Krohn-Dehliquote:Ten Cate: ‘Ik hoop op Leonardo bij Ajax’
Datum: 8-dec 14:53
Trainer Henk ten Cate heeft gisteren de hoop uitgesproken dat NAC-aanvaller Leonardo na de winterstop bij Ajax speelt. “Niemand wordt beter van één speler, maar ik hoop oprecht dat hij voor Ajax kiest,” aldus Ten Cate.
De trainer van Ajax sprak de voorbije weken twee keer intensief met de Braziliaanse aanvaller, die als jongen door Feyenoord naar Nederland werd gehaald. “Misschien heb ik in die twee gesprekken een gevoelige snaar geraakt bij hem,” aldus Ten Cate. “Daar kan ik niet over oordelen. Ik heb gewoon m’n verhaal gedaan. Hem verteld hoe het er bij Ajax aan toegaat en voor welke positie ik hem er graag bij wil hebben.”
Op de vraag of hij Leonardo ‘lastig’ vindt, zei ten Cate: “Ik ben ook lastig. Ze zeggen toch wel eens dat je dieven met dieven moet vangen.” Veel meer kon Ten Cate niet zeggen over de mogelijke komst van Leonardo naar Amsterdam ‘omdat Ajax een beursgenoteerd bedrijf is’.
Naar verluidt heeft Leonardo bij NAC een gelimiteerde transfersom in zijn contract van 750.000 euro. In de aanloop naar het duel met AZ mist Ajax alleen Michael Krohn-Dehli met een blessure. Ryan Babel is volgens Ten Cate zondag volledig inzetbaar.
Eens.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:23 schreef M0NTANA het volgende:
Doe mij zondag maar de volgende opstelling:
Stekelenburg,
Heitinga, Stam, Grygera, Vermaelen
Gabri, Maduro, Emanuelson
De mul, Huntelaar en Babel.
ik denk dat Henk toch voor de 4-4-2 kiestquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:23 schreef M0NTANA het volgende:
Stekelenburg,
De Mul, Huntelaar en Babel.
Dan maar een 4-4-2 met een aanvallende rechtsbuiten:quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:28 schreef toma het volgende:
[..]
ik denk dat Henk toch voor de 4-4-2 kiest
Stekelenburg,
Gabri, Vertonghen, Maduro, Emanuelson
Huntelaar, Babel (de Mul)
Dan is De Mul gewoon rechtsbuiten en Babel schuift naar links. Op papier is dat 442, in praktijk 433.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan maar een 4-4-2 met een aanvallende rechtsbuiten:
Stekelenburg,
Heitinga, Stam, Grygera, Vermaelen,
De Mul, Gabri, Maduro, Emanuelson,
Huntelaar en Babel.
Snap ik ook wel, daarom ook.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:31 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Nee man, thuis spelen we altijd 433. Zeker als de buitenspelers fit zijn en dat zijn ze zondag.
Leo![]()
[..]
Dan is De Mul gewoon rechtsbuiten en Babel schuift naar links. Op papier is dat 442, in praktijk 433.
Hij viel tegen Willem II wel lekker in.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:39 schreef Pritt het volgende:
Ben benieuwd naar Babel, hij is toch best lang uit de roulatie geweest.
AZ is een soort van WillemIIIquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij viel tegen Willem II wel lekker in.![]()
Dus Mads was het grootste talent van Europa, nu is Andreas het dus. En zijn ze samen de top 2 grootste talenten van Europaquote:
Babel speelde vorige keer nog met pijn, ik zou met Mitea beginnen. Gabri moet zich wel bewijzen, anders snel Vertonghen erin. Ze instellinge is over het algemeen erg goed, maar het rendement laat nog te wensen over, Vertonghen daarentegen mist nog de nodige ervaring.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:23 schreef M0NTANA het volgende:
Stekelenburg,
De Mul, Huntelaar en Babel.
Ik heb het ook verder nooit ergens gezien. Ik vind het trouwens wel een prima oplossing hoor, die verticale shirtsponsering. Het is helemaal niet zo hinderlijk.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:29 schreef koningdavid het volgende:
Om maar even een interessant onderwerp aan te snijden:
Zijn wij eigenlijk de enige club in Europa die met een verticale shirtsponsor spelen?
Ik zie het verder bij niemand.
Ik vind het ookquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb het ook verder nooit ergens gezien. Ik vind het trouwens wel een prima oplossing hoor, die verticale shirtsponsering. Het is helemaal niet zo hinderlijk.
Verveel jij je?quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:29 schreef koningdavid het volgende:
Om maar even een interessant onderwerp aan te snijden:
Zijn wij eigenlijk de enige club in Europa die met een verticale shirtsponsor spelen?
Ik zie het verder bij niemand.
Ja die zijn echt kut, ze verneuken echt teveel shirts met die kutstrepen. Ik hoop echt op een andere shirtleverancier als het contract met adidas afgelopen is.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:40 schreef PLAE@ het volgende:
Alleen blijf ik die strepen van Adidas afschuwelijk vinden. Verneukt het hele shirt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |