Ga je nou janken?quote:Op zaterdag 9 december 2006 04:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tsja, dan..........dan.................dan. Uhhhhh, lamazegguh, weetjuhwel, nouja, dan...........
*rent naar de prinsessenkamer![]()
Mwah, valt wel mee hoor, het viel mij niet eens echt op maar ik geef niet zo'n hoge status aan het Modschap, ik kijk voornamelijk hoe iemand post.quote:Op zaterdag 9 december 2006 04:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het gaf een heel nieuwe betekenis aan een blauwtje lopen
Ik ook!quote:Op zaterdag 9 december 2006 04:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee hoor, het viel mij niet eens echt op maar ik geef niet zo'n hoge status aan het Modschap, ik kijk voornamelijk hoe iemand post.
Yeah right, daarom zei je datquote:Op zaterdag 9 december 2006 04:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee hoor, het viel mij niet eens echt op maar ik geef niet zo'n hoge status aan het Modschap, ik kijk voornamelijk hoe iemand post.
Ik nietquote:
Je zeikt!quote:Op zaterdag 9 december 2006 04:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik niet
Als jij geen mod was kon je de kolere krijgen![]()
![]()
Ze gaan ook soms wel later hoorquote:Op zaterdag 9 december 2006 04:16 schreef PC eend het volgende:
Wel een nadeel dat die DGKers altijd vroeg naar bed gaan, altijd zo een beetje als ik de streams aangooi geloof ok![]()
Zo kom ik er nooit in
Hahahahahquote:Op zaterdag 9 december 2006 04:14 schreef Day het volgende:
[..]
Je zeikt!
Je vond me al leuk als gewone user!
Sterker nog, je vond me toen leuker!![]()
Je weet toch dat het altijd 30 minuten duurt voordat ik echt weg-weg ben, ik lig nu dus met mijn Palm in bed aan het klooien, valt nog niet mee posten vanaf zo'n kutapparaat.quote:Op zaterdag 9 december 2006 04:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Yeah right, daarom zei je dat
Ik adoreer alle mod![]()
Alleen al omdat ze de moeite nemen.
FF zwaaien naar Tomy, die zegt tenminste wanneer die gaat![]()
![]()
Aah beter, slapeloze nachten wil ik zienquote:Op zaterdag 9 december 2006 04:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze gaan ook soms wel later hoorafgelopen week werd het regelmatig best laat
Ik heb hier een heel toetsenbord, wat ik al bijna niet meet kan vindenquote:Op zaterdag 9 december 2006 04:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je weet toch dat het altijd 30 minuten duurt voordat ik echt weg-weg ben, ik lig nu dus met mijn Palm in bed aan het klooien, valt nog niet mee posten vanaf zo'n kutapparaat.
Ze waren afgelopen nacht tot 5 uur op. Maar ze moeten doordeweeks om 9:00 aan het ontbijt zitten, overdag slapen is ook verboden, tenzij ze zich officieel ziekgemeld hebben, dus ze maken het niet elke avond laat, nee.quote:Op zaterdag 9 december 2006 04:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Aah beter, slapeloze nachten wil ik zien
Eigenlijk zou die regel ook moeten gelden in BBquote:Op zaterdag 9 december 2006 04:20 schreef Day het volgende:
[..]
Ze waren afgelopen nacht tot 5 uur op. Maar ze moeten doordeweeks om 9:00 aan het ontbijt zitten, overdag slapen is ook verboden, tenzij ze zich officieel ziekgemeld hebben, dus ze maken het niet elke avond laat, nee.
Afgelopen nacht gemistquote:Op zaterdag 9 december 2006 04:20 schreef Day het volgende:
[..]
Ze waren afgelopen nacht tot 5 uur op. Maar ze moeten doordeweeks om 9:00 aan het ontbijt zitten, overdag slapen is ook verboden, tenzij ze zich officieel ziekgemeld hebben, dus ze maken het niet elke avond laat, nee.
Ik slaap nooit vroeg, lig er eigenlijk bijna nooit voor 1:00 uur in. De afgelopen tijd is dat niet altijd gelukt.quote:Op zaterdag 9 december 2006 04:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Afgelopen nacht gemist
Hoe doe jij dat? ik zie jou hier ook alleen maar laat![]()
Hoelaat moet je dan opstaan als je moet werken?quote:Op zaterdag 9 december 2006 04:24 schreef Day het volgende:
[..]
Ik slaap nooit vroeg, lig er eigenlijk bijna nooit voor 1:00 uur in. De afgelopen tijd is dat niet altijd gelukt.![]()
En vrijdags werk ik niet, dus ik kan het donderdags altijd laat maken.
tussen 7 en half 8.quote:Op zaterdag 9 december 2006 04:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoelaat moet je dan opstaan als je moet werken?
Kort nachtje dan (ligt er ook aan hoe snel je in slaap valt als je naar bed gaat)quote:
Rond een uur of 12/1 zet ik meestal streams aanquote:Op zaterdag 9 december 2006 04:24 schreef Day het volgende:
[..]
Ik slaap nooit vroeg, lig er eigenlijk bijna nooit voor 1:00 uur in. De afgelopen tijd is dat niet altijd gelukt.![]()
En vrijdags werk ik niet, dus ik kan het donderdags altijd laat maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |