abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44245561
aha oke.... ja ik begrijp de frustratie.... maar ik moet zeggen dat ik dat soort goals vaak goed kan verdedigen andersom!

in pes6 lukken ze idd minder omdat je mannetje niet goed doorlopen (of je passed naar de buitenste speler hoe kort je passen ook indrukt) maar dat is weer op te lossen door de stoppen en keren en dan passen oid!

ik moet zeggen ik speel die manier als dat zo uitkomt.... het liefst speel ik zo snel mogelijk naar me spits en laat ik hem al het werk doen (al vanaf eerst balcontact uit de buurt van de verdedigers komen en zsm richting doel!
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:47:36 #52
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44245665
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:44 schreef rival het volgende:
maar ik moet zeggen dat ik dat soort goals vaak goed kan verdedigen andersom!
Hoe doe jij het?
Ik probeer het met 4CB en 1 DM ipv 2CB en 2SB.
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:44 schreef rival het volgende:
maar dat is weer op te lossen door de stoppen en keren en dan passen oid!
Dat is in een notedop de cutback, stoppen, keren en terugleggen.
pi_44245687
Hangt ervanaf. Sommige wedstrijden merk ik gewoon dat m'n team op de een of andere manier minder goed speelt. Dan zijn cutbacks ook amper te verdedigen omdat bijna elk duel om de bal verloren gaat.

Ik speel te opbouwend, denk ik. Ik pass eerst altijd een paar keer rond, een lange bal over de hele breedte, waarna ik meestal een van de flankspelers aanspeel, die op hun beurt een voorzet geven aan de spits. Of ze lopen weer een stuk terug en leggen breed op de aanstormende middenvelders, J.S. Park bijvoorbeeld heeft een goed schot en is wel balvast. Dus meestal schoten vanaf de rand van de 16 meter.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_44245718
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Hoe doe jij het?
Ik probeer het met 4CB en 1 DM ipv 2CB en 2SB.
[..]

Dat is in een notedop de cutback, stoppen, keren en terugleggen.
mijn verdedigers staan zoals ze in het 3 4 3 systeem staan.. dus ik gok 2 cb en 2 sb!

wat ik doe is proberen hun de pas af te snijden.... of iig zorgen dat je er tussen loopt!
  vrijdag 8 december 2006 @ 11:50:42 #55
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44245770
In principe worden er irl ook veel cutbacks gemaakt, en ze kunnen best mooi zijn wanneer je de hele verdediging heb uitgetikt. Is gewoon jammer, dat het zo makkelijk is in PES. En soms ontkom je er niet aan, komt je aanval net zo uit, dus pin me er niet aan vast wanneer ik er ineens eentje scoor online tegen je.
pi_44245805
overigens ben ik bij pes6 echt verlsaafd geraakt aan het stoppen en omkeren.....

hier een illustratie

http://s72.photobucket.com/albums/i183/rivalprd/?action=view¤t=video-0108.flv

ik weet niet of et filmpje werkt is voor het eerst dat ik een film upload
pi_44245806
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:49 schreef rival het volgende:

[..]

mijn verdedigers staan zoals ze in het 3 4 3 systeem staan.. dus ik gok 2 cb en 2 sb!

wat ik doe is proberen hun de pas af te snijden.... of iig zorgen dat je er tussen loopt!
Ronaldinho is alleen niet af te stoppen op die manier. Adriano loopt ook gewoon door je speler heen. Het zijn gewoon de überspelers die bijna onstopbaar zijn.

Met Man Utd. heb ik C. Ronaldo al is die nog vaker af te stoppen dan Adriano en Ronaldinho omdat 'ie minder kracht heeft. Meestal kan hij wel van de bal geduwd worden.
pi_44245888
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:51 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ronaldinho is alleen niet af te stoppen op die manier. Adriano loopt ook gewoon door je speler heen. Het zijn gewoon de überspelers die bijna onstopbaar zijn.
ik heb er nooit zo een problemen mee moet ik zeggen! maar mijn specialiteit is eigenlijk altijd al het verdedigen geweest!
het aanvallen moet ik beter leren beheersen, al gaat dat me steeds beter af!
pi_44246109
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 11:53 schreef rival het volgende:

[..]

ik heb er nooit zo een problemen mee moet ik zeggen! maar mijn specialiteit is eigenlijk altijd al het verdedigen geweest!
het aanvallen moet ik beter leren beheersen, al gaat dat me steeds beter af!
Ik scoor juist best veel, meestal wel stuk of 3, 4 keer als 't goed loopt. Ik krijg alleen ook heel makkelijk doelpunten tegen nadat ik zelf gescoord heb. Op de eenof andere manier reageren mijn spelers dan als een stel zoutzakken.
pi_44246120
ben allang blij dat ik met aanvallen nu de rust heb om te kijken waar de verdedigers staan, zodat ik al bij aanname meteen de goede kant (ruimte) op kan duiken. en weet wanneer ik wel of niet moet rennen/bal ver voor je uit/lopen!

ook weer een filmpje die dat laat zien (ik heb de smaak te pakken met filmen)

http://s72.photobucket.com/albums/i183/rivalprd/?action=view¤t=video-0110.flv
pi_44246162
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:01 schreef rival het volgende:
ben allang blij dat ik met aanvallen nu de rust heb om te kijken waar de verdedigers staan, zodat ik al bij aanname meteen de goede kant (ruimte) op kan duiken. en weet wanneer ik wel of niet moet rennen/bal ver voor je uit/lopen!

ook weer een filmpje die dat laat zien (ik heb de smaak te pakken met filmen)

http://s72.photobucket.com/albums/i183/rivalprd/?action=view¤t=video-0110.flv
Maar da's offline. Offline mag je voor mijn part 100 cutbacks in 1 wedstrijd doen.
pi_44246182
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:00 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik scoor juist best veel, meestal wel stuk of 3, 4 keer als 't goed loopt. Ik krijg alleen ook heel makkelijk doelpunten tegen nadat ik zelf gescoord heb. Op de eenof andere manier reageren mijn spelers dan als een stel zoutzakken.
they were still celebrating when they shoud have concentrated! zalje dan best vaak horen zeker?
pi_44246212
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:02 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Maar da's offline. Offline mag je voor mijn part 100 cutbacks in 1 wedstrijd doen.
das dan ook geen cutback! je quote de verkeerde
pi_44247183
Mijn frapanste goal is toch dat mijn speler voor open doel kan inschieten maar de bal opwipt en een halve omhaal doet in een leeg doel....
PSN id: Feen | Wating for PES2008 | SOCOM4
pi_44247283
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:36 schreef Feen het volgende:
Mijn frapanste goal is toch dat mijn speler voor open doel kan inschieten maar de bal opwipt en een halve omhaal doet in een leeg doel....
die is wel stoer! (filmpje?)
pi_44247338
heeft er trouwens hier weleens iemand uit een "overtreding" gescoord? ik kreeg gisteren een corner.. die schoot ik recht op een verdediger van de tegenpartij af... (niet goed gemikt) die bal gaat richting hoofd van verdediger en op het laatste moment komt eto'o aangerent, die 'duwt' die man opzij en kopt de bal erin!

ook maar ff online gezet

http://s72.photobucket.com/albums/i183/rivalprd/?action=view¤t=video-0112.flv

[ Bericht 34% gewijzigd door rival op 08-12-2006 12:50:22 ]
pi_44247616
nop heb geen filmpie, videokaart was stuk toen
PSN id: Feen | Wating for PES2008 | SOCOM4
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:07:56 #68
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44248180
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:36 schreef Feen het volgende:
Geniaal.
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:11:35 #69
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44248313
quote:
Mooie lob.

Welke knop gebruik je daarvoor? R1 of L1? Bij PES5 beheerste ik de L1 lob goed, maar in PES6 lukt het me voor geen meter meer. Dus probeerde over te gaan op de R1 lob maar dan moet je heel dicht bij de keeper staan.
pi_44248739
Ik heb met pes6 ook problemen om de L1 lob goed te beheersen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_44248816
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Mooie lob.

Welke knop gebruik je daarvoor? R1 of L1? Bij PES5 beheerste ik de L1 lob goed, maar in PES6 lukt het me voor geen meter meer. Dus probeerde over te gaan op de R1 lob maar dan moet je heel dicht bij de keeper staan.
L1! en als ik bij het eerste balcontact meteen wil lobben dan doe ik hem heel zachtjes! (ook bij stilstand) maar als ik ren dan moet ie weer een stuk harder!
pi_44248936
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 12:41 schreef rival het volgende:
heeft er trouwens hier weleens iemand uit een "overtreding" gescoord? ik kreeg gisteren een corner.. die schoot ik recht op een verdediger van de tegenpartij af... (niet goed gemikt) die bal gaat richting hoofd van verdediger en op het laatste moment komt eto'o aangerent, die 'duwt' die man opzij en kopt de bal erin!

ook maar ff online gezet

http://s72.photobucket.com/albums/i183/rivalprd/?action=view¤t=video-0112.flv
Dat gebeurt op zich wel vaak, niet echt een overtreding. De AI vergeet daar gewoon op [ ] of O te drukken, als 't ware. Ik vraag me af of iemand wel eens gescoord heeft met een tackle op de doellijn. Dus dat je die gast eigenlijk een doodschop geeft maar de bal wel het doel ingaat. En dat dan zo snel is gegaan dat de scheids niet heeft kunnen fluiten.
  vrijdag 8 december 2006 @ 13:50:27 #73
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44249666
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vraag me af of iemand wel eens gescoord heeft met een tackle op de doellijn. Dus dat je die gast eigenlijk een doodschop geeft maar de bal wel het doel ingaat. En dat dan zo snel is gegaan dat de scheids niet heeft kunnen fluiten.
Hoe bedenk je het.

Aangezien je bij een overtreding de speler voor de bal raakt en de software dat dus eerder detecteert, denk ik dat je een vrije trap tegen krijgt. Behalve wanneer de scheids een keer niet fluit wat ook weleens gebeurd.

Dat vraag ik me ook af, waarom fluit de scheids soms niet bij een grove overtreding? Is dat gewoon random ingesteld door Konami, of zit er een andere verklaring achter?

Zelfde bij buitenspel, soms lijkt het of je buitenspel wordt gefloten terwijl je geen buitenspel stond. Ook random door Konami er ingegooid om het 'realistischer'' te maken, of lijkt het maar zo?
pi_44250651
voordeel regel.

daarnaast is het nu zo dat de scheidsrechters minder snel fluiten en meer laten doorspelen om het tempo erin te houden.
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:21:23 #75
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_44250686
Hey

ik sta niet eens in de OP

Gamertag: PieAir
Platform: X360
Favo teams: Olympique Lyon, Real madrid, Engeland

( oftwel tvp )
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_44250888
helaas geen online mogelijk met PES6 op PSP
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:29:56 #77
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44250986
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:20 schreef Niek. het volgende:
voordeel regel.
Stom dat ik daar nooit aan gedacht had.
pi_44251106
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:20 schreef Niek. het volgende:
voordeel regel.

daarnaast is het nu zo dat de scheidsrechters minder snel fluiten en meer laten doorspelen om het tempo erin te houden.
Bij een doodschop en geen duidelijk voordeel? Ik moet zeggen dat ik de scheidsrechters te coulant vind in PES6. Ik word regelmatig als doorgebroken speler neergelegd en slechts zelden volgt dan de rode kaart. Ook regelmatig gewoon expres geblesseerd geschopt of van achteren zonder intentie om de bal te spelen. Dat zijn gewoon rode kaarten maar meestal is het óf niks óf geel.
pi_44251128
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Hoe bedenk je het.

Aangezien je bij een overtreding de speler voor de bal raakt en de software dat dus eerder detecteert, denk ik dat je een vrije trap tegen krijgt. Behalve wanneer de scheids een keer niet fluit wat ook weleens gebeurd.
In PES4 is het me wel een paar keer gelukt.

Ik had ook een paar jaar geleden zo'n spel This is Football. Daar zitten wel een paar dingen in die vet geinig zijn zoals twee manier om te tackelen en een fopduik. De twee tackles waren de gewone zoals in PES6 en de wat hardere 'twee-benige' tackle waarbij je tegenstanders gewoon kunt torpederen. Zo mooi om recht op de tegenstander af te rennen en dan vol erin vliegen met twee benen...

http://www.youtube.com/watch?v=KeRlJJbtdHc
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:39:30 #80
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44251290
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zo mooi om recht op de tegenstander af te rennen en dan vol erin vliegen met twee benen...
Van der Vaart style vorig weekend, die nu 5 duels geschorst is.
pi_44251354
quote:

[..]

In PES4 is het me wel een paar keer gelukt.

Ik had ook een paar jaar geleden zo'n spel This is Football. Daar zitten wel een paar dingen in die vet geinig zijn zoals twee manier om te tackelen en een fopduik. De twee tackles waren de gewone zoals in PES6 en de wat hardere 'twee-benige' tackle waarbij je tegenstanders gewoon kunt torpederen. Zo mooi om recht op de tegenstander af te rennen en dan vol erin vliegen met twee benen...

red card soccer voor de gamecube, draaide amper om voetbal eerder om het maken van de ergste overtredingen, gewoon elkaar keihard neertrappen.

Konami heeft het gedrag van de scheids aangepast omdat er klachten waren over pes5 dat er te veel/te snel werd gefloten. vind het nu wel goed, af en toe word er niet gefloten als ik ben doorgebroken maar daar staat tegenover dat als de tegenstand er vandoor gaat met de bal je hem soms ongestoord kan neerhalen.
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:42:37 #82
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44251380
quote:
Zo mooi om recht op de tegenstander af te rennen en dan vol erin vliegen met twee benen...

Check deze, schaar van achteren.

http://www.youtube.com/watch?v=D64KURJh4iA
pi_44251437
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:41 schreef Niek. het volgende:

[..]

red card soccer voor de gamecube, draaide amper om voetbal eerder om het maken van de ergste overtredingen, gewoon elkaar keihard neertrappen.

Konami heeft het gedrag van de scheids aangepast omdat er klachten waren over pes5 dat er te veel/te snel werd gefloten. vind het nu wel goed, af en toe word er niet gefloten als ik ben doorgebroken maar daar staat tegenover dat als de tegenstand er vandoor gaat met de bal je hem soms ongestoord kan neerhalen.
Mja, ik vind dat doorgebroken niet zo random moet worden bestrafd. Doorgebroken is doorgebroken en dat is gewoon rood. Online is het sowieso zo dat als je voorstaat je het beste gewoon kunt gaan schoppen. Je spelers blijven op 't veld en je ontregelt de aanval van de tegenstander. Je hebt toch niet meer te maken met schorsingen in volgende wedstrijden, dus zeker in de laatste 5 minuten wordt er ongenadig hard geschopt meestal.
pi_44251471
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 14:42 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Check deze, schaar van achteren.

http://www.youtube.com/watch?v=D64KURJh4iA
Ik vind 'm nog meevallen. Wel dom dat 'ie het voor de ogen van de scheids doet. Verder ervanaf en hij was ermee weggekomen.

Dit is pas goed werk: De bal én de man:

http://www.youtube.com/watch?v=TghL6LGadVM

Hahahahaha!

http://www.youtube.com/watch?v=g3hxqRMhU4s

[ Bericht 14% gewijzigd door SuperHarregarre op 08-12-2006 14:54:06 ]
  vrijdag 8 december 2006 @ 16:35:18 #85
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_44255371
Ik snap echt nog helemaal niets van die Super Cancel. Als ik de bal naar iemand speel, en ik hou R1+R2 ingedrukt, loopt hij snel naar de bal toe, maar laat de bal langs zich lopen
En als ik hem maar eventjes indruk is het precies hetzelfde

HELP !!!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_44259989

mijn spelers schoppen elkaar liever
pi_44260479
Ik ontdek nu die costumes pas. Wat bizar.
  vrijdag 8 december 2006 @ 20:27:28 #88
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44260910
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 08:37 schreef rival het volgende:

[..]

vreemd.. ik heb wat namen uit die lijst (alleen degene die et hoogste stonden dus 93.5%) gewoon kunnen vinden!
Die Anita kan jij ook gewoon in de game vinden?GK's

/edit: Ik moet het nuanceren. Ik kan veel van de spelers vinden (veel zijn ook een jaartje ouder dan in de lijst). Maar die f*cking Anita moet ik hebben

Dat vind ik trouwens ook een flink nadeel van PES6. Je kunt niet je eigen custom team met eigen kleur en spelers maken. Ik startte bij PES5 een keer een eigen team met alle allerjongste talentjes van een jaar of 17, sommigen 18. Kon je gewoon mee blijven voetballen. In het begin zijn ze amper beter dan Jaric & consorten, maar na verloop van tijd worden ze verdomd goed.

Kan nu niet meer in de X360 versie, helaas. Je kunt alleen kiezen tussen Jaric & consorten en de officiele match-mode spelers.

[ Bericht 16% gewijzigd door twi op 08-12-2006 20:44:59 ]
pi_44272314
Weet iemand waar ik een option file kan vinden voor de PS2 versie met alle correcte namen en tenue's? Ik heb er een van PESfan maar daar is de Engelse competitie niet aangepast.
pi_44274435
Als ik door gebroken ben en ik word getackled is het altijd rood voor de tegenstander. Maar dan moet je wel echt doorgebroken zijn en niet naast de tegenstander staan .
pi_44274472
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 20:27 schreef twi het volgende:

[..]

Die Anita kan jij ook gewoon in de game vinden?GK's

/edit: Ik moet het nuanceren. Ik kan veel van de spelers vinden (veel zijn ook een jaartje ouder dan in de lijst). Maar die f*cking Anita moet ik hebben

Dat vind ik trouwens ook een flink nadeel van PES6. Je kunt niet je eigen custom team met eigen kleur en spelers maken. Ik startte bij PES5 een keer een eigen team met alle allerjongste talentjes van een jaar of 17, sommigen 18. Kon je gewoon mee blijven voetballen. In het begin zijn ze amper beter dan Jaric & consorten, maar na verloop van tijd worden ze verdomd goed.

Kan nu niet meer in de X360 versie, helaas. Je kunt alleen kiezen tussen Jaric & consorten en de officiele match-mode spelers.
In de PC versie kan dat gewoon.
Ik heb nu een mooi shirt (Ik probeerde die strepen van het Palermo shirt erop te krijgen, maar dat lukt maar half). En alle talentjes (14 talentjes) en dan nog 5 oudere spelers als een soort mentor/standin .
  zaterdag 9 december 2006 @ 16:57:41 #92
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44278473
Ondergeschoven kindje dus weer, die X360. Hoe dan ook, ik begin een beetje een pishekel te krijgen aan de AI van PES6. Speel je op het moeilijkste niveau, scoren ze meestal wel op de een of andere manier een kutfrommelgoal. Meestal is dit na een knoerthard schot op de paal, waarna een meute aan voetballers in de kuts de bal erin lopen via hoofd, schouder knie en teen, knie en teen.

Sta je dan eenmaal op achterstand, is het wel te doen om te scoren. Is het dan weer gelijk (of in een zeldzaam geval sta je voor), weten ze wel weer op een onmogelijke manier te scoren. Beetje het Need for Speed syndroom
pi_44282116
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 16:57 schreef twi het volgende:
Ondergeschoven kindje dus weer, die X360. Hoe dan ook, ik begin een beetje een pishekel te krijgen aan de AI van PES6. Speel je op het moeilijkste niveau, scoren ze meestal wel op de een of andere manier een kutfrommelgoal. Meestal is dit na een knoerthard schot op de paal, waarna een meute aan voetballers in de kuts de bal erin lopen via hoofd, schouder knie en teen, knie en teen.

Sta je dan eenmaal op achterstand, is het wel te doen om te scoren. Is het dan weer gelijk (of in een zeldzaam geval sta je voor), weten ze wel weer op een onmogelijke manier te scoren. Beetje het Need for Speed syndroom
offf...het moeilijkste niveau is nog iets te hoog gegrepen voor je. kan ook.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_44282648
. Scoor ik vlak voor tijd de 3-1 nadat z'n keeper de bal naar een verdediger past uit een vrije trap, ik tackle die speler en de bal hobbelt tergend langzaam het lege doel in vanaf de 16-meter lijn. .

Elvis has left the building. . Wees dan een vent en maak het potje af. .
  zaterdag 9 december 2006 @ 19:51:43 #95
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44283064
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 19:38 schreef -Wolf- het volgende:
. Scoor ik vlak voor tijd de 3-1 nadat z'n keeper de bal naar een verdediger past uit een vrije trap, ik tackle die speler en de bal hobbelt tergend langzaam het lege doel in vanaf de 16-meter lijn. .

Spelers die opvallend vaak disconnecten zouden extra hoge puntaftrek moeten krijgen. Probleem is echter, dat de Konami servers zo gaar zijn, dat je soms plotseling onbewust disconnected bent.
pi_44283111
Ik had dus een keer dat m'n controls het niet meer deden en maar wachten, wachten en uiteindelijk werd ik automatisch gedisconnect. . Ik disconnect anders nooit. .
  zaterdag 9 december 2006 @ 19:57:57 #97
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44283248
Ik disconnect ook nooit. Maar heb iets van 10 disconnects in mijn profiel staan. Nog uit de eerste week toen de Konami server zo mega brak was.
  zaterdag 9 december 2006 @ 20:06:45 #98
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_44283564
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 19:15 schreef Flashwin het volgende:
offf...het moeilijkste niveau is nog iets te hoog gegrepen voor je. kan ook.
Dat speelt mee, want voorin knal ik er nog te weinig in. Maar de manier waarop ik goals tegenkrijg is gewoon te toevallig. Drie keer op rij een bal via een afstandsschot terugketsend op de paal en daarna via wat spelers voor het doel weer terug van richting veranderd het doel in. Tsja, 1 keer zo'n goal tegenkrijgen ok. Maar drie wedstrijden na elkaar?
pi_44283651
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 19:38 schreef -Wolf- het volgende:

Haha, maar was het een faire tackle of niet? Ik zou ook pissed zijn als je die verdediger met een soort Materazzi-tackle neergemaaid had.

Maarja, als ik verlies blijf ik normaliter wel, behalve als de ander begint te schelden en met van die presets komt als: "You suck!". Dan moet je ook de consequenties ervan maar onder ogen zien... Niet dat het wat uitmaakt eigenlijk maar ik kan gewoon niet tegen van dat soort pisventjes. Ik zie echt zo veel mensen die van dat soort 'taunts' hebben om mensen op de kast te krijgen, niet normaal meer... Mijn ergste is: "Deserved Goal!" Maar die kan ik dus ook vice-versa gebruiken...
  zaterdag 9 december 2006 @ 20:52:08 #100
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44285227
Wanneer men me uitscheld, blijf ik de hele wedstrijd stil. Pas wanneer ik de winst heb veilig gesteld en het laatste fluitsignaal is geweest zodat ik zeker weet dat ik mijn punten binnen heb scheld ik hem helemaal de tyfus in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')