vi.nlquote:
Lijkt me ook weer een probleem van openbare orde handhaving in Frankrijk, of niet dan? Maarja in Frankrijk zijn ze niet zo happig om relschoppers op te pakken. Paar mag je eerst een week lang alle auto's in de fik steken voor dat er echt ingerepen wordt.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:02 schreef Backdoorman het volgende:
Gefeliciteerd Feyenoord...heb het net ook gehoord dat ze praktisch NIET gestraft worden! Geloof slechts een geldboete...
Wel klassejustitie dit zeg, ongelooflijk! Voor de goeie supporters prima en heerlijk natuurlijk maar tis wel stuitend dat dit tuig zomaar hun gang kan gaan zonder dat ze er voor aangepakt worden! Schandalig!!!!!!
Nee, dat zou ik ook niet doenquote:Op donderdag 7 december 2006 17:06 schreef -jos- het volgende:
Feyenoord zal tegen deze straf niet in beroep gaan.
quote:
6 jaar uitsluitingquote:Op donderdag 7 december 2006 17:20 schreef Gollemrulez het volgende:
En Nancy krijgt geen straf?
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:13 schreef koningdavid het volgende:
Kolkka verkopen en je hebt de helft van die 130.000 al binnen.
Oogjes dicht, snaveltje toe weltrusten allemaal.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Zo allemaal weer meegevallen. Voetbalwet kan ook weer van tafel. Tot het volgende incident
Denk je dat je die coke-snuivende eencellige zwakzinnigen een signaal geeft door Feijenoord te straffen?quote:Op donderdag 7 december 2006 17:22 schreef HeatWave het volgende:
Tja, zo geef je nooit een echt signaal af...
Waarschijnlijk niet nee, die gasten hebben niets met voetbal......quote:Op donderdag 7 december 2006 17:26 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Denk je dat je die coke-snuivende eencellige zwakzinnigen een signaal geeft door Feijenoord te straffen?
Die moet je gewoon uit het vliegtuig gooien boven open zeequote:Op donderdag 7 december 2006 17:26 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Denk je dat je die coke-snuivende eencellige zwakzinnigen een signaal geeft door Feijenoord te straffen?
Dat valt te bezien. Als de UEFA dat met je eens geweest was, waren ze vrijgesproken. (ik ben het overigens wel met je eens)quote:Op donderdag 7 december 2006 17:31 schreef TC03 het volgende:
Tuurlijk valt het mee. Feyenoord treft weinig blaam. Dit kon iedereen met een beetje verstand zien aankomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |