quote:Ze zijn er nog wel, die juweeltjes
APELDOORN (ANP) - Een 15-jarig meisje is zondagavond twee conducteurs te hulp geschoten, die op het station van Apeldoorn door vijf jongens werden mishandeld. De politie heeft de verdachten aangehouden, zo heeft ze maandagochtend bekendgemaakt.Het gaat om jongens van 15 en 16 jaar uit Voorst. Ze vielen in de trein van Amersfoort naar Apeldoorn onder meer reizigers lastig. De conducteurs spraken hen daarover aan op het station. Daarop volgde een vechtpartij, waarbij de conducteurs tegen de grond werden geslagen.
Het 15-jarige meisje uit Almelo sprong ertussen en probeerde de twee partijen uit elkaar te krijgen. De politie heeft de verdachten in verzekering gesteld. De spoorwegpolitie onderzoekt de zaak.
V.
Wat me dan wel weer opvalt is dat die conducteurs hebben gewacht met het aanspreken van die jongeren tot ze op het station van Apeldoorn waren. De reizigers waren inmiddels al een half uur of zo lastig gevallen?
quote:Tja, voor et zelfde geld had ze een mes tussen d'r ribben gekregen, lef heeft ze
Op maandag 14 januari 2002 10:50 schreef Tinkepink@work het volgende:
Heldin!
Maar krijgen die conducteurs geen opleiding in omgaan met agressiviteit e.d.? Hoe krijgen jochies van 15 en 16 het voor elkaar om een volwassen man tegen de grond te werken?
Toch vraag ik me af wat Pim zou doen in zo'n situatie.....
quote:Stel je voor... Een uit de kluiten gewassen 16-jarig joch en de gemiddelde conducteur...
Op maandag 14 januari 2002 10:55 schreef calvobbes het volgende:
* applaus voor dat meisje *Maar krijgen die conducteurs geen opleiding in omgaan met agressiviteit e.d.? Hoe krijgen jochies van 15 en 16 het voor elkaar om een volwassen man tegen de grond te werken?
quote:Mwja.... blijft vreemd ...
Op maandag 14 januari 2002 10:56 schreef Dave het volgende:Stel je voor... Een uit de kluiten gewassen 16-jarig joch en de gemiddelde conducteur...
ben overigens zelf security en conducteur in opleiding
En ik wil overigens altijd wel geholpen worden door vrouwelijk schoon van 15.
quote:Het zal vast geen Charlie's Angels geweest zijn maar eerder een of andere boerin uit de achterhoek
Op maandag 14 januari 2002 11:02 schreef firstrubu o.a. het volgende:En ik wil overigens altijd wel geholpen worden door vrouwelijk schoon van 15.
quote:Ja dat vraag ik me ook af.
Op maandag 14 januari 2002 10:55 schreef calvobbes het volgende:
Maar krijgen die conducteurs geen opleiding in omgaan met agressiviteit e.d.? Hoe krijgen jochies van 15 en 16 het voor elkaar om een volwassen man tegen de grond te werken?
Knappe piemel van 16 die mij tegen de grond krijgt.
quote:Nee hoor...
Op maandag 14 januari 2002 11:01 schreef calvobbes het volgende:[..]
Mwja.... blijft vreemd ...
als een beetje gifkikker 'all out' gaat kan je als volwassene best moeite hebben hoor.
Ik denk dat het verschil zit in het feit dat die conducteurs zich 'professioneel' moeten opstellen, en dat die etters uithalen zoveel ze willen, zonder enig moreel besef.
V.
quote:
Op maandag 14 januari 2002 10:51 schreef Smike het volgende:
Tjonge, dat zal dan een sterke meid geweest zijn.
Oorspronkelijk man, dunkt me.
quote:Dit is ANM, niet Onzin...
Op maandag 14 januari 2002 11:09 schreef X-Ray het volgende:[..]
Oorspronkelijk man, dunkt me.
quote:Daarbij was het ook 2 tegen 5, niet heel moeilijk om dan een overwicht te krijgen lijkt me.
Op maandag 14 januari 2002 11:07 schreef Verbal het volgende:
Nee hoor...als een beetje gifkikker 'all out' gaat kan je als volwassene best moeite hebben hoor.
Ik denk dat het verschil zit in het feit dat die conducteurs zich 'professioneel' moeten opstellen, en dat die etters uithalen zoveel ze willen, zonder enig moreel besef.
Maar idd stoer. Zouden meer mensen moeten doen.
quote:Heb je er meer zo,..?
Op maandag 14 januari 2002 10:43 schreef ZineGeneZidane het volgende:
Was Mijn Zusje!
quote:Ja da's ook weer zo.... Zijn idd zat randdebielen die bij dat soort dingen een waas voor de ogen krijgen en niet meer weten wat ze doen...
Op maandag 14 januari 2002 11:07 schreef Verbal het volgende:als een beetje gifkikker 'all out' gaat kan je als volwassene best moeite hebben hoor.
In dit soort situaties is het alleen jammer dat conducteurs zo ontzettend weinig mogen. Want als je zo'n groepje van die 16 jarige kereltjes ergens op aanspreekt en ze geven je een grote bek terug zou je eigenlijk zonder verdere waarschuwing een enorme knal voor hun kop moeten kunnen geven. Dit werkt dus echt prima, heb het al meerdere malen van dichtbij meegemaakt. Die ventjes verwachten adt niet, en als je ze dus 1 flinke tik geeft zijn ze zo onder de indruk dat ze onmiddelijk afdruipen. Maja, da's niet opvoedkundig verantwoord, volgens het poldermodel moet er eerst onderhandeld worden natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |