beetje vreemde tijdenquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:18 schreef thfc het volgende:
[..]
shit, jammer dat ik dat niet vannacht zag anders hadden we meteen kunnen spelen, ik ben beschikbaar tot 14:00 en anders na 12:30 weer vanavond!!!
avondquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:48 schreef toma het volgende:
[..]
beetje vreemde tijden
nacht dienst ?
Zullen we nu anders spelen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:36 schreef thfc het volgende:
[..]
avond, je soaciale leven is ff anders op die dienst maar daar komen we ook wel overheen
![]()
Leuk gedaan Feen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:53 schreef Feen het volgende:
Hier filmpie van de doelpunten van de wedstrijd Chelsea - Arsenal
http://www.youtube.com/watch?v=Y6vTgGkC0pA
quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:53 schreef Feen het volgende:
Neem de beelden op met me tv kaart en bewerk ze op me laptopiie.quote:
Ik ben nu aanwezig en in staat om te spelenquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:09 schreef StarGazer het volgende:
Denthemen, ben je er? Heb de hele dag al problemen met mijn pc zodat ik nauwelijks online kon zijn. Kunnen nu wel FF de wedstrijd spelen.
welke software gebruik je daarvoor ?quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:38 schreef Feen het volgende:
[..]
Neem de beelden op met me tv kaart en bewerk ze op me laptopiie.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:53 schreef Feen het volgende:
Ach stap op man, gewoon goeie actie langs een verdediger en Henry stond vrij, dus tikkie opzij. Anders kun je alles wat een voorzet is wel als een cutback beschouwenquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Cutback-doelpunt van Arsenal.
![]()
Dat 't goed uitgespeeld is, betekent nog niet dat het géén cutback is. Het is een cutback aangezien de bal wordt teruggelegd op de wachtende Henry. En een voorzet is 't niet, want daarvoor staan ze te dicht op elkaar. Je moet wel de feiten onder ogen zien.quote:Op zaterdag 16 december 2006 07:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ach stap op man, gewoon goeie actie langs een verdediger en Henry stond vrij, dus tikkie opzij. Anders kun je alles wat een voorzet is wel als een cutback beschouwen
Vandaag maar ff? (zondag)quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:46 schreef satecl het volgende:
Feen ik moet tegen jou zie ik, wanneer zullen we...?
sorry ik ben gister niet eens thuis geweest. Zullen we vanavond spelen?quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:45 schreef Fargo het volgende:
Toma, had jij mijn mail vrijdag nog gehad? Ik zou eventueel later vandaag wel kunnen...
quote:Op zondag 17 december 2006 22:50 schreef StarGazer het volgende:
Beetje jammerlijk dat besneeuwde veld
quote:Op woensdag 13 december 2006 19:54 schreef denthemen het volgende:
De instellingen voor een wedstrijd
Match Time:10 min.
Match Type: EX.Off
PK:Off
Injuries:Off
Condition:Normal
Time:Night
Season:Summer
Weather:Fine
Kan je vandaag spelen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:36 schreef thfc het volgende:
[..]
avond, je soaciale leven is ff anders op die dienst maar daar komen we ook wel overheen
![]()
Ik speel op de PS2 overigens...quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:19 schreef toma het volgende:
ja
Ja, ik kan er nu wel in...al gaat het niet van harte, volgens mijquote:
je kiest bij serversquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:44 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ja, ik kan er nu wel in...al gaat het niet van harte, volgens mij
Goed, hoe pakken we het aan?![]()
hmm... fijn.quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:55 schreef Fargo het volgende:
Kon dat Common Friendly niet in die jij hier geplaatst had. Kan wellicht met de opties te maken hebben (waar kan ik dat veranderen?)
Echter, ik ging uit de lobby en verloor meteen mijn verbinding...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |