Misschien ligt het aan het laatste wat ik van hem heb gezien, maar in The Shield en Mary doet hij toch serieus zijn best (en ik las gelijkaardige meningen over zijn Idi Amin, maar dat moet ik dan eerst zien).quote:Op donderdag 7 december 2006 18:18 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Whitaker en overacteren, vind ik nou eigenlijk totaal niet samen gaan. Eerder onderacteren. Meestal is het enige wat die doet als een soort van grote doofstomme beer sip voor zich uitstaren, om dan af en toe wijze levensles uit te slaan.
Sterker nog: ik heb al verscheidene mensen zien beweren dat Dreamgirls op dit moment de voorloper voor Best Picture is.quote:Op zondag 10 december 2006 22:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ondertussen wordt er vrij veel kabaal gemaakt over de prestatie van ene Jennifer Hudson (schijnt iets of iemand uit Idols te zijn) in Dreamgirls. Die zou vrij goed zijn.
quote:Picture
The Queen
Director:
Stephen Frears - The Queen
Screenplay:
Michael Arndt - The Queen
Actor:
Forest Whitaker - The Last King of Scotland
Actress:
Helen Mirren - The Queen
Supporting Actor:
Michael Sheen - The Queen
Supporting Actress:
Jennifer Hudson - Dreamgirls en Catherine O'Hara - For Your Consideration
Ensemble Cast:
Little Miss Sunshine
New Director:
Jonathan Dayton, Valerie Faris - Little Miss Sunshine
Breakthrough Performer:
Jennifer Hudson - Dreamgirls
Score:
Philip Glass - The Illusionist
Non-Fiction Film:
An Inconvenient Truth
Animated Film:
Happy Feet
Foreign Film:
Pan's Labyrinth
Cinematographer:
Dick Pope - The Illusionist
Humanitarian Award:
Deep Mehta (Water)
Ten Best of 2006:
Babel, The Fountain, Inland Empire, Little Children, Little Miss Sunshine, Pan's Labyrinth, The Queen, Thank You for Smoking, Volver, Water
quote:Op maandag 11 december 2006 01:09 schreef California het volgende:
Supp. Actress: Luminita Gheorghiu - The Death of Mr. Lazarescu
Ik zal ze voor je opnemen.quote:Op maandag 11 december 2006 11:20 schreef BlaatschaaP het volgende:
Die ik overigens vanuit Bankok zal moeten kijken..
Al jaren. Daardoor is de race in de Supporting-categorieën weer eens veel interessanter.quote:Op maandag 11 december 2006 08:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Idi Amin en Queen Elisabeth. Dat een jaar na Capote en June Carter. En twee jaar na Ray Charles en Katherine Hepburn. Biopicgeilheid?
Helaas heb je daar weinig aan, in die categorie favoriet zijn, daar win je als jij (of beter gezegd jouw studio) erg agressief campagne voert, anders zouden weinig bijzondere films als Tsotsi nooit winnen.quote:Op maandag 11 december 2006 12:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Pan's Labyrinth lijkt iig de grote favoriet bij foreign film te zijn tot nu toe.
Alleen The Last King Of Scotland is geen biopicquote:Op maandag 11 december 2006 08:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Whitaker-Mirren-Whitaker-Mirren-Whitaker-Mirren-Whitaker-Mirren. Weinig variatie daar.
Idi Amin en Queen Elisabeth. Dat een jaar na Capote en June Carter. En twee jaar na Ray Charles en Katherine Hepburn. Biopicgeilheid?
Hij is nog niet uit in de VS, daarom wordt er nog niet veel over gesproken. Maar ik denk sowieso dat het tussen Volver en Pan zal gaan, met Das Leben der Anderen als schaduwfavoriet, Zwartboek maakt wel een serieuze kans op een nominatie, denk ik.quote:Op maandag 11 december 2006 20:20 schreef Luutgaert het volgende:
Zwartboek dingt dus niet echt mee voor beste buitenlandse film?
Klopt, maar voor de nominaties maakt dat niet uit. Bij de Buitenlandse Film kan een film die nooit in de VS is uitgekomen ook genomineerd worden (en winnen, in principe).quote:Op maandag 11 december 2006 20:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hij is nog niet uit in de VS, daarom wordt er nog niet veel over gesproken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |