quote:Op donderdag 7 december 2006 14:29 schreef macondo het volgende:
[..]
Verf jij soms ook tinnen poppetjes in je vrije tijd?
Nee, maar ik keur dingen niet per definitie af als ze het label "nerd" oid hebben.....quote:Op donderdag 7 december 2006 14:29 schreef macondo het volgende:
[..]
Verf jij soms ook tinnen poppetjes in je vrije tijd?
Weide kan ik niet goed rekenen, want daar komen echt schapen vanaf....quote:Op donderdag 7 december 2006 14:29 schreef Gooitzen het volgende:
erts, wol, hout, steen en en... graan
Niet Editten!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:28 schreef Impry het volgende:
Nog nooit gespeeld dat andere
Wol, Hout, Erts, Koren en Steen!
Ik zat ook als een mongool te typenquote:
Ik heb zeker weten nog ge-edit voordat de volgende post er stond.quote:
Ik zat te kutten met andere posts.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:30 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik zat ook als een mongool te typenKon niet op steen komen
Maar net op tijd zie ik wel
Doet er niet toe, dat is voor de vragensteller niet te controleren. Niet meer doen!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:30 schreef Impry het volgende:
Ik heb zeker weten nog ge-edit voordat de volgende post er stond.
Maakt niet uit..editten is illegal!quote:Op donderdag 7 december 2006 14:32 schreef Mark_V het volgende:
Ok, ik heb nu een call nodig, volgens mij was toen ik keek, het antwoord van Impry nog anders, kunnen mensen dat bevestigen?
Nee..je hebt schapen (wol) en je hebt nog kaartjes met "doek". Die zijn ook groen maar van de uitbreiding. Dat is geen weide/gras.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:31 schreef SaskiaR het volgende:
pfff die kaartjes zijn groen.... weide dus
Hiep hoi. Ik heb ook nog magic gespeeld. Anderen ook nog?quote:Op donderdag 7 december 2006 14:30 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Weide kan ik niet goed rekenen, want daar komen echt schapen vanaf....
Gooitzen +2
De regel is gewoon ingesteld om precies deze situatie te voorkomenquote:Op donderdag 7 december 2006 14:34 schreef Impry het volgende:
Mja, ik editte de post omdat er stond: "Nog nooit gespeeld" en daaronder had ik de grondstoffen al staan... toen heb ik er de huidige post van gemaakt.
Maja, het is natuurlijk aan jullie om te beslissen of ik legaal bezig was. Het ging zo vlug dat ik ook alles niet meer weet.
Officieel is het volgens mij Ding Dong Song, maar you touch my tralala vindt ik ook prima. Dezelfde geniale artiest die ook bekend is van Touch me, Teeny Weeny String Bikini of het prachtige Tutti Frutti Summer Love.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:37 schreef Neleos het volgende:
Of die heet: You touch my tralala
Das canadaquote:Op donderdag 7 december 2006 14:48 schreef SaskiaR het volgende:
North west territories
En Zuid-Australiequote:Op donderdag 7 december 2006 14:47 schreef Mark_V het volgende:
NSW
Tasmania
Queensland
Western Australia
Victoria
Ja die maar dan had ik dat weer moeten gaan uitleggenquote:Op donderdag 7 december 2006 14:55 schreef Asmodian het volgende:
Je bedoelt ACT (Australian Capital Territory)
Hoi trouwens
Moi! Das lang geleden,quote:Op donderdag 7 december 2006 14:55 schreef Asmodian het volgende:
Je bedoelt ACT (Australian Capital Territory)
Hoi trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |