Misschien iets het het contact met je DNS server? Of zitten je buren draadloos mee te genieten?quote:Op zondag 10 december 2006 19:24 schreef MissBliss het volgende:
Hoe kan ik een ip-conflict hebben met een andere pc op het netwerk als dit de enige pc op het netwerk is???
Wie wil jij kwijt dan?quote:Op zondag 10 december 2006 18:01 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Idd. Wel leuk om ze weg te stemmen.
Maar ook wel een beetje zielig...maar toch leuk idd. Idd.
Nergens last van hierquote:
Dat zal wel ja... Nou ja, ik weet ook niet hoe je dat uitzetquote:Op zondag 10 december 2006 19:31 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Misschien iets het het contact met je DNS server? Of zitten je buren draadloos mee te genieten?![]()
Ja, niet zo'n beetjequote:
dank! maar 't ligt juist vooral aan m'n player(s)... deze pc trekt gewoon geen filmpjes, vrees ik...quote:Op zondag 10 december 2006 20:13 schreef alwaysthebest het volgende:
Babette, voor die rtl-filmpjes in XFA: link kopiëren, en plakken bij Windows media player, bestand, url openen. Dan zouden ze het moeten doen.
Nu loopt het weer primaquote:
Tja, zolang je nog op Fok! kunt vind ik het best.quote:Op zondag 10 december 2006 20:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat zal wel ja... Nou ja, ik weet ook niet hoe je dat uitzet
Hoe kom je in mijn lijst?quote:
Ik denk het?quote:Op zondag 10 december 2006 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe kom je in mijn lijst?
Heb ik dat gedaan?
Of van een groepschat misschien?quote:Op zondag 10 december 2006 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb ik dat gedaan?
Nu weer wel jaquote:Op zondag 10 december 2006 21:27 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Tja, zolang je nog op Fok! kunt vind ik het best.![]()
Weird...quote:Op zondag 10 december 2006 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, toch? De enigen uit ShowChat die ik bewust in mijn lijst heb zijn Dizer en Rena. Maar ik kan me absoluut niet herinneren dat ik jou heb toegevoegd![]()
.
*jaloers*quote:
Nou zeg!quote:Op zondag 10 december 2006 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, toch? De enigen uit ShowChat die ik bewust in mijn lijst heb zijn Dizer en Rena. Maar ik kan me absoluut niet herinneren dat ik jou heb toegevoegd![]()
.
Ik ga dat ook eens proberen.quote:Op zondag 10 december 2006 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb ik dat gedaan?
Ja, wat zij zegtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |