Jawel hoor dat had makkelijk gekund.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:40 schreef EchtGaaf het volgende:
Uiteraard kan deze niet achterblijven....![]()
Homo's zijn gewoon mannen en worden niet als aparte groep gezien.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:50 schreef Petera het volgende:
Mochten ze voorheen niet stemmen dan? Volgens mij hadden homo's eerder stemrecht dan vrouwen.
idd de neo-VOC mentaliteit moet gaan geldenquote:Op donderdag 7 december 2006 17:22 schreef Dagonet het volgende:
Vrouwen, homo's, negers, allemaal het stemrecht ontnemen. Straks gaan ze zich nog mens voelen ofzo.
Dan heb ik dus gelijk.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:20 schreef Tirion het volgende:
[..]
Homo's zijn gewoon mannen en worden niet als aparte groep gezien.
Nou inderdaad zeg - dat zit daar maar met die bruine vinger op die stemcomputer te rammenquote:Op donderdag 7 december 2006 16:46 schreef axis303 het volgende:
Als je kijkt naar naar de posts van SCH, is het antwoord wellicht:
Niet capabel.
Toch niet, want de seksuele geaardheid was niet een van de criteria waarop het stemrecht was gebaseerd.quote:
quote:Bottom : Iemand is "bottom" als hij het lekker vindt om passief geneukt te worden, dus de pik van een ander in zijn anus gaat.
Zie ook: Top, versatile.
Als je nou eerst je vinger aan je hemd afveegt, val je ook meteen niet zo op in het rechtse klimaat.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg - dat zit daar maar met die bruine vinger op die stemcomputer te rammen
quote:Op donderdag 7 december 2006 18:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als je nou eerst je vinger aan je hemd afveegt, val je ook meteen niet zo op in het rechtse klimaat.
Nou en. Als homo's mannen zijn (wat je zelf aangaf), impliceert stemrecht voor mannen ook stemrecht voor homo's (Tenzij natuurlijk een bepaalde groep mannen is uitgezonderd, waar alle homo's deel van uitmaken)quote:Op donderdag 7 december 2006 18:28 schreef Tirion het volgende:
[..]
Toch niet, want de seksuele geaardheid was niet een van de criteria waarop het stemrecht was gebaseerd.![]()
Ken toch ook verschillende homo's die zeer capabel zijn om te stemmenquote:Op donderdag 7 december 2006 16:46 schreef axis303 het volgende:
Als je kijkt naar naar de posts van SCH, is het antwoord wellicht:
Niet capabel.
Nee, mannen hadden eerder stemrecht dan vrouwen, dat is alles. Seksuele geaardheid had daar niets mee te maken, en als je dat specifiek noemt dan impliceer je dat het er toe deed. Dat is niet zo. Bovendien kunnen ook vrouwen homofiel zijn.quote:Op donderdag 7 december 2006 18:53 schreef Petera het volgende:
Derhalve hadden homo's dus eerder stemrecht dan vrouwen aangezien mannen eerder stemrecht hadden dan vrouwen en daarmee dus impliciet ook homo's eerder stemrecht hadden dan vrouwen het hadden.
En zeer capabele homo-ministersquote:Op donderdag 7 december 2006 19:39 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ken toch ook verschillende homo's die zeer capabel zijn om te stemmen![]()
Nee, daar impliceer ik niet mee dat het ertoe deed. Ik constateerde gewoon dat zodra mannen stemrecht hebben en de geaardheid er niet toe doet ook homo's stemrecht hebben, de mannelijke dan, om alvast op het volgende punt vooruit te lopen.quote:Op donderdag 7 december 2006 20:01 schreef Tirion het volgende:
[..]
Nee, mannen hadden eerder stemrecht dan vrouwen, dat is alles. Seksuele geaardheid had daar niets mee te maken, en als je dat specifiek noemt dan impliceer je dat het er toe deed. Dat is niet zo.
Laat mij dan toegeven dat mijn eerdere bewering dat homo's eerder stemrecht hadden dan vrouwen wat kort door de bocht was. Ik bedoelde inderdaad maar aan te geven dat homo's nooit als zodanig zijn uitgezonderd van stemrecht en dat derhalve bepaalde homo's al stemrecht hadden, voordat vrouwen het hadden.quote:Bovendien kunnen ook vrouwen homofiel zijn.
Ik geef toe dat mijn eerdere formulering wat krom is nu de discussie deze kant op gaat. Mijn punt was en is, dat het homofiel zijn nooit aanleiding is geweest om als een aparte groep behandeld te worden (wat stemrecht betreft), of dat nu mannen of vrouwen zijn maakt dan niet uit.![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 19:39 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ken toch ook verschillende homo's die zeer capabel zijn om te stemmen![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 18:26 schreef SCH het volgende:
Nou inderdaad zeg - dat zit daar maar met die bruine vinger op die stemcomputer te rammen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |