0.6 is genoeg om met je dronken kop op een stilstaande(!) auto te botsen en iemand het ziekenhuis in te rijden...quote:Op donderdag 7 december 2006 21:01 schreef Priezt het volgende:
3 keer de toegestane promillage? is dat de oude of de nieuwe wetgeving? Als het de nieuwe betreft had hij maar 0,6 dat is niet veel, aangezien de grens op 0,5 lag in 2005..
maar het blijft fout natuurlijk..
Niet direct nee. Maar omdat Blind jarenlang bij Ajax werkzaam is geweest, wordt Ajax er wel aan gerelateerd. Hetzelfde was gebeurd als het in plaats van Danny Blind Coen Moulijn was geweest ... dan zou ook Feyenoord erbij gehaald worden.quote:Op donderdag 7 december 2006 21:55 schreef Nashje het volgende:
Sorry hoor maar ik ben het wel eens met Sethje. Die aanrijding van Danny heeft geen kut met Ajax te maken.
waar slaat dit opquote:Ajax-voorlichter David Endt heeft tijdens een bijeenkomst in het cafe Wildschut gezegd dat de club op verschillende manieren bezig is duidelijk te maken dat Ajax geen joodse club is, meldt Voetbal blog. Hij was te gast bij de CIDI Jongeren Organisatie (CiJO). Zo zou voorzitter John Jaakke bezig zijn met een plan om davidsterren en de term 'joden' uit het stadion te weren. Daarnaast bezoeken spelers scholen om te laten zien dat er weinig joods aan Ajax is.
Ajax Netwerk
Bij eerdere bijeenkomsten tussen bestuur en supporters wees het bestuur er al op dat het gebruik van 'joden' als geuzennaam door sommige mensen als kwetsend wordt ervaren en daarom ongewenst is. Het lijkt er nu op dat Jaakke, in navolging van zijn voorgangers, deze problematiek serieus aan gaat pakken.
Niet alleen jij hoor.. maar ik vind dit wel echt een onzinnige actie. Ga iets nuttigs doen ofzo.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik ben Ajacied maar heb ook nooit iets met dat 'Joduh' gedoe gehad.
ik roep t wel s als ik in t stadion zit. Maar ik snap niet dat mensen er zo'n issue van kunnen makenquote:Op donderdag 7 december 2006 22:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik ben Ajacied maar heb ook nooit iets met dat 'Joduh' gedoe gehad.
Het is er uberhaupt toch te laat voor. Ik zal zelf geen joden schreeuwen, ik zie het nut er niet van in. Ik hou niet van geuzennamen, ik ben geen jood, Ajax is niet joods, maar degenen die het zo onzinnig vol houden houden het dan maar vol.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:11 schreef toma het volgende:
ik roep t wel s als ik in t stadion zit. Maar ik snap niet dat mensen er zo'n issue van kunnen maken![]()
ja dat heb ik opzich ook wel liever. Misschien dat ze dan wel s een keer goed gaan spelenquote:Op donderdag 7 december 2006 22:16 schreef twi het volgende:
[..]
Het is er uberhaupt toch te laat voor. Ik zal zelf geen joden schreeuwen, ik zie het nut er niet van in. Ik hou niet van geuzennamen, ik ben geen jood, Ajax is niet joods, maar degenen die het zo onzinnig vol houden houden het dan maar vol.
Ik snap alleen niet waarom er niet Ajax, Ajax, Ajax of iets dergelijks ingezet wordt.
quote:Op donderdag 7 december 2006 22:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Wees blij dat er uberhaupt gezongen wordt
Omdat Fontein al helemaal uitgelachen wordt. Bemoeit David Endt zich ermee, dan wordt er nog een beetje ophef over gemaakt.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:20 schreef toma het volgende:
ja dat heb ik opzich ook wel liever. Misschien dat ze dan wel s een keer goed gaan spelen
maar waarom bemoeien David Endt en John Jaakke zich hiermeelijkt me meer iets voor Fontein.
belachelijk.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:26 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat Fontein al helemaal uitgelachen wordt. Bemoeit David Endt zich ermee, dan wordt er nog een beetje ophef over gemaakt.
En hoe oud zijn die figuren die het met David Endt gehad hebben?quote:Op donderdag 7 december 2006 23:46 schreef PLAE@ het volgende:
David Endt. Daar hebben meerderen het al een tijdje mee gehad. (niet dat het hier ook maar iets mee te maken heeft).
van 16-60quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:04 schreef twi het volgende:
[..]
En hoe oud zijn die figuren die het met David Endt gehad hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |