Hij heeft wel een levenquote:Op zaterdag 9 december 2006 03:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij was er nog wel zo VOL van, hoe kan dat nou![]()
![]()
Jij kan je eigen toch ook zwart maken?quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:49 schreef Day het volgende:
[..]
Soms iets te veel en ook gewoon off topic!
Maar hey, ik ben ook gewoon user hè!![]()
Miss D.quote:
Voyeurquote:Op zaterdag 9 december 2006 03:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij kan je eigen toch ook zwart maken?
Ik zag dat een mod een keer doen, ik kwam niet meer bij
Het kan geloof ik wel, ja.quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij kan je eigen toch ook zwart maken?
Ik zag dat een mod een keer doen, ik kwam niet meer bij
Ik vond jou trouwens altijd wel grappig.... ben je moequote:Op zaterdag 9 december 2006 03:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij was teveel aan het opscheppen over zijn scharrels en dat pikten de scharrels niet, die hadden een vrijwillige exit aangevraagd
Zeg eend, ben je me aan het versieren?quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vond jou trouwens altijd wel grappig.... ben je moe![]()
Doe anders nog een poging
Volgens mij was het met morwen trouwens, die vroeg die mod toen, waarom ben je niet blauw meer, daar gaat me relatie met een mod oid....quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:53 schreef Day het volgende:
[..]
Het kan geloof ik wel, ja.
Maar dat moet je dan vragen aan een FA, je kan het niet zelf.
Maar ik zou het nooit doen, hoor. Ik mag toch gewoon lekker meelullen? En ja, soms laat ik me meeslepen.
I'm only human!![]()
Dat moet je bij mij dus niet doenquote:Op zaterdag 9 december 2006 03:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Miss D.![]()
![]()
![]()
![]()
* Stereotomy knieval doet met bos rozen tussen zijn tanden
Flikker op homo, ik vind Day vele malen beterquote:Op zaterdag 9 december 2006 03:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeg eend, ben je me aan het versieren?![]()
Altijdquote:
Doe niet zo lelijk tegen 'm!quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Flikker op homo, ik vind Day vele malen beter![]()
* Stereotomy smelt wat kaarsvet in Morwen's navelquote:Op zaterdag 9 december 2006 03:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat moet je bij mij dus niet doen![]()
Ik ben echt een sucker voor romantiekJaja, zwak, maar ik ben erg smeltbaar
![]()
wat gebeurt er dan?quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
AltijdJe moet me alleen niet in de weg lopen
![]()
Dat was met The Terminatorquote:Op zaterdag 9 december 2006 03:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij was het met morwen trouwens, die vroeg die mod toen, waarom ben je niet blauw meer, daar gaat me relatie met een mod oid....
Hij wist niet hoe snel hij weer blauw moest worden, echt binnen een minuut ofzo
Dan moet jij nog heel wat leren
was jij het wel morwen anders ben ik misschien in de war
Ik loop je nooit in de weg hoorquote:Op zaterdag 9 december 2006 03:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
AltijdJe moet me alleen niet in de weg lopen
![]()
Ssssssst, ja ik ook, maar hij moet natuurlijk geen verkeerde ideeen krijgenquote:Op zaterdag 9 december 2006 03:59 schreef Day het volgende:
[..]
Doe niet zo lelijk tegen 'm!![]()
Ik vind 'm lief!![]()
Ja, doe je zender maar checkenquote:Op zaterdag 9 december 2006 03:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy smelt wat kaarsvet in Morwen's navel![]()
![]()
![]()
Okee, nu begin ik wel héél erg op Tijn te lijkenff mijn zender checken....
![]()
Ik ben niet zo goed met namen, maar het zou zo maar kunnen dat ik die wel bedoelquote:Op zaterdag 9 december 2006 04:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat was met The TerminatorMaar zou kunnen dat je dat voorbeeld niet bedoelt
![]()
Het gaf een heel nieuwe betekenis aan een blauwtje lopenquote:Op zaterdag 9 december 2006 04:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed met namen, maar het zou zo maar kunnen dat ik die wel bedoel
Die had geen FA nodig geloof ik, of hij regelde dat heel snel
Tsja, dan..........dan.................dan. Uhhhhh, lamazegguh, weetjuhwel, nouja, dan...........quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |