Goeie zaak, ik heb hem ook op mijn MP3 speler...samen met Fields of Athenry mijn favoriete Ierse liedjes. Heb je de Dropkick Murphy's uitvoering?quote:Op donderdag 7 december 2006 10:51 schreef SaskiaR het volgende:
@ RB: mijn mp3 speler draait Black velvet band
Ik vond het andere antwoord beter omdat ik van tevoren had bepaald dat ik zou gaan voor het antwoord 'er gebeurt helemaal niets'.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:56 schreef Impry het volgende:
RoofingBurner, zou je nog even kunnen reageren op deze post?
En de nieuwe vraag zou ik echt niet weten
Ok, prima, bedankt voor de toelichting!quote:Op donderdag 7 december 2006 11:01 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ik vond het andere antwoord beter omdat ik van tevoren had bepaald dat ik zou gaan voor het antwoord 'er gebeurt helemaal niets'.![]()
1984?quote:Op donderdag 7 december 2006 11:02 schreef mp-menace het volgende:
nee, niet 1986, maar komt in de buurt
Dan het rijtje maar af, 1983?quote:Op donderdag 7 december 2006 11:04 schreef mp-menace het volgende:
nee, ook niet
Ohja, die hadden we ook nogquote:Op donderdag 7 december 2006 11:05 schreef cafca het volgende:
of 1985?
quote:
Ik vind "the Modern Dance" van Pere Ubu best leuk!quote:Op donderdag 7 december 2006 11:16 schreef RoofingBurner het volgende:
Volgens mij gaat dit over dance, en als ik ergens allergisch voor ben dan is het wel dance.![]()
Ja, en die ken ik dan weer niet.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik vind "the Modern Dance" van Pere Ubu best leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |