Ik moet ook altijd nog even lezenquote:Op zaterdag 9 december 2006 04:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kort nachtje dan (ligt er ook aan hoe snel je in slaap valt als je naar bed gaat)
Knap hoorquote:Op zaterdag 9 december 2006 04:30 schreef Day het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd nog even lezen
Maar ik heb vanaf kleinsafaan al weinig slaap nodig.
En als ik echt moe ben, slaap ik vrijdag lekker heel lang uit.
En je bent altijd te laat op je werk. tochquote:Op zaterdag 9 december 2006 04:30 schreef Day het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd nog even lezen
Maar ik heb vanaf kleinsafaan al weinig slaap nodig.
En als ik echt moe ben, slaap ik vrijdag lekker heel lang uit.
En ik studeer ook nog!quote:
Dat is korter typen op je palm he?quote:
Nee, echt nooit! We hebben wel flexibele werkurenquote:Op zaterdag 9 december 2006 04:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
En je bent altijd te laat op je werk. toch![]()
Narrow escape,... ik wou je al bijna van beschuldigen een nep surinaamse te zijnquote:Op zaterdag 9 december 2006 04:32 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, echt nooit! We hebben wel flexibele werkuren
Een nep-Surinaamse?quote:Op zaterdag 9 december 2006 04:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Narrow escape,... ik wou je al bijna van beschuldigen een nep surinaamse te zijn
proef ondervindelijke vooroordelen![]()
Ik moet toegeven dat ik weinig surinaamse kenquote:Op zaterdag 9 december 2006 04:36 schreef Day het volgende:
[..]
Een nep-Surinaamse?
Wat is volgens jou dan een Surinaamse?
Ik wou eigenlijk net mijn post editten. Tuurlijk verslaap ik me wel eens. Iedereen toch?
100%quote:Op zaterdag 9 december 2006 04:41 schreef PC eend het volgende:
Nog eentje toe, en dan zijn jullie van me af
Hangt ervan af waar ik naar toe ga.quote:Op zaterdag 9 december 2006 04:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik weinig surinaamse ken(echt een vooroordeel dus
)
Maar de surinamers die ik ken daarentegen, komen altijd te laat aankakken
Daarom denk ik dat, hoe blank ik ook ben, dat ik toch wel wat surinaams bloed in me moet hebben![]()
Ik doe ook nog een Eggie!quote:Op zaterdag 9 december 2006 04:41 schreef PC eend het volgende:
Nog eentje toe, en dan zijn jullie van me af
Hij past zich gewoon aanquote:Op zaterdag 9 december 2006 04:43 schreef Day het volgende:
[..]
Hangt ervan af waar ik naar toe ga.
Maar mijn blanke vriend is nog erger.
Egnie!quote:
Uiteindelijk zal er wel een dood punt komen, hoe de redactie dat gaat oplossen is wel een leuk vraagstuk maar daar zullen ze vast een oplossing voor bedenkenquote:Op zaterdag 9 december 2006 04:48 schreef PC eend het volgende:
Ik vind dat wegstemmen trouwens wel minder hoor
Die eerste die vrijwillig ging vond ik wel grappig en ook die stephan ofzo....
Mensen die echt zo sneaky voor het spel willen gaan, moeten op hum tellen passen, maar komt dat het programma wel ten goede
Ze zijn nu iig al 10x beter bezig dan bij BBquote:Op zaterdag 9 december 2006 04:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal er wel een dood punt komen, hoe de redactie dat gaat oplossen is wel een leuk vraagstuk maar daar zullen ze vast een oplossing voor bedenken
Ik heb bong overleeftquote:Op zaterdag 9 december 2006 04:52 schreef BONG4002 het volgende:
Maargoed, ik ga slapen dus nog een fijne SC en ik ben pleite![]()
Waarom niet? Ik vind het wegstemmen juist leuker dan bij BB, de bewoners bepalen i.p.v. het publiek.quote:Op zaterdag 9 december 2006 04:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze zijn nu iig al 10x beter bezig dan bij BB
Alleen dat wegstemmen was ik niet blij mee
Ja dat wel, maar gasten die 100% voor het spel gaan, kunnen zo zwak komen te staanquote:Op zaterdag 9 december 2006 04:54 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik vind het wegstemmen juist leuker dan bij BB, de bewoners bepalen i.p.v. het publiek.
En het is moeilijk, want het moet unaniem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |