljonairsfamilies in Nederland dat nog niet doen!
Enneh, hoeveel heb jij aan liefdadigheid gegeven dit jaar? Of geef je liever alles aan jezelf uit? Zeg eens eerlijk? Dacht ik al... maar wel klagen dat anderen die 50 miljard weggeven niet gul zijn. Nederlanders... wat een klagers.
is misschien ook meer iets voor miljardairs-families...quote:Op donderdag 7 december 2006 23:36 schreef StefanP het volgende:
[..]
dat is altijd een goede vraag.quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:37 schreef Basp1 het volgende:
Maar stefanp, jij met je grote mond hoeveel heb jij al aan goede doelen gegeven dit jaar, ik heb van mijn netto loon al 1.5% gespendeerd. En dit is dan dus exclusief de ontwikkelingshulp waarvan we als een van de weinige landen wel het afgesproken percentage aan de VN afdragen.
Die kinderen krijgen ook miljoenen hoor wees maar niet bangquote:Op donderdag 7 december 2006 18:24 schreef static het volgende:
[..]
Leuk voor de kids.
Maar goed, misschien dat dit de monden snoert van iedereen die ageert tegen Gates als persoon.
Ik weet niet welke valuta die 50.000 miljard is, maar ik volgens mijn bronnen komt het toch niet boven de 60 miljard euro uit.quote:Op vrijdag 8 december 2006 11:31 schreef JohnDope het volgende:
even voor de goede orde: per jaar wordt er 50.000 miljard wereldwijd door overheden in ontwikkelingslanden gepompt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |