Lief, maar hier ben ik het niet mee eens. Ik dacht dat het antwoord al geraden was (het stond immers al op het beeld en was al gepost door degene voor mij), maar dat er onenigheid was. Ik verduidelijkte dus slechts het goede antwoord.quote:Op donderdag 7 december 2006 20:22 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik weet dat TradeMark eerder was met de opmerking Schubert, maar ik wil het antwoord toch aan ChrisJX geven. Uit alles blijkt dat haar kennis van Schubert véél groter is.
ChrisJX +1
Volgens mij gaf jij ook al aan dat Strauss absoluut niet goed kon zijn.quote:Op donderdag 7 december 2006 20:21 schreef Nembrionic het volgende:
Ik snap die post ook niet hoor..
In tegenstelling tot jouw post was mijn post niet sarcastisch bedoeldquote:Op donderdag 7 december 2006 20:26 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Volgens mij gaf jij ook al aan dat Strauss absoluut niet goed kon zijn.
ChrisJX heeft nog steeds het punt, dus zou zij met een nieuwe vraag moeten komenquote:Op donderdag 7 december 2006 20:40 schreef TradeMarkie het volgende:
ok, wie de punten? dan kunnen we een nieuwe vraag krijgen
juist Mark_V +1quote:Op donderdag 7 december 2006 20:58 schreef Mark_V het volgende:
stanley cup
En de vraag is?quote:Op donderdag 7 december 2006 21:00 schreef Mark_V het volgende:
Nah football dan maar....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |