quote:Op donderdag 7 december 2006 17:31 schreef Sethje het volgende:
Ja allemaal heel lullig voor danny enzo maja ik kan me er verder niet druk om maken, hij heeft ook verder niets met ajax te maken op dit moment.
God heeft het zo gewild...quote:
De man die we een half jaar geleden nog hartstochtelijk toezongen heeft bijna een 2 jaar oud kind doodgereden.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:31 schreef Sethje het volgende:
Ja allemaal heel lullig voor danny enzo maja ik kan me er verder niet druk om maken, hij heeft ook verder niets met ajax te maken op dit moment.
Ja maar nu gaan we hier dadelijk weer een heel topic over volspugen? Het is toch duidelijk dat hij fout zit en dat die mensen in die andere auto zich momenteel niet helemaal lekker voelen....quote:Op donderdag 7 december 2006 17:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
De man die we een half jaar geleden nog hartstochtelijk toezongen heeft bijna een 2 jaar oud kind doodgereden.
Tsja, ik ben toch wel heel erg teleurgesteld in hem...![]()
En dan man die daadwerkelijk iemand doodreed heeft 90% van het Ajax publiek nog steeds in zijn hart gesloten..quote:Op donderdag 7 december 2006 17:36 schreef Silenus het volgende:
[..]
De man die we een half jaar geleden nog hartstochtelijk toezongen heeft bijna een 2 jaar oud kind doodgereden.
Tsja, ik ben toch wel heel erg teleurgesteld in hem...![]()
nee niet echt. Danny Blind heeft met zijn dronken kop op een geparkeerde auto ingereden ofzo. Er is niemand dood, alleen gewond.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:40 schreef S-Two het volgende:
Iets van 2 topics gemist, maar val ik hier in een vage discussie?
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:40 schreef S-Two het volgende:
Met drank op rijden.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:40 schreef S-Two het volgende:
Nouquote:Op donderdag 7 december 2006 17:31 schreef Sethje het volgende:
Ja allemaal heel lullig voor danny enzo, en die 2 dooien maja ik kan me er verder niet druk om maken, hij heeft ook verder niets met ajax te maken op dit moment.
Ja, lees het bericht over Danny Blind even op de frontpagequote:Op donderdag 7 december 2006 17:40 schreef S-Two het volgende:
Dat moet je niet te hard roepenquote:Op donderdag 7 december 2006 17:39 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Als Jan de Bakker het had gedaan was hij net zo fout geweest en had niemand het erover..
Dan heb ik maar 1 gemistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |