Welke Hume bedoelde je dan?quote:Op donderdag 7 december 2006 22:54 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik had me vertypt
Maar ik was serieus met Hume als gok (maar dat is niet juist omdat Hume niet Nederlands is en al langer bekend).
Dat had ik begrepen.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:56 schreef Lienekien het volgende:
(Er wordt trouwens geen Nederlandse filosoof gevraagd, hij heeft alleen een bekende Nederlandse naamgenote.)
Filosoof?quote:Op donderdag 7 december 2006 22:58 schreef wyccie het volgende:
De filosoof of de vrouw?
Deze, maar ik zie nu aan de foto dat het niet kan. Ik ken wel namen, maar heb geen idee hoe en wat.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:00 schreef Lienekien het volgende:
Filosoof?
't Is dan ook geen foto. En daarom kan het niet.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Deze, maar ik zie nu aan de foto dat het niet kan. Ik ken wel namen, maar heb geen idee hoe en wat.![]()
Plaatje danquote:Op donderdag 7 december 2006 23:02 schreef Lienekien het volgende:
't Is dan ook geen foto. En daarom kan het niet.![]()
Wyccie. Toen bestond de fotografie nog niet.quote:
Hallo?!?! Je denkt toch niet dat ik gek ben. Ik zeg gewoon uit gemak foto.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:18 schreef Lienekien het volgende:
Wyccie. Toen bestond de fotografie nog niet.
Crisis zeg, ik probeer je wat uit te leggen. Laat dan ook maar.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hallo?!?! Je denkt toch niet dat ik gek ben. Ik zeg gewoon uit gemak foto.
1884 hebben we het over toch? Fotos bestaan al sinds 1830 ofso...quote:Op donderdag 7 december 2006 23:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wyccie. Toen bestond de fotografie nog niet.
Nee, de tijd van David Hume.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
1884 hebben we het over toch? Fotos bestaan al sinds 1830 ofso...
Coca Cola werd uitgevonden door Pemberton.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:17 schreef Lienekien het volgende:
Dan weet ik het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |