Doei, minimaal 10 punten achter...quote:Op donderdag 14 december 2006 01:32 schreef mcyodogg het volgende:
Denk je dat ze een rotseizoen draaien, staan ze toch bij de eerste plekken.

Ja, oke, ik zie Arsenal niet meer snel Manchester of Chelsea inhalen, maar je wint meer van de helft van je wedstrijden niet en toch sta je op een CL-plek. Net zoals Liverpool, die staan dalijk ook gewoon weer in de top 4.quote:Op donderdag 14 december 2006 01:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Doei, minimaal 10 punten achter...

Dat zegt dan genoeg over de PL alhoewel alle teams die Europees actief zijn eerste worden in hun poules.quote:Op donderdag 14 december 2006 01:39 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, oke, ik zie Arsenal niet meer snel Manchester of Chelsea inhalen, maar je wint meer van de helft van je wedstrijden niet en toch sta je op een CL-plek. Net zoals Liverpool, die staan dalijk ook gewoon weer in de top 4.

quote:Op donderdag 14 december 2006 00:48 schreef DutchGooner het volgende:
Wat is het toch een geweldenaar, ADEBAYOR

Ach PSV, het kon een stuk erger.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Daar wordt Arsene niet vrolijk van

Ach ja, Diego neem ik niet zo serieus.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Samen met Celtic en Lille de "makkelijkste" optie.

Wie wel?quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:31 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ach ja, Diego neem ik niet zo serieus.

Ik mag het hopen voor hem, over het algemeen lult ie voornamelijk tegen muren omhoog maar daar heeft ie blijkbaar schik in.quote:

Heeft die powell toch iets goed gedaanquote:Op zaterdag 16 december 2006 02:36 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
Vette papzak zei Powell toch tegen je?

En waarom sta ik er toch niet raar van te kijken als net zoals alle andere thuiswedstrijden de wedstrijd in 1-1 of 3-0 zal eindigenquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:04 schreef fanneke het volgende:
Vanmiddag komt Portsmouth op bezoek. Wordt tijd om eens wat vaster op die 3e plek te staan.

dan houd ik het maar op een 3-0.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En waarom sta ik er toch niet raar van te kijken als net zoals alle andere thuiswedstrijden de wedstrijd in 1-1 of 3-0 zal eindigen

Lehmannquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opstelling voor dalijk ?

Ik heb hem tot 4 uur even op een ander kanaal staan.quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:49 schreef DutchGooner het volgende:
De groteMarc
van
Hintum
show is weer begonnen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |