Dit wordt een aha-erlebnis. Ik kan er niet opkomen. Hij zit daar dan zo mooi in een hoekje, op de rug gefilmd te roken achter de piano.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:16 schreef Nembrionic het volgende:
Maar...weten mensen de naam van de pianist uit Kill Bill? Het is een zwart/wit scene en de dominee zegt z'n naam nog
quote:Op donderdag 7 december 2006 15:16 schreef Terreros85 het volgende:
De pianist uit Kill Bill, Rufus?
Dat is hem.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:16 schreef Terreros85 het volgende:
De pianist uit Kill Bill, Rufus?
Erg mooi gedaan ja.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:17 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Dit wordt een aha-erlebnis. Ik kan er niet opkomen. Hij zit daar dan zo mooi in een hoekje, op de rug gefilmd te roken achter de piano.
Lekker aan het wiki-en?quote:Op donderdag 7 december 2006 15:11 schreef Terreros85 het volgende:
Ordell Robbie uit Jackie Brown
Je muts is weg he?quote:Op donderdag 7 december 2006 15:20 schreef Nesle het volgende:
Ik weet het wel, maar ben het ff kwijt!
-ohjaa.
Inderdaad.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Erg mooi gedaan ja.
In eerste instantie had ik ook heel veel moeite hem te herkennen
http://www.nerf-herders-anonymous.net/SLJ_KillBilll_Rufus.jpgquote:Op donderdag 7 december 2006 15:21 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar welke componist staat er op het boekje op de piano? Mijn ouwelui komen zo langs, ik zal het mijn vader even vragen.
Dank. Nu ga ik opruimen.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://www.nerf-herders-anonymous.net/SLJ_KillBilll_Rufus.jpg
Een veel groter plaatje. Ies dooidelukkur
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:25 schreef Neleos het volgende:
Staat er Verdi op dat plaatje?
Het is Edvard Grieg....quote:Op donderdag 7 december 2006 15:21 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar welke componist staat er op het boekje op de piano? Mijn ouwelui komen zo langs, ik zal het mijn vader even vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |