Zag ik net op tijdquote:Op donderdag 7 december 2006 10:29 schreef RoofingBurner het volgende:
Primaalleen, het is een dubbelen punten topic dus graag 2 punten.
Het hart krijgt te veel spanning/druk waardoor je een hartstilstand krijgt?quote:Volgende, wat gebeurt er als je een AED op een 'gezond' persoon aansluit?
Automated External Defibrillator. Dat is een toestel dat op een geautomatiseerde manier een elektrische schok toedient aan een persoon wiens hart niet meer efficiënt slaat, of dat fibrilleert (ongecoördineerde hartslag).quote:
Weegt 630 gram... is een replicaquote:Op donderdag 7 december 2006 10:31 schreef RoofingBurner het volgende:
Hoe zit het dan met het 'blok' goud wat erin zit, weegt dit dan niets??
Anders zou het ijsblok al lang aangevallen zijn volgens mijquote:De goudstaaf is 6x25x9 centimeter groot en weegt in droge toestand 630 gram. De staaf is een replica en gemaakt van een lichte houtsoort.
ah, ok. dacht wel dat het zoiets was, maar wist het niet preciesquote:Op donderdag 7 december 2006 10:31 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Automated External Defibrillator. Dat is een toestel dat op een geautomatiseerde manier een elektrische schok toedient aan een persoon wiens hart niet meer efficiënt slaat, of dat fibrilleert (ongecoördineerde hartslag).
mp-menace +2quote:Op donderdag 7 december 2006 10:40 schreef mp-menace het volgende:
Er gebeurt helemaal niets, omdat het apparaat geautomatiseerd is
Zoiets zei ik toch al?quote:Op donderdag 7 december 2006 10:42 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
mp-menace +2![]()
We hebben hierna de AED aangesloten. Deze ging hierna 'aan de gang' en concludeerde keer op keer dat de persoon geen hulp nodig had.
quote:Op donderdag 7 december 2006 10:38 schreef Impry het volgende:
Het apparaat geeft uberhaupt geen stroomstoot af?
Goeie zaak, ik heb hem ook op mijn MP3 speler...samen met Fields of Athenry mijn favoriete Ierse liedjes. Heb je de Dropkick Murphy's uitvoering?quote:Op donderdag 7 december 2006 10:51 schreef SaskiaR het volgende:
@ RB: mijn mp3 speler draait Black velvet band
Ik vond het andere antwoord beter omdat ik van tevoren had bepaald dat ik zou gaan voor het antwoord 'er gebeurt helemaal niets'.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:56 schreef Impry het volgende:
RoofingBurner, zou je nog even kunnen reageren op deze post?
En de nieuwe vraag zou ik echt niet weten
Ok, prima, bedankt voor de toelichting!quote:Op donderdag 7 december 2006 11:01 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ik vond het andere antwoord beter omdat ik van tevoren had bepaald dat ik zou gaan voor het antwoord 'er gebeurt helemaal niets'.![]()
1984?quote:Op donderdag 7 december 2006 11:02 schreef mp-menace het volgende:
nee, niet 1986, maar komt in de buurt
Dan het rijtje maar af, 1983?quote:Op donderdag 7 december 2006 11:04 schreef mp-menace het volgende:
nee, ook niet
Ohja, die hadden we ook nogquote:Op donderdag 7 december 2006 11:05 schreef cafca het volgende:
of 1985?
quote:
Ik vind "the Modern Dance" van Pere Ubu best leuk!quote:Op donderdag 7 december 2006 11:16 schreef RoofingBurner het volgende:
Volgens mij gaat dit over dance, en als ik ergens allergisch voor ben dan is het wel dance.![]()
Ja, en die ken ik dan weer niet.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik vind "the Modern Dance" van Pere Ubu best leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |