Waarom wachten als je niet HOEFT te wachten (als je geluk hebt, niet zoals ik dus).quote:Op donderdag 7 december 2006 16:57 schreef smash789 het volgende:
Waarom kunnen jullie niet gewoon een weekje of 2 wachten en 'm zonder moeite kopen????
Je gaat toch niet dood zonder Wii ofzo? Doe eens rustig, denk aan je hart.
Wat een overdreven gehype hierzo hé.
lol dat weet ik welquote:Op donderdag 7 december 2006 16:50 schreef EricG het volgende:
[..]
Komt ook. Ik heb ergens een plaatje met een groene, zwarte rode witte en roze Wii.
zover ik weet doet MM niet aan pre orders dat wordt dus sochtens voor de MM staanquote:Op donderdag 7 december 2006 17:09 schreef Thealexfiles het volgende:
Iemand op de hoogte van de situatie in Almere?
hoeveel krijgt de MM er binnen?
quote:Op donderdag 7 december 2006 16:57 schreef smash789 het volgende:
Waarom kunnen jullie niet gewoon een weekje of 2 wachten en 'm zonder moeite kopen????
Je gaat toch niet dood zonder Wii ofzo? Doe eens rustig, denk aan je hart.
Wat een overdreven gehype hierzo hé.
Give it up... Bart smit heeft niks... een paar spellen, meer niet.. heb net de baas van m'n zusje nog aan de Telefoon gehad daarover...quote:Op donderdag 7 december 2006 17:14 schreef Mortale het volgende:
Ik zou 't niet weten, ga morgen ophalen bij bartsmit (tenminste, dat mag ik voor ze hopen).
En anders wel bij mediamarkt Hengelo.
* BroesWillems Bitchslaps Depaxquote:Op donderdag 7 december 2006 17:17 schreef depax het volgende:
en jawel hoor
super monkey ball lag ook in de post
Zover ik weet is bijna alles met preorders in Almere. Maar de Dixons bij de nieuwe bioscoop vertelde mij vorige week dat ze geen preorders hebben aangenomen. Dus bij opening zou je daar kunnen proberen.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:09 schreef Thealexfiles het volgende:
Iemand op de hoogte van de situatie in Almere?
hoeveel krijgt de MM er binnen?
Waar heb je de Wii vandaan?quote:Op donderdag 7 december 2006 17:22 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Zover ik weet is bijna alles met preorders in Almere. Maar de Dixons bij de nieuwe bioscoop vertelde mij vorige week dat ze geen preorders hebben aangenomen. Dus bij opening zou je daar kunnen proberen.
Ik heb mijn Wii vandaag opgehaaldHebben andere mensen ook moeite om op het winkelkanaal te komen? Hij krijgt bij mij steeds een foutmelding.
Wie niet.... dat is juist het probleemquote:Op donderdag 7 december 2006 17:26 schreef Ipho het volgende:
wwwwwwwwwwwwwwwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ik wil er eentje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |