abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 december 2006 @ 23:40:30 #151
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_44377008
verwijder dan op zn minst kiteless dr kutposts Beathoven.
die zitten vol op de man kutopmerkingen namelijk.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 13 december 2006 @ 00:09:30 #152
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_44377853
borderliner.. ?
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_44379795
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:40 schreef BaajGuardian het volgende:
verwijder dan op zn minst kiteless dr kutposts Beathoven.
die zitten vol op de man kutopmerkingen namelijk.
Er blijft weinig meer van het topic over als alles hier ge-edit moet worden. Ik heb je trouwens ook verzocht om naar de feedback te gaan voor dit soort mededelingen.
pi_44433864
En toch blijft het matige schaapachtige muziek
Reich mir den Stengel, du Bengel !
Liebling, ich habe die Kinder gefickt !
Ich werde immer wissen wer dich letzten Sommer gefickt hat !
www.catsthatlooklikehitler.com
  donderdag 14 december 2006 @ 19:40:38 #155
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_44434886
okay.
pi_44435022
quote:
Op donderdag 14 december 2006 19:40 schreef BaajGuardian het volgende:
okay.
Netjes, das gewoon netjes !
  donderdag 14 december 2006 @ 19:54:52 #157
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_44435426
quote:
Op donderdag 14 december 2006 19:44 schreef VandenBerg het volgende:

[..]

Netjes, das gewoon netjes !
Wat moet ik anders zeggen lol, tis en blijft toch je mening
pi_44437245
quote:
Op donderdag 14 december 2006 19:54 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Wat moet ik anders zeggen lol, tis en blijft toch je mening
By god ! He's got it !
  donderdag 14 december 2006 @ 21:49:28 #159
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_44439491
quote:
Op donderdag 14 december 2006 20:45 schreef VandenBerg het volgende:

[..]

By god ! He's got it !
Hou je kop negert! whehehe
pi_44462305
quote:
Op donderdag 14 december 2006 21:49 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Hou je kop negert! whehehe
Refererent aan mn lengte ? Kabouter !
  vrijdag 15 december 2006 @ 17:32:42 #161
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_44462824
mijne was halfstijf.....
pi_44463290
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 17:32 schreef BaajGuardian het volgende:
mijne was halfstijf.....
De mijne volledig slap.........
  woensdag 26 december 2007 @ 14:13:14 #163
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55550730
Mijn 3e album is er alweer (joepieee!) ( )

Iedereen die het wilt beluisteren: http://rapidshare.com/files/79159225/danieljTCalbum3.rar.html

45 MB

TimeCraft® album 3 tracklist.
----------------------------

Atadema (old)
Rerecorded track of the undead demi god atadema theme.

Atadema - fight (new)
Meant for Tc the game, something i could never find time for to create, sadly.
The final fight (theme) against atadema in the undergroud floating disc chamber of buhijin (final boss)

Atlantis (old)
Meant to represent the society, eruption and sinking of atlantis.

Breeze (new)
Track from the yellow arts (summer inspiration) period like ufo, represents the soothing breeze in summertime.

Chariots talon (old)
Represents the coliseum.

Fly fly (new)
Represents the flight of a tiny fly.

Golden forrest (old)
Meant to represent a society living in the forrest sleeping in daytime, afraid of it they hide in their huts. At one night the forrest takes action and hundreds of vines crawl into the village and become one with the village, later one man wakes up from it and sees the sun rise upon the forrest giving it a golden glow. He wakes everyone up and they all descide to live during daytime.

The piano and vocal represents man.
The flute and harpiscord represents the forrest.
The sun rises while the panflute plays.

Heavens clash - final stairway (old)
The music playing when you walk down the final (long) stairway of buhijins desert temple, it goes literally vertically but there will be no gravity, the tube you walk trough would be translucient and outside will be nothing but space and stars, within the temple. at the absolute bottom is the door to the chamber called the floating disc.

High (new)
A track reserved for the town called amok.

medicine (old)
A track reserved for the mountain pass from edin to katlean.

My heart to you (new)
-

Origin together (new)
A track i once made to experiment with new styles.

Speculum (old)
A track i once made to experiment with new styles.

Sword or heart (new)
Short program made tune from a part of "days" (piano track)

Huban saga theme (new)
Time craft 6th book Huban saga, main theme.

The ancient - ocean (new)
Meant to represent the flow of time.

The crowning - original (old)
Original crowning version, here the time craft theme melody was created and later evolved to Tclement.

Wings (new)
From the yellow arts (summer inspiration) period like ufo, represents flying in the warm summer atmosphere.

Yellow arts - ufo (old)
The cover track from the yellow arts (summer inspiradion perdiod.
Represents a high tech neo age.

---------------------------------------

TimeCraft® album 3 tracklist.
----------------------------

Atadema ***
Atadema - fight ***
Atlantis **
Breeze ****
Chariots talon ***
Fly fly ****
Golden forrest **
Heavens clash - final stairway ***
High ****
medicine **
My heart to you *****
Origin together ****
Speculum ****
Sword or heart ***
Huban saga theme ***
The ancient - ocean *****
The crowning - original ***
Wings *****
Yellow arts - ufo *****

---------------------------------------

[ Bericht 4% gewijzigd door BaajGuardian op 28-12-2007 00:24:13 ]
pi_55568549
quote:
Op woensdag 26 december 2007 14:13 schreef BaajGuardian het volgende:
Mijn 3e album is er alweer (joepieee!) ( )
Je had niet iets beters te doen tijdens de kerst?
pi_55582420
quote:
Op donderdag 27 december 2007 11:32 schreef Grachus het volgende:

[..]

Je had niet iets beters te doen tijdens de kerst?
Je hebt die Sunchaser filmpjes niet gezien?

Ik zal dat album eens even aan een kritische doch rechtvaardige luistertest onderwerpen. Forest schrijf je trouwens met 1 'r'.

[ Bericht 3% gewijzigd door PDOA op 27-12-2007 21:05:18 ]
pi_55582953
Okay Baaj, iets wat me meteen opvalt: waarom zijn alle nummers mono en zit er zoveel ruis in? Wellicht is die mono te verklaren omdat veel voor videpgames is gemaakt maar die ruis had je er makkelijk uit kunnen halen met wat simpele tools. Beetje slordig.
  donderdag 27 december 2007 @ 21:24:37 #167
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55583371
quote:
Op donderdag 27 december 2007 21:13 schreef PDOA het volgende:
Okay Baaj, iets wat me meteen opvalt: waarom zijn alle nummers mono en zit er zoveel ruis in? Wellicht is die mono te verklaren omdat veel voor videpgames is gemaakt maar die ruis had je er makkelijk uit kunnen halen met wat simpele tools. Beetje slordig.
Als je de eerste nummers bedoeld in het topic kan ik het nog begrijpen maar album 3 is niet mono voor zover ik weet.. Ik hoor trouwens ook geen ruis in mn nieuwe opnames.

Die posts in het begin van dit topic kun je gewoon negeren trouwens, dat was indd allemaal slecht geconverte muziek, mn nieuwe album niet.
pi_55588147
Sorry, maar alle nummers van je album zijn toch echt mono, en er zit wel degelijk ruis in, wat je meteen hoort als je je koptelefoon opzet.

Ik heb, om mijn woorden kracht bij te zetten en om te bewijzen dat ik hier niet uit mijn nek zit te lullen, een van je nummers van het album geopend in Cool Edit Pro 2. Check dit:

The ancient - ocean

Dit lijkt me toch echt een monotrack. Bovendien geeft mijn WinAmp het ook aan (en dit geldt dus voor alle nummers):

Vergelijk deze nu eens met een willekeurig nummer die op mijn computer staat (in dit geval betreft het hier een nummer van Amon Tobin):

Amon Tobin - Keep Your Distance

Links, rechts, stereo. Terug naar je Ancient track. De ruis waar ik het over had is ge-hilight in het witte gedeelte. Het betreft het einde van het nummer, maar het is als je goed luistert overal hoorbaar:

The ancient - ocean

Bovendien, en dit zeg ik niet om lullig te doen ofzo, lijken je nummers niet eens gemastered. Vergelijk de pieken van jouw track eens met mijn voorbeeldtrack.

Nou, duidelijker dan dit kan ik het niet maken.

[ Bericht 3% gewijzigd door PDOA op 27-12-2007 23:42:26 ]
  vrijdag 28 december 2007 @ 00:12:57 #169
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55590402
omfg in "the ancient - ocean" zit dat er juist expres in, dat is een effect. Het moest namelijk heel hol klinken, veel tube effecten gebruikt dus.

Verder over dat mono gebeuren, dat vind ik vreemd want ik heb er geen last van op mn pc, heb mijn stereo knop gewoon uit en hoor het uit beide boxen, zelfde met koptelefoon op..
edit: winamp zegt bij mij ook mono maargoed, geen last van iig.

Geen idee wat je met "niet eens gemastered" bedoeld dus daar kan ik niet op ingaan.

edit2: nog even wat info over the ancient: heeft eigenlijk niks te maken met een oceaan maar meer met de tijd, de tijdzee zeg maar, holografisch en vervormend, wat denk je dat de melodie mee gemaakt is trouwens?
Met een fluit, en die heb ik zo aangepast dat het een soort van xylofoon eigenschap kreeg.
Als je goed luistert kun je ook wel horen dat alleen die melodie het holle effect heeft, dus dat is geen ruis. ruis is wat ik op mn oude nummers heb in begin van dit topic lol.

[ Bericht 18% gewijzigd door BaajGuardian op 28-12-2007 00:19:30 ]
pi_55591127
Je kunt er nu wel omheen lullen maar het zit in alle nummers, niet alleen the ancient-ocean (die ik gewoon als voorbeeld heb gebruikt). En ik had toch wel verwacht dat je als artiest zijnde wel eens van masteren hebt gehoord... en het verschil tussen mono en stereo zou weten.
  vrijdag 28 december 2007 @ 00:37:45 #171
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55591167
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 00:36 schreef PDOA het volgende:
Je kunt er nu wel omheen lullen maar het zit in alle nummers, niet alleen the ancient-ocean (die ik gewoon als voorbeeld heb gebruikt). En ik had toch wel verwacht dat je als artiest zijnde wel eens van masteren hebt gehoord... in het kort: ruis.
1: ik heb zoals ik al zei in geen enkel nummer last van zowel het zogenaamde mono (hoor het gewoon in stereo ik zit er nu naar te luisteren zelfs (wings) en ik heb mijn stereo uit, en mijn koptelefoon er in.
p.s. for the record, terwijl ik edit ging mn winamp op LotusNajoduSPR (oud nummer ergens begin topic) vanuit mijn eigen muziek lijst, en die hoor ik maar aan 1 kant, mono.
De nummers uit mijn nieuwe album aan 2 kanten, snap jij het?
2: defineer artiest.
3: ik heb nognooit van masteren gehoord, klinkt voor mij hetzelfde als de gangster taal van probleemjongeren.
4: 'het zit in alle nummers' zeg je, maar ik hoor het alleen bij nummers waar ik juist dat effect heb gebruikt van de fluit > xylofoon achtige klank, klopt niet wat je zegt.

[ Bericht 20% gewijzigd door BaajGuardian op 28-12-2007 00:43:01 ]
  vrijdag 28 december 2007 @ 00:40:31 #172
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55591256
Mischien stel jij hoge eisen aan de scherpte van het geluid, daar kan ik nog bij inkomen.
Ik dacht al uitgelegd te hebben in dit topic dat mijn muziek op melodie concentreert en ik het met een tering oud programmatje maak op mn playstation (omdat ik gewend ben aan de knoppen en op mn pc crashed die software altijd voordat ik het uberhaupt kan saven, en nee ik heb geen kutpc.)
Ik houd uberhaupt niet van die ultra scherpte, geef mij maar casettebandjes/platen qua geluid.
Ik maak muziek in het games genre indd, en daar ga ik niet in met de tijd mee, ik heb mijn eigen stijl.
pi_55591376
Mijn god. Je maakt muziek en albums, maar je weet niet eens wat masteren is? Ik had het kunnen weten omdat je ten stelligste ontkent dat je nummers gewoon mono zijn.

Lees dit maar eens door, wellicht steek je er iets van op voor je album nummer 4 (die hopelijk wel stereo is):
http://www.xs4all.nl/~pj090367/master3.htm

Iedereen die radiojingle's, commercials maakt of eigen muziek opneemt zal voor de oplevering van het resultaat de gemaakte mix willen masteren. Masteren is het laatste deel van het productieproces van audio. Als je tevreden bent over je mix, dan kan deze gemasterd worden, voordat deze op een CD gezet of op de radio uitgezonden wordt. Simpelweg houdt masteren niet meer in, dan het in een muziekale volgorde plaatsen van de opnamen en daarbij de niveau's en EQ's van de onderlinge tracks op elkaar afstemmen. Je creëert met masteren het comfort voor de luisteraar.

Na ja, whatever. Mensen zitten tegenwoordig alleen niet te wachten op monotracks met een afgeragd geluid.
  vrijdag 28 december 2007 @ 00:46:46 #174
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55591438
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 00:44 schreef PDOA het volgende:
Mijn god. Je maakt muziek en albums, maar je weet niet eens wat masteren is? Ik had het kunnen weten omdat je ten stelligste ontkent dat je nummers gewoon mono zijn.

Lees dit maar eens door, wellicht steek je er iets van op voor je album nummer 4 (die hopelijk wel stereo is):
http://www.xs4all.nl/~pj090367/master3.htm
Ik ontken het omdat ik het gewoon stereo hoor, en mn oude nummers hoor ik wel mono omdat ze indd mono opgenomen waren, mijn nieuwe nummers kunnen wel onder mono staan (ik snap net zo goed als jij waarom, niet dus) maar ze spelen hier gewoon in stereo.

Trouwens, lees eerst even mijn andere post voordat je uit de hoogte gaat doen omdat je zelf 2 of 3 techno kerstsingles hebt gemaakt.
  vrijdag 28 december 2007 @ 00:47:44 #175
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55591463
@ link.

Heb je mijn andere post al gelezen?
  vrijdag 28 december 2007 @ 00:49:52 #176
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55591519
p.s. wat de 'neuk' heeft mijn muziek met "mixen" te maken
pi_55591534
Natuurlijk hoor je het stereo, dat is gewoon je geluidsinstallatie die het geluid gelijk verdeelt over je boxen! Maar dat wil nog niet zeggen dat het ook daadwerkelijk stereo is. Daarnaast doe ik helemaal niet uit de hoogte, maar irriteer ik me eraan dat je het gewoon ontkent, omdat je er kennelijk geen ene zak van begrijpt.
  vrijdag 28 december 2007 @ 00:54:43 #178
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_55591657
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 00:50 schreef PDOA het volgende:
Natuurlijk hoor je het stereo, dat is gewoon je geluidsinstallatie die het geluid gelijk verdeelt over je boxen! Maar dat wil nog niet zeggen dat het ook daadwerkelijk stereo is. Daarnaast doe ik helemaal niet uit de hoogte, maar irriteer ik me eraan dat je het gewoon ontkent, omdat je er kennelijk geen ene zak van begrijpt.
Jij begrijpt een stuk meer niet blijkt uit het negeren van het feit dat ik mijn muziek niet maak voor de markt en niks op heb met geluids-scherpte, de eerste de beste die ik op mijn muziek zie dansen sla ik voor zn kop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')