Precies. Het gescheld kwam dan ook puur uit zijn gefrustreerdheid en onzekerheid. Hij stelt zich open en steeds wanneer hij denkt dat Nena dit ook doet, sluit het boek zich weer. Om gek van te worden natuurlijk.quote:Op donderdag 7 december 2006 01:11 schreef Day het volgende:
[..]
Hij is verliefd, ja. Volgens mij zijn hij en Bart net zo zo gefrustreerd. Misschien hij zelfs wel iets meer, want hij wordt veel meer geteased.
eerst ff lelletje knabbelenquote:Op donderdag 7 december 2006 01:12 schreef Day het volgende:
[..]
En hij wordt zo gewoon weer weggestuurd. Heel erg hardleers, die jongen.
ik bedoel : schelden omdat die persoon zoveel emotie in je los maaktquote:Op donderdag 7 december 2006 01:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou...... nee........ "kutwijf" staat IMO gelijk aan "klootzak" maar "kankerhoer" is gewoon not done.
Z*n woordkeuze was belabberd idd, maar zei hij zelf ook al.quote:Op donderdag 7 december 2006 01:13 schreef avonne het volgende:
[..]
ik bedoel : schelden omdat die persoon zoveel emotie in je los maakt
slapen bart en nathanael al eigenlijk?quote:Op donderdag 7 december 2006 01:13 schreef Roy_vdm het volgende:
Goed trouwens dat ze de streams constant op dit koppeltje laten staan en er (nog) geen locks komen. Hopelijk komen die er ook niet als er gezoend gaat worden.
Zo zie ik het ook.quote:Op donderdag 7 december 2006 01:13 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Precies. Het gescheld kwam dan ook puur uit zijn gefrustreerdheid en onzekerheid. Hij stelt zich open en steeds wanneer hij denkt dat Nena dit ook doet, sluit het boek zich weer. Om gek van te worden natuurlijk.
Nou.. ik had ook graag wat zekerheid gehad over waar Bart en Nathanael zich bevinden, en wat ze daar doenquote:Op donderdag 7 december 2006 01:13 schreef Roy_vdm het volgende:
Goed trouwens dat ze de streams constant op dit koppeltje laten staan en er (nog) geen locks komen. Hopelijk komen die er ook niet als er gezoend gaat worden.
Bart zat net in het kantoortje. Waar NL is weet ik niet. Waarschijnlijk weer sluwe plannen aan het bedenkenquote:Op donderdag 7 december 2006 01:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
slapen bart en nathanael al eigenlijk?
quote:Op donderdag 7 december 2006 01:16 schreef Day het volgende:
[..]
Bart zat net in het kantoortje. Waar NL is weet ik niet. Waarschijnlijk weer sluwe plannen aan het bedenken
Dat ze appeltaart wilde?quote:Op donderdag 7 december 2006 01:15 schreef Day het volgende:
Wat zei ze nou?
Wat voor emotie ik ook in iemand losmaak, het verschil tussen mij een kutwijf of kankerhoer noemen is hetzelfde verschil als tussen nog weer met elkaar kunnen praten en gewoon in de stront kunnen zakken.quote:Op donderdag 7 december 2006 01:13 schreef avonne het volgende:
[..]
ik bedoel : schelden omdat die persoon zoveel emotie in je los maakt
Aha!quote:Op donderdag 7 december 2006 01:18 schreef avonne het volgende:
Nena "ik wou iets zeggen wat ik niet mag zeggen. Ik wou zeggen dat ik wel appeltaart wil"
Brian "ik ook"
[afbeelding]
Tja, ik til er niet zo zwaar aan.quote:Op donderdag 7 december 2006 01:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat voor emotie ik ook in iemand losmaak, het verschil tussen mij een kutwijf of kankerhoer noemen is hetzelfde verschil als tussen nog weer met elkaar kunnen praten en gewoon in de stront kunnen zakken.
Blijkbaar ligt dat anders bij Brian en Nena, zij noemde hem ook kankerkind....quote:Op donderdag 7 december 2006 01:19 schreef Leandra het volgende:
Wat voor emotie ik ook in iemand losmaak, het verschil tussen mij een kutwijf of kankerhoer noemen is hetzelfde verschil als tussen nog weer met elkaar kunnen praten en gewoon in de stront kunnen zakken.
Kankerjong ja. En heeft daar nooit sorry voor gezegd.quote:Op donderdag 7 december 2006 01:21 schreef APK het volgende:
[..]
Blijkbaar ligt dat anders bij Brian en Nena, zij noemde hem ook kankerkind....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |