Nee, die was ook al genoemd. Mijn meneer kwam na Duke Ellington.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:47 schreef RoofingBurner het volgende:
Duke Ellington?
RoofingBurner + 2quote:Op donderdag 7 december 2006 13:59 schreef RoofingBurner het volgende:
Louis Armstrong
Tuurljikquote:Op donderdag 7 december 2006 14:04 schreef erkel het volgende:
Harrier?
Vertel me d'r niet van. Ik heb in dienst bij een verkenningseenheid gezeten en we hebben ooit een optrekkende Harrier op 50 meter boven onze tank gehad.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:07 schreef vdvorst het volgende:
Die dingen maken een herrie gek!!! niet normaal
Wat wil je met een Pegasus-straalmotor uit de jaren 60quote:Op donderdag 7 december 2006 14:07 schreef vdvorst het volgende:
Die dingen maken een herrie gek!!! niet normaal
Jepquote:Op donderdag 7 december 2006 14:06 schreef Neleos het volgende:
Is dat zo'n ding dat verticaal opstijgt?
Rita is 2 en Marie is bijna goedquote:Op donderdag 7 december 2006 14:10 schreef SaskiaR het volgende:
Katrina, Marie, Rita, Alpha?
Volgens mij was dat dit jaar..quote:Op donderdag 7 december 2006 14:13 schreef SaskiaR het volgende:
Maria?
En Alpha toch ook, dacht dat ze na de Z altijd bij de Alpha beginnen.
Dat zijn er dan al 5 in totaalquote:Op donderdag 7 december 2006 14:13 schreef Mark_V het volgende:
dennis en emily
Verf jij soms ook tinnen poppetjes in je vrije tijd?quote:Op donderdag 7 december 2006 14:26 schreef Mark_V het volgende:
Ik neem aan dat iedereen met nerdvriendjes het weleens met Pen&Paper heeft gespeeld, het is ongeveer even triest maar toch verslavend als Catannen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |